Masz w planach wiele połączeń, ale nie jesteś zadowolony z Aircall? LiveAgent oferuje świetną alternatywę dla zbudowania wirtualnego centrum telefonicznego i zapewniania obsługi klienta w prosty i skuteczny sposób.
Przenieś się z Aircall do LiveAgent w zaledwie kilka minut! Oferujemy bezpłatne i szybkie wsparcie migracji Aircall, która zaimportuje wszystkie Twoje dane z Intercom do LiveAgent.
LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Najszybszy widżet czatu na żywo, integracja z pocztą e-mail, integracja z mediami społecznościowymi i zorganizowany system zgłoszeń zapewniają najlepszą możliwą obsługę Twoim klientom. A wszystko to w najlepszej cenie! LiveAgent oferuje trzy modele cenowe z przydatnymi funkcjami dla każdego biznesu.
Jeśli szukasz niezawodnej alternatywy Aircall, rozważ przejście do LiveAgent. Zasługujesz na więcej niż call center w rozsądnej cenie!
LiveAgent oferuje możliwość założenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Proces konfiguracji jest łatwy i zajmuje zaledwie kilka minut. Po jego ukończeniu, możesz wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub dowolnego wybranego sprzętu.
Nie musisz polegać na dostawcach zewnętrznych: LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie, więc możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i stopniowo zwiększa wskaźniki konwersji.
Skróć czas pracy Twoich agentów i rozwiąż więcej problemów dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest niezwykle opłacalny i wyposażony w narzędzia, funkcje i integracje.
Dzięki ponad 175 funkcjom, zapewnienie obsługi klienta będzie łatwe i skuteczne.
Czy chcesz zrobić więcej dzięki narzędziu do obsługi klienta za uczciwą cenę? LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz. Call center, poczta e-mail, czat na żywo, obsługa mediów społecznościowych, baza wiedzy, mnóstwo funkcji i integracji. To wszystko w przystępnej cenie!
Chcesz dostosować swój plan do potrzeb Twojego biznesu i wybrać oddzielne funkcje? Żaden problem!
W ten sposób możesz skupić się na tym, co najważniejsze – obsłudze klientów. Resztą zajmie się LiveAgent, bez nadmiernego obciążania Twojego budżetu.
Firmy nie bez powodu przechodzą do LiveAgent. LiveAgent zapewnia wszystko, co najlepsze dla obsługi klienta w jednym niezawodnym pakiecie, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i zasoby. Skoncentruj się na tym, co naprawdę ważne.
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym narzędziem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co mają ze sobą wspólnego Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach