Kim jest agent bez ograniczeń?
Agent bez ograniczeń to rola agenta, która daje agentom pełny dostęp do wszystkich zgłoszeń. Są w stanie zarządzać wszystkim bez żadnych ograniczeń, ponieważ nie są ograniczone do konkretnej grupy czy organizacji. W LiveAgent nazywa się to administratorem. Administrator może zarządzać wszystkim, a także konfigurować system.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować agenta bez ograniczeń?
Agent bez ograniczeń to agent, który ma dostęp do wszystkich zgłoszeń dostępnych w oprogramowaniu do obsługi klienta. Oznacza to, że agenci mają dostęp do wszystkich zgłoszeń. Wszelkie określone grupy zgłoszeń mogą być ukryte.
Jakie uprawnienia ma agent bez ograniczeń?
Agent bez ograniczeń ma dostęp do wszystkich zgłoszeń, tj. nie ma żadnych ograniczeń. Tacy agenci są szczególnie przydatni podczas tworzenia wyzwalaczy.
Czy możesz ustawić agenta bez ograniczeń w LiveAgent?
Agent bez ograniczeń jest dostępny w LiveAgent. Ta rola jest pod nazwą administratora. Administrator może m.in. zarządzać wszystkimi zgłoszeniami oraz konfigurować system. Nie ma ograniczeń ograniczonych tylko do określonej grupy zgłoszeń.
Expert’s note
Agent bez ograniczeń to rola agenta, która daje pełny dostęp do wszystkich zgłoszeń. Idealny dla firm potrzebujących elastyczności i skalowalności.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.