Twitter

Co to jest Twitter?

Twitter to witryna do mikroblogowania i mediów społecznościowych, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie. Użytkownicy wchodzą w interakcje za pośrednictwem krótkich wiadomości zwanych tweetami, w których mogą udostępniać tekst i różne media w celu interakcji ze swoimi obserwatorami. Twitter jest również używany przez firmy i firmy do promowania swoich produktów, interakcji z klientami lub zapewniania im wsparcia.

Twitter może być doskonałym narzędziem dla zespołu obsługi klienta. Może zwiększyć satysfakcję klientów, a Twoi agenci mogą zapewnić pomoc w czasie rzeczywistym, zamiast obsługiwać tylko e-maile lub rozmowy telefoniczne.

Jak możesz tego używać?

Użyj Twittera, aby założyć konto firmowe i udostępniać swoje produkty lub usługi. Twitter może być również używany jako potężny kanał obsługi klienta z odpowiednim oprogramowaniem i wiedzą. Połączenie Twittera z LiveAgent może zapewnić Ci inny sposób dotarcia do klientów i stworzenia nazwy dla Twojej firmy.

Po integracji Twittera skrzynka odbiorcza Twojego zespołu będzie monitorować wiadomości i tweety z Twojego konta.

Teraz możesz zdefiniować własną listę zapytań – monitorowanie tweetów generowanych na Twitterze. Oto kilka przykładów wyszukiwania określonych tweetów i przekształcania ich w zgłoszenia :

PrzykładWyszukuje tweety…
wyszukiwanie na Twitterzezawierające zarówno „twitter”, jak i „wyszukiwarkę”. To jest operator domyślny
“happy hour”zawierające dokładne wyrażenie „happy hour”
love OR hateo charakterze pozytywnym lub negatywnym (lub oba)
piwo -korzeńzawierające „piwo”, ale nie „korzeń”
#haikuzawierające hashtag „haiku”
from:twitterapiwysłane od użytkownika @twitterapi
to:twitterapiwysłane do użytkownika @twitterapi
place:opentable:2o miejscu z OpenTable ID 2
place:247f43d441defc03o miejscu z identyfikatorem na Twitterze 247f43d441defc03
@twitterapiwspominając @twitterapi
superhero since:2011-05-09zawierające „superbohatera” i wysyłane od dnia „2011-05-09” (rok-miesiąc-dzień).
twitterapi until:2011-05-09zawierające „twitterapi” i wysłane przed datą „2011-05-09”.
film -straszny 🙂zawierające „film”, ale nie „straszne” i z pozytywnym nastawieniem.
lot 🙁zawierające „ucieczkę” i negatywnie nastawione.
obciążenie ?zawierające „ruch” i zadające pytanie.
hilarious filter:linkszawierające słowo „przezabawne” i adres URL.
news source:tweet_buttonzawierające „wiadomości” i wprowadzane za pomocą przycisku Tweet

Korzyści

  • Śledź tweety i wiadomości w czasie rzeczywistym
  • Wszystko jest obsługiwane przez system obsługi zgłoszeń
  • Jedno rozwiązanie wyposażone w funkcje obsługujące media społecznościowe

Jedno rozwiązanie wyposażone w funkcje obsługujące media społecznościowe

LiveAgent zawiera natywną integrację z Twoimi kontami na Twitterze. Po prostu przejdź do swojego konta LiveAgent, otwórz Konfiguracja i znajdź Twitter w lewym panelu lub na ekranie głównym.

Twitter w opcjach konfiguracyjnych LiveAgent
Gdzie znaleźć Twittera

Najpierw należy włączyć Twittera. Możesz to zrobić, klikając pomarańczowy przycisk w sekcji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.

Sekcja Twittera z przyciskiem Włącz Twittera
Kliknij Włącz Twittera

Następnie przejdź do kont na Twitterze . To sekcja tuż pod Twitterem w lewym panelu. Tutaj możesz dodać swoje konta na Twitterze. Kliknij pomarańczowy przycisk Dodaj konto na Twitterze .

Połączenie z Twitterem
Dodaj konto na Twitterze

Pojawi się nowe okno. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i nadaj LiveAgent uprawnienia do obsługi danych i zapewnienia dostępu do oprogramowania pomocy technicznej.

Zaloguj się do okna Twittera w konfiguracji konta na Twitterze
Zaloguj się do Twittera

Twoje konto na Twitterze zostało połączone i powinieneś zobaczyć je dostępne w sekcji. Ostatnim krokiem jest kliknięcie ikony ołówka po prawej stronie.

Konto na Twitterze zostało dodane do LiveAgent
Twoje konto na Twitterze

Aby zakończyć integrację, musisz zaznaczyć pole Status. Dzięki temu LiveAgent będzie obsługiwać Twoje tweety i zamieniać je w zgłoszenia w systemie obsługi zgłoszeń.

Zaznacz pole statusu w konfiguracji Twittera w LiveAgent
Sprawdź skrzynkę

Skończone! Śmiało i sprawdź swoją skrzynkę ze zgłoszenioami. Powinieneś tam zobaczyć swoje tweety i odpowiedzi od obserwujących.

Przykład tweeta na Twitterze
Tweetnij
Tweet został wyeksportowany do LiveAgent jako zgłoszenie
Tweetuj w LiveAgent

Nie musisz już przełączać się między aplikacjami i obsługiwać całej komunikacji z klientami ze skrzynki odbiorczej LiveAgent. Zapraszam do dodawania kolejnych kont.

Jak zintegrować Twittera z LiveAgent przez Zapier

Jeśli wolisz, możesz zintegrować Twittera z LiveAgent przez Zapier. Zapier to usługa, która pomoże Ci zintegrować dwie aplikacje. Integracja jest prosta i zajmuje kilka minut.

Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Tutaj możesz je utworzyć . Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent + Twittera .

Strona integracji LiveAgent i Twittera w Zapier
LiveAgent + Twitter

Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz Twitter + LiveAgent w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacze i działania. Wyzwalacz w jednym programie aktywuje akcję w drugim. Zastanów się więc, co chcesz, aby Twoja integracja zrobiła, i wybierz wyzwalacz i akcję.

Jako przykład dla tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz Twittera New Follower i akcję LiveAgent Dodaj nowego klienta. Możesz użyć tej integracji do śledzenia miesięcznych danych użytkowników, pozyskiwania nowych kontaktów do rozmów w skrzynce odbiorczej zespołu, w celach sprzedażowych lub marketingowych.

Kliknij niebieski przycisk, aby kontynuować.

Wybrany wyzwalacz Twittera i akcja LiveAgent w Zapier
Wyzwalacz Twittera i akcja LiveAgent

Teraz czas na skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i nadaj Zapierowi niezbędne uprawnienia do obsługi Twoich danych.

Konfiguracja wyzwalacza Twittera w procesie integracji
Konfiguracja Twittera

Upewnij się, że przetestowałeś wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa. Zapier sprawdzi, czy masz obserwujących i użytkowników dostępnych na Twoim koncie na Twitterze i zbierze dane.

Test wyzwalacza Twittera w konfiguracji integracji w Zapier
Test wyzwalacza

Po pomyślnym przetestowaniu wyzwalacza przejdź do konfiguracji akcji LiveAgent.

Tutaj musisz wypełnić kilka formularzy. W polu E-mail wybierz opcję, jak pokazano na poniższym obrazku, lub rozważ inne opcje, które lepiej Ci odpowiadają. W obu przypadkach nie musisz wpisywać adresu e-mail w polu e-mail.

Konfiguracja akcji LiveAgent podczas integracji Twittera z Zapier
Konfiguracja akcji LiveAgent

Kiedy skończysz, zrób ostatni test integracji i zobacz, czy zadziała.

Pomyślny test integracji Twittera i LiveAgent na Zapier
Pomyślny test integracji

Działa? Wspaniale! Teraz każdy nowy obserwator na Twitterze zostanie zapisany jako kontakt w systemie obsługi zgłoszeń LiveAgent.

Przykład obserwatora na Twitterze
Obserwujący na Twitterze
Obserwujący na Twitterze został dodany do LiveAgent jako obserwujący
Nowy kontakt w LiveAgent

Zapraszam do powrotu na stronę Zapier i tworzenia większej liczby integracji do różnych celów.

Frequently asked questions

Czym jest integracja Twittera z LiveAgent?

Integracja z Twitterem tworzy nowe zgłoszenie za każdym razem, gdy ktoś wspomni o Tobie w tweecie. W rezultacie zawsze możesz kontaktować się z klientami i być na bieżąco z jednym interfejsem.

 

 

Jak zintegrować Twittera z LiveAgent?

1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent

2. Kliknij Konfiguracje

3. Wyszukaj Twitter - > Konta na Twitterze - > Dodaj konto na Twitterze

4. Połącz

5. Kliknij Edytuj i zaznacz pole Stan

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Połącz Twittera z działem pomocy LiveAgent i śledź wzmianki o markach i tweety. Odpowiadaj i komentuj w czasie rzeczywistym z pulpitu nawigacyjnego.

Twitter

LiveAgent jest firmą oferującą oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje szereg funkcji i integracji, a także program lojalnościowy dla partnerów. Firma posiada także blog, słownik, akademię oraz centrum wsparcia technicznego. LiveAgent jest odpowiedni dla różnych branż. Firma oferuje także darmową próbną wersję swojego oprogramowania.

Ilu klientów ma ochotę na Twittera i czy warto w niego zainwestować? Spójrz na nasze statystyki, aby dowiedzieć się więcej o tej platformie społecznościowej.

Twitter

Klienci oczekują szybkich odpowiedzi na Twitterze w przypadku skarg na daną markę. Udzielanie odpowiedzi na tweety zwiększa zadowolenie klientów i skłania ich do dalszej współpracy z firmą. Jednak klientom nie zawsze zależy na tagowaniu firm w swoich narzekaniach na Twitterze. Współpraca z klientami za pomocą mediów społecznościowych staje się coraz ważniejsza dla firm i wymaga odpowiednich wskaźników. Obsługa klienta jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów i zwrot z inwestycji w firmę. Call center i help desk stanowią ważne narzędzia w relacjach z klientami.

Media społecznościowe zmieniły cały sposób, w jaki naprawdę działa obsługa klienta. Cały cykl potencjalny klient-lider-klient zaczyna wyglądać nieco inaczej.

Obsługa klienta w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to strony i aplikacje, które pozwalają użytkownikom tworzyć i udostępniać treści. Facebook ma ponad 2,45 miliarda aktywnych użytkowników, a wiele innych platform jest popularnych. Media społecznościowe mogą zapoczątkować trendy i zakończyć karierę, a ich rola to rozszerzenie wolności słowa. Publikowanie w mediach społecznościowych pozostawia cyfrowy ślad, dlatego ważna jest obsługa klienta.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Wsparcie wielokanałowe to wielokanałowa obsługa klienta prowadzona w więcej niż dwóch różnych kanałach. Istnieje kilka zasad działania wielokanałowego, m.in. zrozumienie grupy docelowej, planowanie usług, a nie kanałów, doświadczenie klienta nie zna granic, język komunikacji całej marki i pracowników o marce powinien być spójny, oraz wypróbowanie różnych rozwiązań. Dzięki LiveAgent można zapewnić wielokanałowe wsparcie, integrując e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter w jednej aplikacji, co zapewnia obsługę klienta na wysokim poziomie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo