Działania masowe są standardem w większości rozwiązań programowych na całym świecie, niezależnie od ich specjalizacji. Te działania mogą zaoszczędzić dużo czasu, ponieważ nie musisz osobno zajmować się każdym elementem pulpitu nawigacyjnego . Byłoby to bardzo czasochłonne.
LiveAgent nie jest wyjątkiem i dlatego obsługuje różnego rodzaju akcje masowe. Wybierz wiele zgłoszeń jednocześnie i wykonuj akcje masowe, aby zaoszczędzić czas. Dzięki tej funkcji możesz rozwiązywać, przenosić lub usuwać wiele zgłoszeń za pomocą dwóch kliknięć.
Możliwe działania
- Transfer zgłoszenia
- Zgłoszenie rozwiązane
- Dodaj notatkę
- Usuń zgłoszenie
- Zmiana priorytetu zgłoszenia
- Zmiana poziomu SLA
- Oznacz jako spam
- Oznacz jako nie-spam
- Wycisz zgłoszenie
- Wyślij odpowiedź
- Zmień temat zgłoszenia
- Połączenie pod adres URL
- Przełóż zgłoszenie
- Dodaj tag
- Usuń tag
- Wyślij e-mail do
Przykład
Otrzymałeś kilka e-maili ze spamem. Wybierz je wszystkie i oznacz je jako spam zaledwie dwoma kliknięciami.
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.
Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?
Dla firm i przedsiębiorców oferowane są różne pakiety, w tym Ticket za €15/m-c i Ticket+chat za €29/m-c. LiveAgent to wysoko oceniany system obsługi klienta, używany przez takie firmy jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. Migracja z Lucep do LiveAgent to korzystne rozwiązanie, oferujące wsparcie klienta 24/7, ponad 175 funkcji i możliwość wyboru spośród 43 języków.