Co to jest priorytet zgłoszenia?
Każdemu zgłoszeniu przypisywany jest priorytet na podstawie jego poziomu SLA. Jeśli nie skonfigurowałeś poziomów SLA, LiveAgent automatycznie przypisuje priorytet według „kto pierwszy ten lepszy”. Priorytety służą do generowania widoków i raportów, a także są używane jako warunki i akcje w automatyzacjach i wyzwalaczach oraz jako akcje w Regułach.

Frequently Asked Questions
Co to jest priorytet zgłoszenia?
Priorytet zgłoszenia wskazuje kolejność, w jakiej powinniśmy przetwarzać zgłoszenia. Czy dane zgłoszenie ma zostać przetworzone jak najszybciej, czy może poczekać. Najczęstsze to Pilne, Wysokie, Średnie lub Niskie w zależności od treści, prośby o charakter lub jakąkolwiek właściwość w zależności od firmy.
Do czego służy priorytet zgłoszenia?
Aby określić kolejność prac. Służy do generowania widoków i raportów, ale także jako warunki i akcje w automatyzacjach i wyzwalaczach oraz jako akcje w regułach.
Jakie są zalety korzystania z priorytetu zgłoszenia?
Zdecydowanie ułatwia to pracę i sprawia, że zgłoszenia są przejrzyste, a kolejność obsługi jest jasna.
Uwaga eksperta
Priorytet zgłoszenia to kluczowy aspekt szybkiej i skutecznej obsługi klienta. Dzięki niemu określamy kolejność pracy, przetwarzamy zgłoszenia i generujemy raporty.

LiveAgent jest kompletnym narzędziem do obsługi klienta, oferującym wsparcie w postaci mediów społecznościowych, czatu na żywo, czatu wideo, rozmów telefonicznych, e-maili, komunikacji za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. System obsługi zgłoszeń LiveAgent zapewnia automatyzację przepływu pracy, personalizację oraz możliwość budowania bazy wiedzy. Aby poprawić jakość obsługi klienta, ważne jest skupienie się na rozwoju umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwienie kontaktu klientom za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystanie systemu obsługi klienta. Standardowa procedura operacyjna (SOP) jest potrzebna w pracy, by standaryzować rutynowe czynności, a ankietowanie klientów może pomóc zwiększyć zadowolenie klientów i lojalność wobec firmy.