Odpowiednie rozwiązanie dla działalności agencyjnej

W pełni skalowalny, dostosowywalny i amp; konfigurowalny do Twoich potrzeb.

  • ✓ Bez opłaty konfiguracyjne    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generuj większe przychody

Twórz niezapomniane doświadczenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi reakcjami.

16×

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Business background

Oprogramowanie help desk dla agencji

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent, najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów biznesowych i przyspiesz ich rozwój z LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Skaluj bez żadnych problemów

Skaluj biznes bez problemów

Marketing, HR lub agencje web development zazwyczaj działają głównie w internecie. Z tego względu bardzo łatwo policzyć ROI z wdrożenia systemu do obsługi klienta. Agencje często wykorzystują LiveAgent do rozwoju własnego biznesu, skracając czas odpowiedzi na zapytania klientów. Narzędzie równie dobrze sprawdza się u klientów. Z naszego doświadczenia bardzo doceniają szybki proces wdrożenia LiveAgent.

Odnoś sukcesy

Czat na żywo był traktowany jak rozwiązanie jedynie dla wielkich firm, obsługujących wiele zapytań. Na szczęście to już przeszłość. Żyjemy w czasach, gdy wszyscy oczekują natychmiastowej odpowiedzi. Wdrożenie czatu na żywo w Twojej firmie pomoże osiągnąć ten cel.

Learn more
Gotowy do przejścia do LiveAgent
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Połącz Twoje kanały komunikacji

Lubisz Gmaila? W takim razie z pewnością spodoba Ci się uniwersalna skrzynka odbiorcza od LiveAgent. Odkryj możliwości, jakie daje Ci zebranie wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu. Wszystko jest jasno poukładane: każde zgłoszenie ma numer ID, priorytet oraz dodatkowe, szczegółowe informacje. Co myślisz?

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Jak Twoja agencja skorzysta na wdrożeniu LiveAgent?

Lepsza organizacja i przepływ informacji

Utrzymuj porządek w swojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, automatycznie kierując zapytania klientów do odpowiednich działów i agentów.

Oszczędzanie zasobów

Oszczędzaj czas i pieniądze, minimalizując liczbę narzędzi używanych do zapewnienia doskonałej obsługi klienta.

Większe zadowolenie klientów

Upewnij się, że Twoi klienci są zadowoleni z Twoich usług, regularnie analizując oceny wydajności agentów.

Kobieta przy biurku z kilkoma żarówkami

Dbaj o wielu klientów

LiveAgent jest wykorzystywany przez agencje zarówno wewnętrznie, jak i polecany klientom. Wdrożenie wielokanałowego rozwiązania pomaga klientom na zarządzanie komunikacją z jednego miejsca. Dzięki temu łatwiej jest być na bieżąco ze nowymi zgłoszeniami oraz historią wiadomości z klientami.

Kończ szybciej powtarzalne zadania

Pożegnaj żmudną, manualną pracę i rozdzielone kanały komunikacji, utrudniające nadążanie za zgłoszeniami i pracą administracyjną. Niezależnie czy wdrażasz LiveAgent u siebie, czy u klientów, pozbędziesz się częstego problemu operacyjnego przeciążenia rutynowymi czynnościami. Rozwiąż te kwestie dzięki kompleksowemu rozwiązaniu help desk z czatem na żywo, portalem dla klientów, forum lub zaawansowanymi sekwencjami zgłoszeń.

Osoba wyjaśniająca dane na wykresie
Kobieta trzymającająca w ręku smartfon

Zwiększ swoją dostępność

Wyobraź sobie, że oferujesz większą dostępność dla klientów, jednocześnie spędzając mniej czasu na obsłudze. Wdrażając LiveAgent, jest to możliwe! Zoptymalizuj swoją pracę, wykorzystując potęgę uniwersalnej skrzynki odbiorczej, kilku kanałów komunikacji i zaawansowanej automatyzacji. Prawdziwie wielokanałowe narzędzie help desk pozwoli Ci zyskać średnio 15 godzin tygodniowo, które możesz wykorzystać na pozyskanie nowych klientów.

Najbardziej przystępne rozwiązanie pomocy technicznej

Bezpłatny plan LiveAgent oferuje między innymi bezpłatną bazę wiedzy. Dzięki płatnemu planowi możesz zyskać jeszcze więcej za rozsądną cenę.

30-dniowy okres próbny
Nie wymagamy karty kredytowej
i wiele więcej
$15 miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Dowiedz się, jak zaoszczędzić więcej finansów dzięki naszemu kalkulatorowi cen i wybierz odpowiedni system pomocy technicznej dla swojego zespołu obsługi klienta.

Artykuły powiązane zAgencje
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x