Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Axialys

Co to jest Axialys?

Axialys to firma technologiczna z etykietą FrenchTech, która zapewnia MŚP, ETI i dużym korporacjom pakiet oprogramowania SaaS, który umożliwia efektywne, intuicyjne i w chmurze zarządzanie systemem telefonicznym i relacjami z klientami.
Założona w 1999 roku firma Axialys doświadczyła silnego, trwałego i stałego wzrostu, co przypisuje się jakości naszych oferta i zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci. Posiadamy koncesję L33-1 wydaną przez ARCEP, jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym od około dwudziestu lat.

Axialys publikuje pakiet oprogramowania SaaS, który obejmuje wszystkie zastosowania telefonii w firmach:

  • Profesjonalna telefonia Centrex VoIP dla wszystkich pracowników
  • Telefonia do call center w celu wyposażenia contact center
  • Telefonia dla Twoich sprzedawców

Rozwiązanie Axialys SIP Trunk Pełny opis.

Jak możesz tego używać?

Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Axialys to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i biletami, a Axialys zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz, aby założyć początkowe call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?

Chociaż niektórzy ludzie wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszej osobistej więzi z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.

Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.

Jak działa call center LiveAgent?

LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.

Call center z IVR

Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.

Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.

Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.

Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.

Jak zintegrować Axialys VoIP z LiveAgent?

Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Axialys jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.

  • Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
  • Wybierz Axialys z listy dostawców VoIP.
Axialys
Wybierz Axialys
  • Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.
Axialys
Skonfiguruj numer telefonu Axialys

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Axialys lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Axialys
Dodano numer telefonu Axialys

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center

Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.

Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

LiveAgent Product Tour
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo