LiveAgent oferuje opcję kopiowania & wklej obrazy do swoich zgłoszeń . Wstaw obrazy w treści zgłoszeń. Skopiuj obraz i łatwo wklej go za pomocą skrótu klawiaturowego Ctrl + V w edytorze HTML LiveAgent.

Obrazy w treści otrzymanej wiadomości e-mail będą wyświetlane w następujący sposób:

A picture's worth a thousand words
Make your communication more lively with images. Copy and paste them with ease using our HTML editor. Try it for free. No credit card required.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.
A thread of inquiry is essentially the same thing as a request. Good request management systems should come with features such as SLA policies, categories, tags, and filters, as well as collaborative work and reporting functions. Effective management of these requests can have a significant impact on customer service and loyalty, as well as the overall customer experience. LiveAgent is a customer support tool that offers many helpful features, including a priority button that increases customer satisfaction, support and training, and a hybrid request flow that increases agent efficiency and can lead to higher sales.
Przenieś swoje dane do LiveAgent
54% klientów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje rozwiązanie omnichannel dla lepszych doświadczeń klientów. OneDesk to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Makra w LiveAgent zaoszczędzą czas zespołu wsparcia.