Migracja z Teamwork Desk?

Migracja z jednego rozwiązania obsługi klienta do drugiego nie musi być żmudnym i trudnym procesem. Dział pomocy LiveAgent oferuje bezpłatną usługę migracji od Teamwork Desk .

Nasz zespół obsługi klienta może pomóc w przeniesieniu danych i całym procesie migracji. Dopilnujemy, aby wszystkie Twoje dane klienta , zgłoszenia , tagi i inne dane otrzymają bezpiecznie przesłane i możesz od razu zacząć korzystać z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bezpłatna migracja wspomagana

Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci od samego początku w niestandardowej usłudze migracji. Możemy przenieść wszystko z listy kontaktów , klientów z szczegółów zgłoszeń, tagi i wszystkie Twoje opinie , abyś mógł skupić się na ważnych kwestiach komunikacyjnych.

Jakie dane możesz migrować?

Zgłoszenia

Cała twoja komunikacja i każde zgłoszenie

Kontakty i agenci

Klienci, kontakty i pracownicy działu pomocy technicznej

Tagi

Tagi zawierające ważne informacje o organizacji

Czy chciałbyś to zrobić samodzielnie?

Wtyczka migracji jest jedną z dostępnych opcji eksportu dla Teamwork Desk. Umożliwia zaawansowanym użytkownikom przenoszenie dokumentacji firmowej i wszystkich danych pomocy technicznej . Wszystko, czego potrzebujesz, to mieć dane logowania do Teamwork Desk i gotowe API.

Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

Migracja do LiveAgent jest prosta

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pozwól, że zabierzemy Cię na wycieczkę po LiveAgent

Nasz system zgłoszeń sprawi, że nie utoniesz wemailach. Co więcej, obsługuje więcej niż tylko to – obejmuje również całą komunikację wczacie na żywo, bazie wiedzy, call center i social mediach jak Facebook, Twitteri Instagram. Możesz także podłączyć swójViber account.

Wszystko jest obsługiwane przez różne platformy advanced featuresktóre upraszczają przepływ Twojej pracy. Możesz także skorzystać z ponad 140 integracji z innym oprogramowaniem, aby połączyć cały przepływ pracy w jednym miejscu. 

Zapoznaj się z naszym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Poznaj LiveAgent i zobacz w praktyce jego pełne możliwości. Kliknij poniższy przycisk i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny , bez żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zMigracja Teamwork Desk
Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.

Zastanawiasz się nad zmianą Channels na inne oprogramowanie? Rozważ LiveAgent jako następne oprogramowanie pomocy technicznej. Przenieś swoje dane już teraz.

Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?

Wybierz swój język, przesiądź się na LiveAgent i zyskaj doskonałą obsługę klienta, wsparcie 24/7, przydatne narzędzia i integracje. Oszczędzaj z LiveAgent!

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent. Odkryj ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oprogramowania obsługi klienta z LiveAgent.

Przenosisz się z Desk.com?

Interakcja z klientem to kluczowa część biznesu. Firmy używają oprogramowania, takiego jak LiveAgent, do zarządzania i poprawy tych interakcji.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Już dziś przenieś swoje dane z LeadDesk do Liveagent.

Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?

Artykuły w magazynie Refresher skupiają się na millenialsach i młodych dorosłych oraz poruszają tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport. LiveAgent jest systemem obsługi klienta, który oferuje integrację z WhatsAppem i dobre narzędzia komunikacyjne, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu.

Chcesz się przenieść z Gorgias? Wypróbuj bezpłatną migrację do LiveAgent. Możemy bezpłatnie przenieść wszystkie Twoje kontakty, zgłoszenia, tagi i nie tylko.

Przeprowadź migrację z Gorgias do LiveAgent

Wypróbuj LiveAgent, które oferuje niezawodne narzędzia, mnóstwo kanałów wsparcia, przydatne funkcje i integracje dla Twojego zespołu.

LiveAgent oferuje bezpłatną migrację danych z Freshdesk. Wszystkie Twoje tickety, agenci oraz recenzje zostaną automatycznie przeniesione z Freshdesk do LiveAgent.

Przenosisz sie z Freshdesk?

LiveAgent to platforma obsługująca wiele języków, oferująca doskonałą obsługę klienta, pełną funkcjonalność techniczną oraz znaczne oszczędności i zwrot inwestycji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo