Migracja z Teamwork Desk?

Migracja z jednego rozwiązania obsługi klienta do drugiego nie musi być żmudnym i trudnym procesem. Dział pomocy LiveAgent oferuje bezpłatną usługę migracji od Teamwork Desk .

Nasz zespół obsługi klienta może pomóc w przeniesieniu danych i całym procesie migracji. Dopilnujemy, aby wszystkie Twoje dane klienta , zgłoszenia , tagi i inne dane otrzymają bezpiecznie przesłane i możesz od razu zacząć korzystać z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Migracja z Teamwork Desk?
Slido green logo
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bezpłatna migracja wspomagana

Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci od samego początku w niestandardowej usłudze migracji. Możemy przenieść wszystko z listy kontaktów , klientów z szczegółów zgłoszeń, tagi i wszystkie Twoje opinie , abyś mógł skupić się na ważnych kwestiach komunikacyjnych.

Jakie dane możesz migrować?

Jakie dane możesz migrować?

Zgłoszenia

Cała twoja komunikacja i każde zgłoszenie

Zgłoszenia

Kontakty i agenci

Klienci, kontakty i pracownicy działu pomocy technicznej

Kontakty i agenci

Tagi

Tagi zawierające ważne informacje o organizacji

Czy chciałbyś to zrobić samodzielnie?

Wtyczka migracji jest jedną z dostępnych opcji eksportu dla Teamwork Desk. Umożliwia zaawansowanym użytkownikom przenoszenie dokumentacji firmowej i wszystkich danych pomocy technicznej . Wszystko, czego potrzebujesz, to mieć dane logowania do Teamwork Desk i gotowe API.

Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

Migracja do LiveAgent jest prosta

Youtube video:

Pozwól, że zabierzemy Cię na wycieczkę po LiveAgent

Nasz system zgłoszeń sprawi, że nie utoniesz wemailach. Co więcej, obsługuje więcej niż tylko to – obejmuje również całą komunikację wczacie na żywo, bazie wiedzy, call center i social mediach jak Facebook, Twitteri Instagram. Możesz także podłączyć swójViber account.

Wszystko jest obsługiwane przez różne platformy advanced featuresktóre upraszczają przepływ Twojej pracy. Możesz także skorzystać z ponad 140 integracji z innym oprogramowaniem, aby połączyć cały przepływ pracy w jednym miejscu. 

Zapoznaj się z naszym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Poznaj LiveAgent i zobacz w praktyce jego pełne możliwości. Kliknij poniższy przycisk i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny , bez żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Będziesz w dobrych rękach!
Slido green logo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo