Partner
Aby zintegrować swoje konto LiveAgent z Clockify , postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji.
Przewodnik integracji dla kont hostowanych w domenie LiveAgent
- Utwórz konto Clockify
- Pobierz Google Chrome Extension
- Po pobraniu rozszerzenia Chrome upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Clockify
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent lub odśwież, jeśli już je masz
- Otwórz zgłoszenie, a będziesz mógł zobaczyć licznik Clockify w polu informacji o zgłoszeniu, jak pokazano poniżej

- Licznik czasu Clockify jest również wyświetlany w bazie wiedzy podczas edytowania artykułów

Przewodnik integracji Clockify dla kont samoobsługowych
- Utwórz konto Clockify
- Pobierz Google Chrome Extension
- Po pobraniu rozszerzenia Chrome upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Clockify
- Kliknij rozszerzenie Clockify w przeglądarce


- Kliknij Integracje

- Wybierz LiveAgent z wyboru u dołu. Pamiętaj, że nie są one wyświetlane w kolejności alfabetycznej, więc będziesz musiał ręcznie znaleźć LiveAgent na liście.


- Dodaj nazwę domeny i kliknij Dodaj

- Odśwież panel agenta w LiveAgent i gotowe!
Co to jest Clockify?
Clockify to bezpłatna internetowa aplikacja do śledzenia czasu i grafików dla zespołów każdej wielkości i jest dostępna bezpłatnie dla nieograniczonej liczby użytkowników.
Jak możesz tego używać?
Użyj Clockify, aby śledzić ilość czasu spędzanego na rozwiązywaniu zgłoszeń i edytowaniu artykułów z bazy wiedzy. Popraw swoją produktywność, rentowność i śledź dzienniki aktywności zespołu.
Frequently asked questions
Co to jest Clockify?
Clockify to narzędzie do śledzenia czasu wolnego, a także oprogramowanie do obsługi grafików pracowniczych, świadczące usługi od 2017 r.
Jak możesz wykorzystać integrację Clockify w LiveAgent?
Jeśli szukasz sposobów na poprawę wydajności swojego zespołu, integracja Clockify pozwala zobaczyć, ile czasu Twój zespół spędza na różnych zadaniach LiveaAgent, na przykład na konkretnych zgłoszeniach lub artykułach z bazy wiedzy. W rezultacie możesz wykryć złe wyniki i zapewnić dodatkowe wskazówki lub szkolenie, jeśli to konieczne.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
LiveAgent to firma oferująca wsparcie i przenoszenie danych, która ma wiele certyfikatów i partnerów VoIP. Dysponują programem lojalnościowym, blogiem, słowniczkiem, akademią, szablonami i webinary. Dostępne są szablony odpowiedzi agenta, narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz szablony powiadomień. Strona używa plików cookie i ma politykę prywatności. LiveAgent oferuje darmowe konto i 14-dniowy okres próbny. Umiejętności miękkie są kluczowe do uzyskania korzystnej obsługi klienta.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Metryki pomagają w sprawdzaniu sytuacji firmy, a najczęściej mierzy się wskaźniki dotyczące obsługi klienta, takie jak liczba zgłoszeń, czas rozwiązywania problemów, wynik zadowolenia klienta i średni czas obsługi. W LiveAgent można mierzyć klientów i pracę agentów. Firma oferuje także możliwość dema i wsparcia dla klientów.