Co to znaczy rozmawiać na czacie internetowym?
Czatowanie w sieci to sposób komunikacji między ludźmi za pośrednictwem Internetu. Kiedy ludzie czatują w Internecie, mogą wysyłać sobie wiadomości tekstowe, filmy, obrazy i hiperłącza w czasie rzeczywistym. W większości przypadków czat internetowy nie wymaga żadnego oprogramowania, np. aplikacja do czatu – wystarczy przeglądarka internetowa, która łączy się z pokój czatu internetowego.
Dlaczego firmy powinny rozmawiać z klientami w sieci?
Większość witryn e-commerce wykorzystuje przyciski czatu na żywo, aby umożliwić klientom rozmowę z agentami obsługi klienta w czasie rzeczywistym. Rozmowa z użytkownikami witryny jest jedną z najbardziej opłacalnych strategii, jeśli chodzi o przekształcanie odwiedzających witrynę w klientów. Doskonała obsługa w połączeniu z szybkimi i kompetentnymi odpowiedziami w rozmowie na czacie online jest kluczem do serca klienta. Jeśli nie możesz zapewnić doskonałej obsługi klienta, rozważ skorzystanie z oprogramowania pomocy technicznej.
Istnieje wiele aplikacji do czatu, więc rozejrzyj się, przeprowadź badania i zdecyduj, która z nich będzie dla Ciebie najlepsza.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak czat na żywo może pomóc w przekształcaniu odwiedzających witrynę w klientów, sprawdź ten link.
LiveAgent oferuje obsługę czatu na żywo z zaawansowanymi opcjami przekierowania, umożliwiającymi efektywne zarządzanie rozmowami. Koszty zależą od liczby agentów, a firma oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Dodatkowo, czat w czasie rzeczywistym może przynieść wiele korzyści biznesowych i poprawić doświadczenie klienta.