Co to jest interakcja z klientem?
Interakcja między firmą a klientem zaczyna się, gdy ten ostatni rozpoczyna zgłoszenie. Zarejestrowane rozmowy telefoniczne, czat, tweet lub e-mail między klientem a firmą przed rozwiązaniem zgłoszenia odpowiadają liczbie interakcji klienta podanej w zgłoszeniu.
Najlepiej, aby zgłoszenie zostało rozwiązane po wstępnej komunikacji między klientem a firmą, aby zapewnić maksymalne zadowolenie klienta.
Frequently Asked Questions
Co oznacza interakcja z klientem?
Interakcja z klientem to relacja z klientem, która ma na celu zaspokojenie jego potrzeb i oczekiwań. Na tym jednak nie tylko powinno się to kończyć, ale powinno też przebiegać tak, aby budować długotrwałą relację z klientem.
Jakie są przykłady interakcji z klientami?
Przykładów interakcji z klientami może być tyle, ile jest klientów i ich indywidualnych przypadków. Ogólne przykłady to: rozmowa telefoniczna, odpowiadanie na komentarze w mediach społecznościowych, kontakt mailowy. W wyniku tych interakcji możliwe jest zbudowanie emocjonalnej relacji z klientem, wykorzystanie informacji zwrotnej od klientów oraz skupienie się przede wszystkim na potrzebach klienta. Innymi ciekawymi przykładami jest wykorzystanie sztucznej inteligencji, która może wspierać działanie. Niezwykle ważne jest również używanie uczciwego ludzkiego języka.
Czy interakcje z klientami są przechowywane w LiveAgent?
Interakcje z klientami są przechowywane w LiveAgent, aby agenci mogli z nich korzystać w razie potrzeby. LiveAgent wykorzystuje aplikacje mobilne, hybrydowe strumienie zgłoszeń i reguły automatyzacji, aby pomóc w automatycznej dystrybucji zgłoszeń.
Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.
Jak rozpatrywać reklamacje klientów
Poradnik dotyczący rozpatrywania reklamacji klientów, zachowanie spokoju i empatii, oraz korzystanie z platformy LiveAgent. Podstawowe wskazówki to nie tracić spokoju, być dobrym słuchaczem i zrozumieć klienta. Uspokój się i skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zmienić rozgniewanego klienta w szczęśliwego klienta.
Rozpocznij swój darmowy okres próbny już dziś
LiveAgent oferuje rozwiązania zarówno dla przemysłu jak i biznesu, wraz z kompleksowym wsparciem, przenoszeniem danych i stałym dostępem do statusu systemu. Firma stawia na partnerów VoIP i program lojalnościowy, a także prowadzi blog oraz szkolenia. LiveAgent gwarantuje zadowolenie i otrzymała wiele nagród oraz certyfikatów. Jego użytkownicy pozytywnie wypowiadają się o jego funkcjonalności i integracjach, a firma dba o bezpieczeństwo i prywatność.