Wersja próbna
  • Funkcje
  • Predefiniowane odpowiedzi

Predefiniowane odpowiedzi

Skutecznym i prostym sposobem zracjonalizowania przepływu pracy jest utworzenie wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi na zapytania dotyczące pomocy technicznej, na które można odpowiedzieć za pomocą jednej ogólnej odpowiedzi.

Oszczędza to czas i wysiłek związany z formułowaniem oddzielnej odpowiedzi dla każdego klienta, który ma ten sam problem.

Przykład

Temat: Zamówienie cykliczne na LiveAgent nie powiodło się. Wiadomość: Zostaliśmy poinformowani, że Twoje zamówienie cykliczne na LiveAgent nie powiodło się. Karta kredytowa została odrzucona, więc spróbuj użyć innej karty [zaktualizuj informacje rozliczeniowe w panelu agenta LiveAgent w sekcji „Moje konta”] lub upewnij się, że masz wystarczające środki na rzeczywistej karcie. Upewnij się również, że Twój bank nie odrzuca automatycznego zamówienia.

Aby wywołać wstępnie zdefiniowaną odpowiedź, po prostu naciśnij CTRL + I podczas pisania lub kliknij ikonę wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi i wybierz z zapisanej wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi.

Podczas tworzenia wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi możesz:

  • Podaj nazwę (aby szybciej znaleźć wstępnie zdefiniowane odpowiedzi)
  • Zdefiniuj temat (będzie używany tylko podczas tworzenia nowego zgłoszenia, nie będzie używany podczas odpowiadania na istniejące zgłoszenie)
  • Utwórz wiadomość (tekst, który zostanie automatycznie dodany do Twojego zgłoszenia, jeśli zostanie wybrana ta wstępnie zdefiniowana odpowiedź)
  • Ustaw jego dostępność (określ widoczność swojej gotowej wiadomości, widoczna dla: ja, wszyscy, określony dział)

Oto kilka wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi, które dla Ciebie przygotowaliśmy:

Ustaliliśmy już, że predefiniowane odpowiedzi to ogromna oszczędność czasu. Więc gdzie możesz ich użyć? Oto lista kategorii, które zawierają linki do przykładowych szablonów kreacji, które mogą Cię zainspirować.

Obsługa zgłoszeń

Przedstawiciele obsługi klienta mają codziennie wiele podobnych zapytań. Może to być czasochłonne i frustrujące. Ułatw to swoim agentom i klientom dzięki wstępnie zdefiniowanym odpowiedziom. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj Szablony zgłoszeń

Biznes

Komunikacja z potencjalnymi klientami lub partnerami za pośrednictwem poczty elektronicznej jest dobrze znaną i powszechną metodą. Czasami jednak potrzebujemy dobrego startu lub inspiracji, aby napisać angażujący e-mail, który być może przekonałby klientów. Jeśli chcesz napisać e-mail transakcyjny, promocyjny lub relacyjny, skorzystaj z tych szablonów biznesowych .

Obsługa klienta

Chcesz zaoszczędzić czas przedstawicielom klientów i ograniczyć niepotrzebne błędy ludzkie? Przeczytaj szablony obsługi klienta i dowiedz się więcej.

LiveChat

To najpopularniejszy kanał komunikacji z klientami. Wykorzystaj maksymalnie to narzędzie i pomóż swoim agentom zaoszczędzić czas dzięki szablonom LiveChat .

Portal klienta

Czy potrzebujesz tworzyć e-maile weryfikacyjne, powitalne, potwierdzające, resetujące, zwrotne lub z zaproszeniami? Skorzystaj z tych szablonów portalu klienta i natychmiast stwórz skuteczną komunikację z obsługą klienta.

Help desk

Chcesz pomóc swoim agentom w prowadzeniu trudnych rozmów i zaoszczędzić czas? Zainspiruj swój zespół obsługi klienta za pomocą tych szablonów działu pomocy.

Marketing

Czy chcesz zatrzymać klienta w swojej witrynie lub zachęcić do współpracy z innymi firmami? Być może brakuje Ci odpowiednich słów do powiedzenia? Oto kilka świetnych pomysłów – szablony marketingowe.

Sprzedaż

Poczta elektroniczna jest nadal bardzo ważną częścią niemal każdej firmy. Docieranie do potencjalnych klientów, wprowadzanie nowego produktu, programy lojalnościowe i nie tylko. Wszystkie te rzeczy są zwykle przekazywane za pośrednictwem poczty e-mail, dlatego posiadanie ustrukturyzowanych wiadomości e-mail jest niezbędną częścią. Jak wszyscy wiemy, słowa mają znaczenie. Zdobądź nowe, świeże koncepcje dzięki tym szablonom sprzedaży.

Call center

Połączenia telefoniczne są nadal najważniejszym elementem interakcji z klientami, dlatego posiadanie niektórych wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi może pomóc przedstawicielom obsługi klienta w stworzeniu najwyższej jakości obsługi klienta, a także w stworzeniu profesjonalnego wizerunku Twojej firmy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj szablony call center.

Social Media

Odpowiadanie klientom w mediach społecznościowych może być trudne. Aby wyglądać profesjonalnie i oszczędzać czas, powinieneś mieć przygotowane ogólne odpowiedzi. Na przykład: Odpowiedzi z podziękowaniami lub negatywne odpowiedzi na recenzje. Jeśli zmagasz się z pomysłami, poszukaj inspiracji w szablonach mediów społecznościowych .

Baza wiedzy

Tworzysz artykuły dla swoich klientów, aby Twoja obsługa klienta działała 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu? Zainspiruj się szablonami bazy wiedzy zawierającymi często zadawane pytania, artykuły instruktażowe, artykuły dotyczące rozwiązywania problemów, opis narzędzi, podręczniki użytkownika i samouczki.

Czym różnią się wstępnie zdefiniowane odpowiedzi od gotowych wiadomości?

  • Podczas tworzenia wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi możesz zdefiniować temat wiadomości e-mail
  • Gotowe wiadomości mogą przechowywać tylko krótką sekwencję tekstu
  • Wstępnie zdefiniowane odpowiedzi mogą zawierać załączniki

Zasoby bazy wiedzy:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj LiveAgent – przewodnik po predefiniowanych odpowiedziach .

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo