Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gotowe odpowiedzi

Co to są gotowe odpowiedzi?

Gotowe odpowiedzi to wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na często zadawane pytania. Mogą one skutecznie wyeliminować powtarzanie i przeformułowywanie odpowiedzi na pytania klientów, które się powtarzają. W LiveAgent możesz zdefiniować nieograniczoną liczbę gotowych odpowiedzi i udostępnić je całemu personelowi pomocniczemu w ogóle lub dla poszczególnych działów. Wszystkie wiadomości mogą być powiązane z określonymi słowami kluczowymi, więc znalezienie odpowiedniego jest bardzo proste. Agenci mogą również definiować własne gotowe wiadomości, aby spersonalizować swoje przepływy pracy i potrzeby.

Dowiedz się więcej o gotowych odpowiedziach w LiveAgent.

Gotowe wiadomości
Przykład gotowych odpowiedzi
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest gotowa odpowiedź?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gotowe odpowiedzi to zestaw gotowych odpowiedzi na często zadawane pytania. W takich obszarach, jak obsługa klienta lub wsparcie techniczne, gotowa odpowiedź może być bardzo skutecznym rozwiązaniem zarówno dla klienta, jak i agenta, zapewniając szybkie odpowiedzi i oszczędzając czas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak korzystać z gotowych odpowiedzi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W LiveAgent możesz zdefiniować nieograniczoną liczbę gotowych odpowiedzi. Tak przygotowane odpowiedzi pozwolą Ci szybciej udzielić odpowiedzi na powtarzające się pytania. Dzięki temu agenci wykonują swoją pracę znacznie szybciej, ponieważ wysyłają gotowe lub nieco spersonalizowane wiadomości.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Gdzie znaleźć gotowe odpowiedzi w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gotową odpowiedź LiveAgent można znaleźć w swoim panelu, przechodząc do „Konfiguracji”, a następnie wybierając kartę „Automatyzacja” i klikając „Gotowa odpowiedź”. Odpowiedzi mogą być udostępniane całemu personelowi pomocniczemu lub tylko wybranym działom.” } }] }

FAQ

Co to jest gotowa odpowiedź?

Gotowe odpowiedzi to zestaw gotowych odpowiedzi na często zadawane pytania. W takich obszarach, jak obsługa klienta lub wsparcie techniczne, gotowa odpowiedź może być bardzo skutecznym rozwiązaniem zarówno dla klienta, jak i agenta, zapewniając szybkie odpowiedzi i oszczędzając czas.

Jak korzystać z gotowych odpowiedzi?

W LiveAgent możesz zdefiniować nieograniczoną liczbę gotowych odpowiedzi. Tak przygotowane odpowiedzi pozwolą Ci szybciej udzielić odpowiedzi na powtarzające się pytania. Dzięki temu agenci wykonują swoją pracę znacznie szybciej, ponieważ wysyłają gotowe lub nieco spersonalizowane wiadomości.

Gdzie znaleźć gotowe odpowiedzi w LiveAgent?

Gotową odpowiedź LiveAgent można znaleźć w swoim panelu, przechodząc do „Konfiguracji”, a następnie wybierając kartę „Automatyzacja” i klikając „Gotowa odpowiedź”. Odpowiedzi mogą być udostępniane całemu personelowi pomocniczemu lub tylko wybranym działom.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.