Jaki jest czas rozwiązania?
Czas rozwiązania to czas, w którym zgłoszenie zostanie rozwiązane. Rozpoczyna się jako drugi, gdy zgłoszenie pojawi się w twoim helpdesku, a kończy się, gdy agent lub klient naciśnie przycisk Rozwiąż. Czasami zgłoszenia są rozwiązywane automatycznie przez regułę działającą w tle.
Najbardziej typową sytuacją, w której zgłoszenie jest rozwiązywane automatycznie, jest sytuacja, w której klient pisze o pytaniu, agent obsługi klienta odpowiada na zgłoszenie, a klient nigdy nie odpowiada. Zwykle reguła jest wyzwalana po kilku dniach bezczynności, co w tym scenariuszu rozwiąże zgłoszenie.
Frequently Asked Questions
Co to jest czas rozwiązania?
Czas rozwiązania to czas od żądania klienta do pełnego rozwiązania sprawy, gdy agent naciśnie przycisk Rozwiąż (czasami może to zostać automatycznie rozwiązane przez regułę działającą w tle).
Jak obliczyć czas rozwiązania?
Aby obliczyć czas rozwiązania, podziel łączny czas wszystkich połączeń przez liczbę przetworzonych żądań.
Jak poprawić czas rozwiązywania problemów?
Aby skrócić czas rozwiązania, przede wszystkim zadbaj o jakość obsługi klienta. Obaj agenci powinni być odpowiednio przygotowani do swojej pracy i posiadać odpowiednie narzędzia wspomagające ich pracę. Dzięki oprogramowaniu LiveAgent praca może zostać zautomatyzowana, agent może zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca, ma dostęp do raportów.
Błędy w obsłudze klienta mogą prowadzić do niezadowolenia klientów, takie jak brak komunikacji, niesłuchanie klientów i brak archiwizacji rozmów. Skuteczna obsługa klienta wymaga wiedzy, szkolenia personelu i słuchania klientów. Doskonała obsługa przekracza podstawowe potrzeby klienta i buduje lojalność.