Partner
Co to jest Axialys?
Axialys to firma technologiczna z etykietą FrenchTech, która zapewnia MŚP, ETI i dużym korporacjom pakiet oprogramowania SaaS, który umożliwia efektywne, intuicyjne i w chmurze zarządzanie systemem telefonicznym i relacjami z klientami. Założona w 1999 roku firma Axialys doświadczyła silnego, trwałego i stałego wzrostu, co przypisuje się jakości naszych oferta i zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci. Posiadamy koncesję L33-1 wydaną przez ARCEP, jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym od około dwudziestu lat.
Axialys publikuje pakiet oprogramowania SaaS, który obejmuje wszystkie zastosowania telefonii w firmach:
- Profesjonalna telefonia Centrex VoIP dla wszystkich pracowników
- Telefonia do call center w celu wyposażenia contact center
- Telefonia dla Twoich sprzedawców
Rozwiązanie Axialys SIP Trunk Pełny opis.
Jak możesz tego używać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Axialys to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i biletami, a Axialys zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz, aby założyć początkowe call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy ludzie wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszej osobistej więzi z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować Axialys VoIP z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Axialys jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz Axialys z listy dostawców VoIP.

- Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Axialys lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

Widżety z możliwością dostosowania języka
Platforma LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu, w tym skonfigurowanie widżetów czatu, kontaktu lub opinii w wielu językach dla klientów i agentów, usprawnienie komunikacji z klientami poprzez rozmowy wychodzące oraz wiele funkcji i integracji, w tym platformę do zgłaszania problemów i wsparcie techniczne. Kluczem do dobrej obsługi klienta są umiejętności miękkie, takie jak efektywne słuchanie, uważność i cierpliwość, a LiveAgent oferuje skuteczne narzędzia dla agentów.