Wersja próbna
  • Funkcje
  • Wiele zakładek zgłoszeń

Wiele zakładek zgłoszeń

LiveAgent oferuje opcję jednoczesnego otwarcia wielu zgłoszeń . Łatwo przełączaj się z jednego zgłoszenia na druge i rozwiązuj je wszystkie w tym samym czasie.

Jeśli chcesz, aby agenci pracowali tylko na jednym zgłoszeniu naraz , możesz to zrobić, włączając algorytm „Do rozwiązania”.

Answering multiple emails at once?

Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Przycisk do rozwiązania

Klikając przycisk „Do rozwiązania” , agenci mogą otwierać zgłoszenia, które są im przypisane i wymagają rozwiązania.

Istnieje również możliwość skonfigurowania funkcji, w której Twoi agenci będą mogli odpowiadać na zgłoszenia otwarte za pomocą przycisku „Do rozwiązania” tylko . W takim przypadku agenci nie będą mogli odpowiedzieć na zgłoszenia otwarte z poziomu listy zgłoszeń. Będą mogli otworzyć tylko jedno zgłoszenie na raz, więc wiele zakładek zgłoszeń nie zostanie włączonych, a agenci będą musieli rozwiązać każde zgłoszenie po kolei.

To-solve-button-LiveAgent
Przycisk do rozwiązania

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo