Co to jest interakcja z klientem?
Interakcja między firmą a klientem zaczyna się, gdy ten ostatni rozpoczyna zgłoszenie. Zarejestrowane rozmowy telefoniczne, czat, tweet lub e-mail między klientem a firmą przed rozwiązaniem zgłoszenia odpowiadają liczbie interakcji klienta podanej w zgłoszeniu.
Najlepiej, aby zgłoszenie zostało rozwiązane po wstępnej komunikacji między klientem a firmą, aby zapewnić maksymalne zadowolenie klienta.
Frequently Asked Questions
Co oznacza interakcja z klientem?
Interakcja z klientem to relacja z klientem, która ma na celu zaspokojenie jego potrzeb i oczekiwań. Na tym jednak nie tylko powinno się to kończyć, ale powinno też przebiegać tak, aby budować długotrwałą relację z klientem.
Jakie są przykłady interakcji z klientami?
Przykładów interakcji z klientami może być tyle, ile jest klientów i ich indywidualnych przypadków. Ogólne przykłady to: rozmowa telefoniczna, odpowiadanie na komentarze w mediach społecznościowych, kontakt mailowy. W wyniku tych interakcji możliwe jest zbudowanie emocjonalnej relacji z klientem, wykorzystanie informacji zwrotnej od klientów oraz skupienie się przede wszystkim na potrzebach klienta. Innymi ciekawymi przykładami jest wykorzystanie sztucznej inteligencji, która może wspierać działanie. Niezwykle ważne jest również używanie uczciwego ludzkiego języka.
Czy interakcje z klientami są przechowywane w LiveAgent?
Interakcje z klientami są przechowywane w LiveAgent, aby agenci mogli z nich korzystać w razie potrzeby. LiveAgent wykorzystuje aplikacje mobilne, hybrydowe strumienie zgłoszeń i reguły automatyzacji, aby pomóc w automatycznej dystrybucji zgłoszeń.
Expert’s note
Interakcja z klientem to kluczowa relacja między firmą a klientem, która ma na celu zaspokojenie potrzeb klienta i zbudowanie długotrwałej relacji. Implementacja real-time interaction management poprawia poziom satysfakcji klienta.
Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie i program lojalnościowy. Dzięki niemu można zacieśnić relacje z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem, ale należy unikać pętli mailowych, które mogą obniżyć efektywność komunikacji. LiveAgent umożliwia także szybką komunikację zespołu pomocy technicznej poprzez czat internetowy na stronie firmowej.
LiveAgent to platforma oferująca wiele funkcji i integracji do obsługi klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Aby poprawić obsługę klienta, należy skupić się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwieniu kontaktu z klientami za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystaniu systemu obsługi klienta. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania ich lojalności. Istnieją różne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, które można rozpowszechniać na różne sposoby, takie jak e-maile, biuletyny, czaty lub media społecznościowe, wymagają one jednak szczegółowej analizy. LiveAgent posiada również centrum wsparcia oraz program lojalnościowy, a dostępna jest również wersja testowa.
Jak rozpatrywać reklamacje klientów
Poradnik dotyczący rozpatrywania reklamacji klientów, zachowanie spokoju i empatii, oraz korzystanie z platformy LiveAgent. Podstawowe wskazówki to nie tracić spokoju, być dobrym słuchaczem i zrozumieć klienta. Uspokój się i skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zmienić rozgniewanego klienta w szczęśliwego klienta.