Partner
Co to jest Twitter?
Twitter to witryna do mikroblogowania i mediów społecznościowych, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie. Użytkownicy wchodzą w interakcje za pośrednictwem krótkich wiadomości zwanych tweetami, w których mogą udostępniać tekst i różne media w celu interakcji ze swoimi obserwatorami. Twitter jest również używany przez firmy i firmy do promowania swoich produktów, interakcji z klientami lub zapewniania im wsparcia.
Twitter może być doskonałym narzędziem dla zespołu obsługi klienta. Może zwiększyć satysfakcję klientów, a Twoi agenci mogą zapewnić pomoc w czasie rzeczywistym, zamiast obsługiwać tylko e-maile lub rozmowy telefoniczne.
Jak możesz tego używać?
Użyj Twittera, aby założyć konto firmowe i udostępniać swoje produkty lub usługi. Twitter może być również używany jako potężny kanał obsługi klienta z odpowiednim oprogramowaniem i wiedzą. Połączenie Twittera z LiveAgent może zapewnić Ci inny sposób dotarcia do klientów i stworzenia nazwy dla Twojej firmy.
Po integracji Twittera skrzynka odbiorcza Twojego zespołu będzie monitorować wiadomości i tweety z Twojego konta.
Teraz możesz zdefiniować własną listę zapytań – monitorowanie tweetów generowanych na Twitterze. Oto kilka przykładów wyszukiwania określonych tweetów i przekształcania ich w zgłoszenia :
Przykład | Wyszukuje tweety… |
---|---|
wyszukiwanie na Twitterze | zawierające zarówno „twitter”, jak i „wyszukiwarkę”. To jest operator domyślny |
“happy hour” | zawierające dokładne wyrażenie „happy hour” |
love OR hate | o charakterze pozytywnym lub negatywnym (lub oba) |
piwo -korzeń | zawierające „piwo”, ale nie „korzeń” |
#haiku | zawierające hashtag „haiku” |
from:twitterapi | wysłane od użytkownika @twitterapi |
to:twitterapi | wysłane do użytkownika @twitterapi |
place:opentable:2 | o miejscu z OpenTable ID 2 |
place:247f43d441defc03 | o miejscu z identyfikatorem na Twitterze 247f43d441defc03 |
@twitterapi | wspominając @twitterapi |
superhero since:2011-05-09 | zawierające „superbohatera” i wysyłane od dnia „2011-05-09” (rok-miesiąc-dzień). |
twitterapi until:2011-05-09 | zawierające „twitterapi” i wysłane przed datą „2011-05-09”. |
film -straszny 🙂 | zawierające „film”, ale nie „straszne” i z pozytywnym nastawieniem. |
lot 🙁 | zawierające „ucieczkę” i negatywnie nastawione. |
obciążenie ? | zawierające „ruch” i zadające pytanie. |
hilarious filter:links | zawierające słowo „przezabawne” i adres URL. |
news source:tweet_button | zawierające „wiadomości” i wprowadzane za pomocą przycisku Tweet |
Korzyści
- Śledź tweety i wiadomości w czasie rzeczywistym
- Wszystko jest obsługiwane przez system obsługi zgłoszeń
- Jedno rozwiązanie wyposażone w funkcje obsługujące media społecznościowe
Jedno rozwiązanie wyposażone w funkcje obsługujące media społecznościowe
LiveAgent zawiera natywną integrację z Twoimi kontami na Twitterze. Po prostu przejdź do swojego konta LiveAgent, otwórz Konfiguracja i znajdź Twitter w lewym panelu lub na ekranie głównym.

Najpierw należy włączyć Twittera. Możesz to zrobić, klikając pomarańczowy przycisk w sekcji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.

Następnie przejdź do kont na Twitterze . To sekcja tuż pod Twitterem w lewym panelu. Tutaj możesz dodać swoje konta na Twitterze. Kliknij pomarańczowy przycisk Dodaj konto na Twitterze .

Pojawi się nowe okno. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i nadaj LiveAgent uprawnienia do obsługi danych i zapewnienia dostępu do oprogramowania pomocy technicznej.

Twoje konto na Twitterze zostało połączone i powinieneś zobaczyć je dostępne w sekcji. Ostatnim krokiem jest kliknięcie ikony ołówka po prawej stronie.

Aby zakończyć integrację, musisz zaznaczyć pole Status. Dzięki temu LiveAgent będzie obsługiwać Twoje tweety i zamieniać je w zgłoszenia w systemie obsługi zgłoszeń.

Skończone! Śmiało i sprawdź swoją skrzynkę ze zgłoszenioami. Powinieneś tam zobaczyć swoje tweety i odpowiedzi od obserwujących.


Nie musisz już przełączać się między aplikacjami i obsługiwać całej komunikacji z klientami ze skrzynki odbiorczej LiveAgent. Zapraszam do dodawania kolejnych kont.
Jak zintegrować Twittera z LiveAgent przez Zapier
Jeśli wolisz, możesz zintegrować Twittera z LiveAgent przez Zapier. Zapier to usługa, która pomoże Ci zintegrować dwie aplikacje. Integracja jest prosta i zajmuje kilka minut.
Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Tutaj możesz je utworzyć . Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent + Twittera .

Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz Twitter + LiveAgent w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacze i działania. Wyzwalacz w jednym programie aktywuje akcję w drugim. Zastanów się więc, co chcesz, aby Twoja integracja zrobiła, i wybierz wyzwalacz i akcję.
Jako przykład dla tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz Twittera New Follower i akcję LiveAgent Dodaj nowego klienta. Możesz użyć tej integracji do śledzenia miesięcznych danych użytkowników, pozyskiwania nowych kontaktów do rozmów w skrzynce odbiorczej zespołu, w celach sprzedażowych lub marketingowych.
Kliknij niebieski przycisk, aby kontynuować.

Teraz czas na skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i nadaj Zapierowi niezbędne uprawnienia do obsługi Twoich danych.

Upewnij się, że przetestowałeś wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa. Zapier sprawdzi, czy masz obserwujących i użytkowników dostępnych na Twoim koncie na Twitterze i zbierze dane.

Po pomyślnym przetestowaniu wyzwalacza przejdź do konfiguracji akcji LiveAgent.
Tutaj musisz wypełnić kilka formularzy. W polu E-mail wybierz opcję, jak pokazano na poniższym obrazku, lub rozważ inne opcje, które lepiej Ci odpowiadają. W obu przypadkach nie musisz wpisywać adresu e-mail w polu e-mail.

Kiedy skończysz, zrób ostatni test integracji i zobacz, czy zadziała.

Działa? Wspaniale! Teraz każdy nowy obserwator na Twitterze zostanie zapisany jako kontakt w systemie obsługi zgłoszeń LiveAgent.


Zapraszam do powrotu na stronę Zapier i tworzenia większej liczby integracji do różnych celów.
Frequently asked questions
Czym jest integracja Twittera z LiveAgent?
Integracja z Twitterem tworzy nowe zgłoszenie za każdym razem, gdy ktoś wspomni o Tobie w tweecie. W rezultacie zawsze możesz kontaktować się z klientami i być na bieżąco z jednym interfejsem.
Jak zintegrować Twittera z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje 3. Wyszukaj Twitter - > Konta na Twitterze - > Dodaj konto na Twitterze 4. Połącz 5. Kliknij Edytuj i zaznacz pole Stan
Zarządzanie mediami społecznościowymi checklista
Śledzenie analizy kampanii w mediach społecznościowych, poprawność tekstów, reagowanie na komentarze i gromadzenie opinii od klientów - to ważne zadania dla efektywnego zarządzania mediami społecznościowymi.