Szukasz alternatywy dla Aircall?

Masz w planach wiele połączeń, ale nie jesteś zadowolony z Aircall? LiveAgent oferuje świetną alternatywę dla zbudowania wirtualnego centrum telefonicznego i zapewniania obsługi klienta w prosty i skuteczny sposób.

Przenieś się z Aircall do LiveAgent w zaledwie kilka minut! Oferujemy bezpłatne i szybkie wsparcie migracji Aircall, która zaimportuje wszystkie Twoje dane z Intercom do LiveAgent. 

[klienci]
[rejestracja]

LiveAgent to więcej niż call center!

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba dokonująca wyboru między rozwiązaniami

Skuteczna alternatywa dla Aircall

LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Najszybszy widżet czatu na żywo, integracja z pocztą e-mail, integracja z mediami społecznościowymi i zorganizowany system zgłoszeń zapewniają najlepszą możliwą obsługę Twoim klientom. A wszystko to w najlepszej cenie! LiveAgent oferuje trzy modele cenowe z przydatnymi funkcjami dla każdego biznesu.

Jeśli szukasz niezawodnej alternatywy Aircall, rozważ przejście do LiveAgent. Zasługujesz na więcej niż call center w rozsądnej cenie!

Profesjonalne call center

LiveAgent oferuje możliwość założenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Proces konfiguracji jest łatwy i zajmuje zaledwie kilka minut. Po jego ukończeniu, możesz wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub dowolnego wybranego sprzętu.

Nie musisz polegać na dostawcach zewnętrznych: LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie, więc możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i stopniowo zwiększa wskaźniki konwersji. 

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększona produktywność

Skróć czas pracy Twoich agentów i rozwiąż więcej problemów dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej.

Moneta i worek z pieniędzmi

Bardziej przystępne cenowo

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest niezwykle opłacalny i wyposażony w narzędzia, funkcje i integracje.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogactwo funkcji

Dzięki ponad 175 funkcjom, zapewnienie obsługi klienta będzie łatwe i skuteczne.

Zyskaj więcej za mniej

Więcej za mniej

Czy chcesz zrobić więcej dzięki narzędziu do obsługi klienta za uczciwą cenę? LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz. Call center, poczta e-mail, czat na żywo, obsługa mediów społecznościowych, baza wiedzy, mnóstwo funkcji i integracji. To wszystko w przystępnej cenie!

Chcesz dostosować swój plan do potrzeb Twojego biznesu i wybrać oddzielne funkcje? Żaden problem!

W ten sposób możesz skupić się na tym, co najważniejsze – obsłudze klientów. Resztą zajmie się LiveAgent, bez nadmiernego obciążania Twojego budżetu.

Gotowy na zmianę?

Firmy nie bez powodu przechodzą do LiveAgent. LiveAgent zapewnia wszystko, co najlepsze dla  obsługi klienta w jednym niezawodnym pakiecie, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i zasoby. Skoncentruj się na tym, co naprawdę ważne.

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym narzędziem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Jesteś gotowy przejść do LiveAgent

Odkryj, dlaczego firmy zdecydowały się na przejście do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają ze sobą wspólnego Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej/

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami call center?

[alternatywy]

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.