Nasza usługa została wyróżniona nagrodami branżowymi od kilku wiodących B2B & Organizacje związane z SaaS, w tym pozytywne uznanie ze strony popularnych platform przeglądowych i ekspertów w dziedzinie rozwiązań help desk. Ugruntował swoją pozycję lidera w kilku kategoriach, w tym w oprogramowaniu pomocy technicznej, oprogramowaniu do czatu na żywo i oprogramowaniu do obsługi klienta.
Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych
LiveAgent oferuje rozwiązania dla firm z różnych branż, w tym dla startupów, korporacji, instytucji rządowych, edukacji i organizacji pozarządowych. Program pomaga organizacjom w dowolnym procesie obsługi klienta, od śledzenia całej komunikacji, po zarządzanie profilami w różnych sieciach społecznościowych. LiveAgent jest alternatywą dla bezpośredniego komunikowania się z klientami za pomocą mediów społecznościowych, które mogą być uciążliwe i rozproszone.
Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo
Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, pozwala zwiększyć współczynniki konwersji, utrzymanie klientów i zaangażowanie. Dzięki funkcjom inteligentnego routingu, proaktywnych zaproszeń i analizy czatu, firma może poprawić obsługę klienta i zwiększyć efektywność.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.