Interakcja z klientem

Co to jest interakcja z klientem?

Interakcja między firmą a klientem zaczyna się, gdy ten ostatni rozpoczyna zgłoszenie. Zarejestrowane rozmowy telefoniczne, czat, tweet lub e-mail między klientem a firmą przed rozwiązaniem zgłoszenia odpowiadają liczbie interakcji klienta podanej w zgłoszeniu.

Najlepiej, aby zgłoszenie zostało rozwiązane po wstępnej komunikacji między klientem a firmą, aby zapewnić maksymalne zadowolenie klienta.

Frequently asked questions

Co oznacza interakcja z klientem?

Interakcja z klientem to relacja z klientem, która ma na celu zaspokojenie jego potrzeb i oczekiwań. Na tym jednak nie tylko powinno się to kończyć, ale powinno też przebiegać tak, aby budować długotrwałą relację z klientem.

Jakie są przykłady interakcji z klientami?

Przykładów interakcji z klientami może być tyle, ile jest klientów i ich indywidualnych przypadków. Ogólne przykłady to: rozmowa telefoniczna, odpowiadanie na komentarze w mediach społecznościowych, kontakt mailowy. W wyniku tych interakcji możliwe jest zbudowanie emocjonalnej relacji z klientem, wykorzystanie informacji zwrotnej od klientów oraz skupienie się przede wszystkim na potrzebach klienta. Innymi ciekawymi przykładami jest wykorzystanie sztucznej inteligencji, która może wspierać działanie. Niezwykle ważne jest również używanie uczciwego ludzkiego języka.

Czy interakcje z klientami są przechowywane w LiveAgent?

Interakcje z klientami są przechowywane w LiveAgent, aby agenci mogli z nich korzystać w razie potrzeby. LiveAgent wykorzystuje aplikacje mobilne, hybrydowe strumienie zgłoszeń i reguły automatyzacji, aby pomóc w automatycznej dystrybucji zgłoszeń.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.