LiveAgent oferuje opcję jednoczesnego otwarcia wielu zgłoszeń. Łatwo przełączaj się z jednego zgłoszenia na druge i rozwiązuj je wszystkie w tym samym czasie.

Jeśli chcesz, aby agenci pracowali tylko na jednym zgłoszeniu naraz, możesz to zrobić, włączając algorytm „Do rozwiązania”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Przycisk do rozwiązania
Klikając przycisk „Do rozwiązania”, agenci mogą otwierać zgłoszenia, które są im przypisane i wymagają rozwiązania.
Istnieje również możliwość skonfigurowania funkcji, w której Twoi agenci będą mogli odpowiadać na zgłoszenia otwarte za pomocą przycisku „Do rozwiązania” tylko . W takim przypadku agenci nie będą mogli odpowiedzieć na zgłoszenia otwarte z poziomu listy zgłoszeń. Będą mogli otworzyć tylko jedno zgłoszenie na raz, więc wiele zakładek zgłoszeń nie zostanie włączonych, a agenci będą musieli rozwiązać każde zgłoszenie po kolei.

LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak podział klientów, gotowe wiadomości czy wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zapytania. Czat na żywo obsługuje pliki w formacie JPG, PNG, PDF oraz TXT, a widżety interaktywne pozwalają na łatwe rozpoczęcie rozmowy. LiveAgent umożliwia monitorowanie interakcji klientów i szybkie uzyskiwanie opinii zwrotnych na temat pracy agentów. Funkcja śledzenia czasu pracy i kolejkowania połączeń ulepszają wrażenia związane z dzwonieniem do call center. Dostępna jest także funkcja nielimitowanych nagrań połączeń.
LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.