Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Relacje z klientem

Czym jest relacja z klientem?

Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.

Cambridge dictionary

Relacja z klientem to szczególny rodzaj relacji. Zaczyna się, gdy klient zaczyna kontaktować się z Twoją firmą. Każda firma jest odpowiedzialna za budowanie satysfakcji i lojalności klientów. Każda interakcja klienta z firmą ma wpływ na klientów. Relacja obejmuje wsparcie sprzedaży, wsparcie techniczne i komunikację marketingową. Relacje z klientami można mierzyć satysfakcją klienta.

Korzyści z dobrych relacji z klientami:

  • Przewaga konkurencyjna
  • Utrzymanie klienta
  • Lojalność klientów
  • Zwiększone przychody
  • Nowi Klienci
  • Świadomość marki
  • Satysfakcja konsumenta

Jakie są zasady dobrych relacji z klientami?

  • Active listening
  • Okazywanie empatii
  • Spersonalizowane doświadczenie klienta
  • Zrozumienie/poznanie swoich klientów — system CRM

Jak budować relacje z klientami?

Automatyzacja procesów

Aby zatrzymać klientów, Twoja firma musi wdrożyć procesy automatyzacji.

Podzielmy je na kategorie dla tego wyjaśnienia. Może istnieć „automatyka wewnętrzna” i „automatyka zewnętrzna”. Automatyzacja wewnętrzna ma na celu sprawne działanie procesów wewnętrznych. Na przykład dla różnych działów/agentów można ustawić Automatyczną dystrybucję zgłoszeń w LiveAgent. Pomaga to Twoim agentom wydajnie pracować.

Relacje z klientem
Zgłoszenia są automatycznie przydzielane do działów

Z drugiej strony tworzenie „zewnętrznej automatyzacji”, takiej jak e-mail marketing, może pomóc w utrzymaniu kontaktu z klientami. Oba procesy automatyzacji mają jedną wspólną cechę, a mianowicie pomagają zatrzymać klientów na różne sposoby.

Udostępniaj dane klientów różnym działom

Aby bezpiecznie udostępniać dane klientów, możesz skorzystać z oprogramowania do obsługi klienta. To oprogramowanie pomoże Ci utworzyć umowy SLA, reguły i nie tylko. W związku z tym informacje o klientach będą udostępniane tylko pracownikom/działom, którzy mają do tego prawo.

Spersonalizuj obsługę każdego klienta

Oto kilka sposobów na stworzenie osobistego doświadczenia klienta:

  • Zadzwoń do klienta po imieniu
  • Wykorzystaj dane klientów, aby uzyskać lepsze wrażenia klientów
  • Zachowaj pozytywne nastawienie
  • Opcja samoobsługi

Komunikuj się

Komunikacja jest kluczowa w każdym związku. Nie powinno więc Cię dziwić, że nie różni się to od relacji z klientami. Aby to ustalić, musisz komunikować się z klientami na wielu platformach. Na przykład; Facebook, Twitter, e-mail lub w prawdziwym życiu. Wszędzie masz szansę! Tutaj zwykle pojawia się Twoja obsługa klienta.

W jaki sposób oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc w relacjach z klientami?

Obsługa klienta może mieć trudności z zajęciem się wszystkimi zapytaniami klientów. Ponadto muszą kontaktować się z klientami w różnych postach w mediach społecznościowych. Zatem posiadanie oprogramowania do obsługi klienta może pomóc im w ustaleniu ważności zgłoszeń. Poza tym nadal odpowiadam na posty z mediów społecznościowych lub innych platform.

Oprogramowanie obsługi klienta, takie jak LiveAgent, może automatycznie dystrybuować zgłoszenia. Twoja firma może ustawić swoje preferencje w oparciu o ich potrzeby. Zapewnia to kontakt z klientami, a także odpowiadanie na regularne zapytania klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgent, przeczytaj o wszystkich funkcjach.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Czym jest relacja z klientem?

Relacja z klientem to relacja między klientem a firmą. Rozpoczyna się, gdy klient zaczyna kontaktować się z firmą. Nie musi to być zakup – może to być reklama i pierwsza myśl klienta o firmie i jej produktach. Każda firma jest odpowiedzialna za budowanie tej relacji.

Jak budować relacje z klientami?

Komunikacja to podstawa budowania dobrych, jakościowych relacji z klientem. Ona jest kluczem. Zawiera język i sposób, w jaki firma komunikuje się z klientem. Kolejną ważną kwestią jest przekraczanie oczekiwań klientów. Jeśli tak się stanie, klient jest zadowolony i chce zostać stałym klientem. Trzecim pomysłem jest zadawanie klientowi pytań na temat firmy i pytanie o jego opinię. Klient rozumie wtedy, że jest ważny dla firmy. Docenienie klientów jest również niezwykle ważne.

Jak poprawić relacje z klientami?

Aby poprawić relacje z klientem, przede wszystkim spersonalizuj z nim komunikację. Klient musi czuć się indywidualistą, a nie „jednym z wielu”. Klient musi czuć, że jest traktowany jak człowiek. Niezwykle ważnym punktem jest nie tylko realizacja złożonych klientowi obietnic, ale także przekraczanie jego oczekiwań. Ważnym punktem jest również przejrzystość działań firmy.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.