Przenieś swoje dane do LiveAgent

Przełączanie się między różnymi programami pomocy technicznej nie musi być skomplikowane. Przenieś wszystkie swoje dane od obecnego dostawcy do LiveAgent za pomocą jednej z naszych gotowych wtyczek lub pozwól naszym specjalistom pomocy technicznej zająć się nimi za Ciebie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Samodzielnie przenieś dane do LiveAgent

Użyj gotowej wtyczki

W niektórych przypadkach oferujemy gotową wtyczkę, która przeniesie Twoje dane od starego dostawcy do LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknąć suwak aktywacji. Migracja będzie wymagać tylko klucza API – nie jest wymagane żadne dodatkowe kodowanie.

Dowiedz się więcej

Dodatkowe wspomaganie migracji

Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail i daj nam znać, jakiego rodzaju migracji potrzebujesz. Z przyjemnością przeniesiemy Twoje dane, podczas gdy Ty możesz usiąść i napić się kawy.

Przeniesienie danych do innego oprogramowania

Co możesz przenieść?

Ocena na 3 gwiazdki

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.

Menedżer

Ludzie

Łatwo przenoś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tagi

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

E-mail w skrzynce odbiorczej

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Kluczowe korzyści, z których korzystają nasi klienci po migracji do LiveAgent

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są gotowi do pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

W pełni funkcjonalna obsługa techniczna

Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.

Osoba zbierająca papiery do sieci

Znaczne oszczędności i zwrot inwestycji

LiveAgent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Dostępne wsparcie w wielu językach

Wiele obsługiwanych języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Zgłoszenie email

Odkryj możliwości uniwersalnej skrzynki odbiorczej

LiveAgent porządkuje i usprawnia cały proces wsparcia. Nie ma już potrzeby monitorowania wielu kont społecznościowych lub urządzeń. Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza odbiera wiadomości ze wszystkich Twoich kanałów – społecznościowe, e-mail, czat na żywo, telefon, rozmowa wideo. Po umieszczeniu tych wiadomości na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent są one automatycznie konwertowane na zgłoszenia.

Czat na żywo, nawet gdy jesteś offline

Skorzystaj z naszego solidnego oprogramowania do czatu na żywo. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi witrynę w czasie rzeczywistym, a nawet odbieranie wiadomości po godzinach pracy. Wiadomości otrzymane w trybie offline są automatycznie konwertowane na zgłoszenie e-mail na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent.

Dodatkowe funkcje obejmują w pełni konfigurowalne przyciski czatu, formularze przed czatem, zaproszenia do czatu oraz tryb “wszystko widzący”, który pozwala zobaczyć, co piszą klienci, z którymi rozmawiasz, zanim wyślą swoje wiadomości. Tryb “wszystko widzący” umożliwia również wyświetlenie aktualnie otwartego adresu URL osoby, z którą rozmawiasz.

Czat na żywo jako część oprogramowania obsługi klienta
Mobile help desk application

Obsługa w podróży dzięki aplikacjom na iOS i Androida

Ponieważ doskonała obsługa klienta wymaga elastyczności, zadbaliśmy o dostępność LiveAgent w sklepach z aplikacjami na iOS i Androida. Odpowiadaj na zgłoszenia w drodze, aby zadowolić swoich klientów.

Zyskaj więcej za mniej dzięki LiveAgent

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Zgłoszenie

Dla małych firm i przedsiębiorców

15 miesięcznie
Package Name

Zgłoszenie + Czat

Najlepsze rozwiązanie dla średnich i dużych firm

29 miesięcznie

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zMigracja LiveAgent
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x