Zautomatyzowana dystrybucja zgłoszeń to funkcja help desk , która automatycznie przypisuje zgłoszenia pomocy technicznej do agentów pomocy technicznej zgodnie z predefiniowanymi regułami. Każdy punkt pomocy ma inny zestaw reguł automatycznej dystrybucji zgłoszeń, takich jak okrężne, dzwonienie do wszystkich, losowe przypisanie lub maksymalne wykorzystanie.
Zautomatyzowana dystrybucja zgłoszeń może pomóc zespołom obsługi klienta na wiele sposobów. To może:
77% konsumentów twierdzi, że nieefektywne doświadczenia klientów pogarszają jakość ich życia.
Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent ma wiele różnych metod automatycznej dystrybucji zgłoszeń dla przychodzących zgłoszeń, rozmów telefonicznych i czatów.
Te automatyczne metody dystrybucji zgłoszeń zapewniają Twoim agentom zawsze optymalne ładowanie zgłoszeń serwisowych , rotacyjną dyżur telefoniczny i wyznaczone przerwy na odpoczynek.
Metoda „dzwoń do wszystkich” powiadamia wszystkich agentów online o nadejściu nowego połączenia / czatu i dzwoni, dopóki nie zostanie odebrany.
Maksymalne wykorzystanie – nowe czaty przywiązane do przypisane do agenta z większa jednostka uruchomionych czatów, aby utrzymać maksymalne wykorzystanie. Gdy agent nie będzie miał wolnych miejsc na czat, nowy czat zostanie przekierowany do następnego dostępnego agenta. Ta strategia pomaga zmaksymalizować obciążenie płatnicze z rozmowami z agentami i wybierać agentom działać nad zgłoszeniami w trybie offline.
Metoda średniego wykorzystania przypisuje nowe przychodzące czaty do agentów z najmniejszą liczbą aktywnych czatów, aby zachować takie samo wykorzystanie dla wszystkich agentów online. Zasadniczo ta metoda automatycznej dystrybucji zgłoszeń równoważy równoczesne rozmowy między wszystkimi dostępnymi agentami pomocy technicznej.
Metoda dystrybucji losowego przydziału zgłoszeń przydziela je w sposób losowy. Ta metoda dystrybucji zgłoszeń może średnio iż czasem pomóc w przypisaniu takiej samej liczby czatów do każdego z Twoich agentów.
Gotowy do usprawnienia obsługi klienta?
Przetestuj nasze subskrypcje, korzystając z 14-dniowych bezpłatnych wersji próbnych. Nie trać więcej czasu i od razu wejdź na pokład dzięki kompleksowemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
DARMOWA WERSJA PRÓBNAJeśli chcesz, możesz ustawić priorytety rozmów dla określonych agentów. W rezultacie nowe czaty będą kierowane do agentów o najwyższym priorytecie (1 – najwyższy, 100 – najniższy).
Zdefiniuj maksymalne obciążenie czatu dla każdego agenta. Po osiągnięciu maksymalnej głośności nowe czaty będą kierowane do innych agentów online z wysokimi priorytetami czatu.
Istnieją dwie opcje przekierowania telefonu:
Dzięki LiveAgent agenci mogą przekierowywać połączenia przychodzące na urządzenie osobiste, takie jak telefon komórkowy. Umożliwia to agentom zapewnienie obsługi klienta w podróży.
Konfigurując automatyczną dystrybucję zgłoszeń do wiadomości e-mail, zapytania w mediach społecznościowych i zgłoszenia do bazy wiedzy można zrobić na dwa sposoby.
Jeśli chcesz pójść o krok dalej, możesz użyć reguł automatyzacji , aby stworzyć unikalne przepływy pracy, które działają jako metody dystrybucji zgłoszeń. Aby to zrobić, zaloguj się do LiveAgent, kliknij Konfiguracja , wybierz Automatyzacja , kliknij Reguły i kliknij Utwórz .
Zapraszam do zabawy z różnymi scenariuszami. Jeśli chodzi o automatyzację LiveAgent, możliwości są nieograniczone.
Gdy zgłoszenie zostanie przypisane do odpowiedniego agenta we właściwym czasie, może to mieć pozytywny wpływ na czas rozwiązania problemu, co z kolei może bezpośrednio wpłynąć na satysfakcję klienta . Zadowoleni klienci są podstawą każdej firmy, ponieważ wpływają na rekomendacje, recenzje online, polecenia ustne i sprzedaż. W związku z tym każda firma powinna starać się, aby jej klienci byli zadowoleni z doskonałej obsługi, krótkich czasów reakcji i spersonalizowanego podejścia.
Czy możesz sobie wyobrazić ręczne przypisanie odpowiedzialności za każde zgłoszenie? Byłoby to nie tylko niezwykle czasochłonne zadanie, ale także bardzo kosztowne. Na szczęście oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, może obsługiwać automatyczne kierowanie zgłoszeń na dużą skalę. Zostaw logistykę nam, aby Twoi agenci mogli skupić się na tym, co ważne – pielęgnowaniu relacji z klientami.
Aby dowiedzieć się więcej o automatycznym routingu zgłoszeń, zapoznaj się z naszymi zasobami bazy wiedzy:
Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowaną, terminową i kompetentną pomoc techniczną za pomocą usługi LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest automatyczna dystrybucja zgłoszeń?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatyczna dystrybucja zgłoszeń to funkcja pomocy technicznej, która automatycznie przypisuje zgłoszenie pomocy technicznej do agentów pomocy technicznej zgodnie z predefiniowanymi regułami.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są rodzaje automatycznych metod dystrybucji zgłoszeń?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Każdy help desk ma inny zestaw reguł automatycznej dystrybucji zgłoszeń, takich jak round-robin, ring to all, losowe przypisanie lub maksymalne wykorzystanie. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego automatyczna dystrybucja biletów zgłoszeń jest ważna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zautomatyzowana dystrybucja zgłoszeń może pomóc zespołom obsługi klienta na wiele sposobów. To może: -Zwiększ wydajność i produktywność -Krótkie czasy reakcji i rozwiązania -Zostaw mniej miejsca na błędy ludzkie -Oszczędza czas i obniża koszty ” } }] }Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach