Co to jest Twitter?
Twitter to witryna do mikroblogowania i mediów społecznościowych, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie. Użytkownicy wchodzą w interakcje za pośrednictwem krótkich wiadomości zwanych tweetami, w których mogą udostępniać tekst i różne media w celu interakcji ze swoimi obserwatorami. Twitter jest również używany przez firmy i firmy do promowania swoich produktów, interakcji z klientami lub zapewniania im wsparcia.
Twitter może być doskonałym narzędziem dla zespołu obsługi klienta. Może zwiększyć satysfakcję klientów, a Twoi agenci mogą zapewnić pomoc w czasie rzeczywistym, zamiast obsługiwać tylko e-maile lub rozmowy telefoniczne.
Jak możesz tego używać?
Użyj Twittera, aby założyć konto firmowe i udostępniać swoje produkty lub usługi. Twitter może być również używany jako potężny kanał obsługi klienta z odpowiednim oprogramowaniem i wiedzą. Połączenie Twittera z LiveAgent może zapewnić Ci inny sposób dotarcia do klientów i stworzenia nazwy dla Twojej firmy.
Po integracji Twittera skrzynka odbiorcza Twojego zespołu będzie monitorować wiadomości i tweety z Twojego konta.
Teraz możesz zdefiniować własną listę zapytań – monitorowanie tweetów generowanych na Twitterze. Oto kilka przykładów wyszukiwania określonych tweetów i przekształcania ich w zgłoszenia :
Przykład | Wyszukuje tweety… |
---|---|
wyszukiwanie na Twitterze | zawierające zarówno „twitter”, jak i „wyszukiwarkę”. To jest operator domyślny |
“happy hour” | zawierające dokładne wyrażenie „happy hour” |
love OR hate | o charakterze pozytywnym lub negatywnym (lub oba) |
piwo -korzeń | zawierające „piwo”, ale nie „korzeń” |
#haiku | zawierające hashtag „haiku” |
from:twitterapi | wysłane od użytkownika @twitterapi |
to:twitterapi | wysłane do użytkownika @twitterapi |
place:opentable:2 | o miejscu z OpenTable ID 2 |
place:247f43d441defc03 | o miejscu z identyfikatorem na Twitterze 247f43d441defc03 |
@twitterapi | wspominając @twitterapi |
superhero since:2011-05-09 | zawierające „superbohatera” i wysyłane od dnia „2011-05-09” (rok-miesiąc-dzień). |
twitterapi until:2011-05-09 | zawierające „twitterapi” i wysłane przed datą „2011-05-09”. |
film -straszny 🙂 | zawierające „film”, ale nie „straszne” i z pozytywnym nastawieniem. |
lot 🙁 | zawierające „ucieczkę” i negatywnie nastawione. |
obciążenie ? | zawierające „ruch” i zadające pytanie. |
hilarious filter:links | zawierające słowo „przezabawne” i adres URL. |
news source:tweet_button | zawierające „wiadomości” i wprowadzane za pomocą przycisku Tweet |
Korzyści
- Śledź tweety i wiadomości w czasie rzeczywistym
- Wszystko jest obsługiwane przez system obsługi zgłoszeń
- Jedno rozwiązanie wyposażone w funkcje obsługujące media społecznościowe
Jedno rozwiązanie wyposażone w funkcje obsługujące media społecznościowe
LiveAgent zawiera natywną integrację z Twoimi kontami na Twitterze. Po prostu przejdź do swojego konta LiveAgent, otwórz Konfiguracja i znajdź Twitter w lewym panelu lub na ekranie głównym.

Najpierw należy włączyć Twittera. Możesz to zrobić, klikając pomarańczowy przycisk w sekcji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.

Następnie przejdź do kont na Twitterze . To sekcja tuż pod Twitterem w lewym panelu. Tutaj możesz dodać swoje konta na Twitterze. Kliknij pomarańczowy przycisk Dodaj konto na Twitterze .

Pojawi się nowe okno. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i nadaj LiveAgent uprawnienia do obsługi danych i zapewnienia dostępu do oprogramowania pomocy technicznej.

Twoje konto na Twitterze zostało połączone i powinieneś zobaczyć je dostępne w sekcji. Ostatnim krokiem jest kliknięcie ikony ołówka po prawej stronie.

Aby zakończyć integrację, musisz zaznaczyć pole Status. Dzięki temu LiveAgent będzie obsługiwać Twoje tweety i zamieniać je w zgłoszenia w systemie obsługi zgłoszeń.

Skończone! Śmiało i sprawdź swoją skrzynkę ze zgłoszenioami. Powinieneś tam zobaczyć swoje tweety i odpowiedzi od obserwujących.


Nie musisz już przełączać się między aplikacjami i obsługiwać całej komunikacji z klientami ze skrzynki odbiorczej LiveAgent. Zapraszam do dodawania kolejnych kont.
Jak zintegrować Twittera z LiveAgent przez Zapier
Jeśli wolisz, możesz zintegrować Twittera z LiveAgent przez Zapier. Zapier to usługa, która pomoże Ci zintegrować dwie aplikacje. Integracja jest prosta i zajmuje kilka minut.
Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Tutaj możesz je utworzyć . Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent + Twittera .

Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz Twitter + LiveAgent w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacze i działania. Wyzwalacz w jednym programie aktywuje akcję w drugim. Zastanów się więc, co chcesz, aby Twoja integracja zrobiła, i wybierz wyzwalacz i akcję.
Jako przykład dla tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz Twittera New Follower i akcję LiveAgent Dodaj nowego klienta. Możesz użyć tej integracji do śledzenia miesięcznych danych użytkowników, pozyskiwania nowych kontaktów do rozmów w skrzynce odbiorczej zespołu, w celach sprzedażowych lub marketingowych.
Kliknij niebieski przycisk, aby kontynuować.

Teraz czas na skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i nadaj Zapierowi niezbędne uprawnienia do obsługi Twoich danych.

Upewnij się, że przetestowałeś wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa. Zapier sprawdzi, czy masz obserwujących i użytkowników dostępnych na Twoim koncie na Twitterze i zbierze dane.

Po pomyślnym przetestowaniu wyzwalacza przejdź do konfiguracji akcji LiveAgent.
Tutaj musisz wypełnić kilka formularzy. W polu E-mail wybierz opcję, jak pokazano na poniższym obrazku, lub rozważ inne opcje, które lepiej Ci odpowiadają. W obu przypadkach nie musisz wpisywać adresu e-mail w polu e-mail.

Kiedy skończysz, zrób ostatni test integracji i zobacz, czy zadziała.

Działa? Wspaniale! Teraz każdy nowy obserwator na Twitterze zostanie zapisany jako kontakt w systemie obsługi zgłoszeń LiveAgent.


Zapraszam do powrotu na stronę Zapier i tworzenia większej liczby integracji do różnych celów.
Frequently asked questions
Czym jest integracja Twittera z LiveAgent?
Integracja z Twitterem tworzy nowe zgłoszenie za każdym razem, gdy ktoś wspomni o Tobie w tweecie. W rezultacie zawsze możesz kontaktować się z klientami i być na bieżąco z jednym interfejsem.
Jak zintegrować Twittera z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Kliknij Konfiguracje
3. Wyszukaj Twitter - > Konta na Twitterze - > Dodaj konto na Twitterze
4. Połącz
5. Kliknij Edytuj i zaznacz pole Stan
LiveAgent jest firmą oferującą oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje szereg funkcji i integracji, a także program lojalnościowy dla partnerów. Firma posiada także blog, słownik, akademię oraz centrum wsparcia technicznego. LiveAgent jest odpowiedni dla różnych branż. Firma oferuje także darmową próbną wersję swojego oprogramowania.
Klienci oczekują szybkich odpowiedzi na Twitterze w przypadku skarg na daną markę. Udzielanie odpowiedzi na tweety zwiększa zadowolenie klientów i skłania ich do dalszej współpracy z firmą. Jednak klientom nie zawsze zależy na tagowaniu firm w swoich narzekaniach na Twitterze. Współpraca z klientami za pomocą mediów społecznościowych staje się coraz ważniejsza dla firm i wymaga odpowiednich wskaźników. Obsługa klienta jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów i zwrot z inwestycji w firmę. Call center i help desk stanowią ważne narzędzia w relacjach z klientami.
Obsługa klienta w mediach społecznościowych
Media społecznościowe to strony i aplikacje, które pozwalają użytkownikom tworzyć i udostępniać treści. Facebook ma ponad 2,45 miliarda aktywnych użytkowników, a wiele innych platform jest popularnych. Media społecznościowe mogą zapoczątkować trendy i zakończyć karierę, a ich rola to rozszerzenie wolności słowa. Publikowanie w mediach społecznościowych pozostawia cyfrowy ślad, dlatego ważna jest obsługa klienta.
Wsparcie wielokanałowe to wielokanałowa obsługa klienta prowadzona w więcej niż dwóch różnych kanałach. Istnieje kilka zasad działania wielokanałowego, m.in. zrozumienie grupy docelowej, planowanie usług, a nie kanałów, doświadczenie klienta nie zna granic, język komunikacji całej marki i pracowników o marce powinien być spójny, oraz wypróbowanie różnych rozwiązań. Dzięki LiveAgent można zapewnić wielokanałowe wsparcie, integrując e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter w jednej aplikacji, co zapewnia obsługę klienta na wysokim poziomie.