Keap (Infusionsoft) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (dawniej Infusionsoft) to oparta na chmurze platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Służy do wysyłania marketingowych wiadomości e-mail, automatycznego wybierania numerów, telefonów marketingowych lub sprzedażowych i innych.
Jak możesz tego używać?
Keap for LiveAgent pozwala uprościć workflow, dodając powiadomienia i działania do pulpitu nawigacyjnego. Możesz śledzić nowych klientów dodanych do systemu, nowe sekwencje akcji lub nowe firmy.
Można również śledzić działania związane z kontaktami, ładowarki kart kredytowych, nowych partnerów, nowe wyzwalacze kontaktów lub wydatki. Ręczne działania obejmują tworzenie firm, notatek, zamówień i produktów. Możesz również łatwo zaktualizować te informacje z LiveAgent.
Korzyści
- Zarządzaj swoimi klientami, zamówieniami, kontaktami i nie tylko bez zmiany platform
- Otrzymuj powiadomienia o zmianach w Twoich danych
- Zwiększ możliwości LiveAgent, aby ułatwić workflow
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, poczynając od skutecznych e-maili po integracje, wsparcie i programy lojalnościowe. Dodatkowo, firma umożliwia zacieśnianie relacji z klientami poprzez podziękowania za e-maile, jednak należy uważać na pętle mailowe, które mogą negatywnie wpływać na efektywność komunikacji. Integracja z LiveAgent to dodatkowa zaleta dla oprogramowania takiego jak Dovecot, Axigen, Sendy Agent, Telsome, Kerio Connect. LiveAgent oferuje również funkcje pomocy technicznej, takie jak czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta z bazą wiedzy i obsługę mediów społecznościowych, co sprawia, że jest potężnym narzędziem pomocy technicznej dla różnych branż. Integracja z Kerio Connect poprzez LiveAgent umożliwia szybką i niezawodną obsługę klienta poprzez e-mail.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Freshdesk
Freshdesk oferuje rozwiązania zarządzania obsługą klienta w mediach społecznościowych. Posiada darmowy plan dla 10 agentów oraz płatne plany z dodatkowymi funkcjami, takimi jak automatyzacja, integracje, raporty obsługi klienta i wiele więcej. Choć brakuje natywnej integracji z Instagramem, Freshdesk nadal oferuje doskonałe funkcje obsługi klienta.