LiveAgent dba o prywatność , bezpieczeństwo , zgodność i przejrzystość. Takie podejście obejmuje wspieranie zgodności naszych klientów z wymogami UE w zakresie ochrony danych, w tym określonymi w Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych („RODO”), które wchodzi w życie 25 maja 2018 r.
Przeczytaj więcej o zgodności LiveAgent z RODO.
Recenzja telefonu z ekranem dotykowym Avaya IP Office 9641G
LiveAgent oferuje szeroki zakres funkcji, integracji i wsparcia, aby zbudować skuteczną relację z klientem. Zarejestruj się na bezpłatne demo i dowiedz się więcej.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.