Chcesz się przenieść z Jira do LiveAgent?

LiveAgent oferuje bezpłatną migrację danych z Jira która może być wykonana za pomocą naszej wtyczki migracyjnej lub przez nasz zespół obsługi technicznej. Przeniesienie Twoich danych z Jira do LiveAgent jest szybkie, bezpieczne i darmowe. Przenieś sie z Jira do LiveAgent już dziś!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Skorzystaj z naszej gotowej wtyczki migracyjnej Jira

Tylko kilka kliknięć dzieli Cię od przesłania danych z Jira do LiveAgent. Jedyne, co musisz zrobić, to zalogować się do panelu LiveAgent i kliknąć na suwak aktywacji w swoich wtyczkach. Migracja z Jira będzie wymagać tylko klucza API – żadne dodatkowe kodowanie nie jest konieczne.

uploading file - illustration
man programming

Bezpłatna migracja z Jira

Skontaktuj się z nami za pomocą czatu na żywo lub poczty elektronicznej aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z Jira do LiveAgent. Bezpiecznie i w zupełności bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. A Ty w tym czasie możesz usiąść, napić się kawy i zrelaksować.

Jakie dane mogę przenieść z Jira?

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Tagi

Przenieś wszystkie swoje tagi dla departamentów i ticketów.

Jakie są zalety przeniesienia z Jira

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są w gotowości 24/7, aby pomóc Ci rozwiązać każdy problem.

W pełni funkcjonalna obsługa techniczna

Nasze oprogramowanie oferuje więcej niż 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.

Znaczne oszczędności i zwrot inwestycji

LiveAgent oferuje stały darmowy plan a także trzy inne plany w znakomitych cenach.

Wiele obsługiwanych języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z Jira już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenionym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Uniwersytet Oksfordzki aby zapewnić swoim klientom wsparcie światowej klasy.

Package Name

Ticket

Dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców

15 /msc
Package Name

Ticket + Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /msc

Migracja z innego oprogramowania?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań do czatu na żywo. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja z Jira
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.

Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail

Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA z określonego przedziału czasu i działu. Poszczególne wpisy można sortować za pomocą różnych filtrów.

Raport dziennika SLA

LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x