Kim jest agent bez ograniczeń?
Agent bez ograniczeń to rola agenta, która daje agentom pełny dostęp do wszystkich zgłoszeń. Są w stanie zarządzać wszystkim bez żadnych ograniczeń, ponieważ nie są ograniczone do konkretnej grupy czy organizacji. W LiveAgent nazywa się to administratorem. Administrator może zarządzać wszystkim, a także konfigurować system.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować agenta bez ograniczeń?
Agent bez ograniczeń to agent, który ma dostęp do wszystkich zgłoszeń dostępnych w oprogramowaniu do obsługi klienta. Oznacza to, że agenci mają dostęp do wszystkich zgłoszeń. Wszelkie określone grupy zgłoszeń mogą być ukryte.
Jakie uprawnienia ma agent bez ograniczeń?
Agent bez ograniczeń ma dostęp do wszystkich zgłoszeń, tj. nie ma żadnych ograniczeń. Tacy agenci są szczególnie przydatni podczas tworzenia wyzwalaczy.
Czy możesz ustawić agenta bez ograniczeń w LiveAgent?
Agent bez ograniczeń jest dostępny w LiveAgent. Ta rola jest pod nazwą administratora. Administrator może m.in. zarządzać wszystkimi zgłoszeniami oraz konfigurować system. Nie ma ograniczeń ograniczonych tylko do określonej grupy zgłoszeń.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.
LiveAgent is a customer management tool offering easy problem-solving solutions, ticket management, and technical support. Quality Unit encourages subscribing to their newsletter and offers solutions for various industries. The article discusses ways to enhance customer service, including using email templates and managing customer queues. LiveAgent offers a free trial, and their software can automate workflow to improve team productivity. The author encourages trying LiveAgent for 14 days to improve customer service. The tool also includes gamification features, allowing agents to compete and earn levels for responding to tickets. The website offers various integrations, pricing, and solutions for different industries, and you can contact LiveAgent for a demo.