LiveAgent oferuje opcję jednoczesnego otwarcia wielu zgłoszeń . Łatwo przełączaj się z jednego zgłoszenia na druge i rozwiązuj je wszystkie w tym samym czasie.
Jeśli chcesz, aby agenci pracowali tylko na jednym zgłoszeniu naraz , możesz to zrobić, włączając algorytm „Do rozwiązania”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Przycisk do rozwiązania
Klikając przycisk „Do rozwiązania” , agenci mogą otwierać zgłoszenia, które są im przypisane i wymagają rozwiązania.
Istnieje również możliwość skonfigurowania funkcji, w której Twoi agenci będą mogli odpowiadać na zgłoszenia otwarte za pomocą przycisku „Do rozwiązania” tylko . W takim przypadku agenci nie będą mogli odpowiedzieć na zgłoszenia otwarte z poziomu listy zgłoszeń. Będą mogli otworzyć tylko jedno zgłoszenie na raz, więc wiele zakładek zgłoszeń nie zostanie włączonych, a agenci będą musieli rozwiązać każde zgłoszenie po kolei.

- 8 najlepszych narzędzi do otrzymywania zgłoszeń na rok 2022 | LiveAgent
- Alternatywa Pure Chat - LiveAgent
- Przekierowywanie połączeń | LiveAgent
- Alternatywa dla TeamSupport - LiveAgent
- Alternatywa dla Channels - LiveAgent
- Co to jest funkcja czatu wewnętrznego? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Pola zgłoszeń I LiveAgent
- Funkcja dystrybucji i routingu czatu w czacie na żywo | LiveAgent