Nagrodyi certyfikaty

Dowiedz się więcej o różnych nagrodach i certyfikatach jakości zdobytych przez LiveAgent na przestrzeni lat.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent i jego nagrody

Nasza usługa została wyróżniona nagrodami branżowymi od kilku wiodących B2B & Organizacje związane z SaaS, w tym pozytywne uznanie ze strony popularnych platform przeglądowych i ekspertów w dziedzinie rozwiązań help desk. Ugruntował swoją pozycję lidera w kilku kategoriach, w tym w oprogramowaniu pomocy technicznej, oprogramowaniu do czatu na żywo i oprogramowaniu do obsługi klienta.

Select year
  • 2021-pl
  • 2020-pl
  • 2019-pl

2021-pl

2020-pl

2019-pl

Artykuły powiązane zNagrody i certyfikaty
Poznaj najlepsze aplikacje typu softphone dla swojej organizacji. Zapoznaj się z recenzjami naszych ekspertów i znajdź idealne rozwiązanie dla swojej firmy.

Oprogramowanie typu softphone

Wykorzystanie oprogramowania typu softphone może poprawić komunikację biznesową, ale ma pewne wady, takie jak zależność od internetu i ograniczoną kompatybilność. Istnieje wiele różnych rodzajów softphone’ów, takich jak na komputery, mobilne, przeglądarki internetowe i hybrydowe. Przy wyborze warto uwzględnić integrację z innymi narzędziami, cenę i obsługę klienta. Softphone’y są przystępniejsze cenowo i oferują wiele funkcji, takich jak zarządzanie kontaktami i prowadzenie rozmów konferencyjnych. Aby korzystać z softphone’a, należy go pobrać, zainstalować i skonfigurować, a następnie można wykonywać i odbierać połączenia za pomocą internetu.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Wsparcie

WhatsApp zdobywa coraz większe znaczenie w obsłudze klienta i komunikacji z klientem, a chatboty mogą ulepszyć obsługę klienta. Jak zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa. Ogłoszenie integracji Twittera. Jak wykorzystać WhatsApp dla obsługi klienta.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Zastanawiasz się nad wyborem Dialfire dla obsługi Twojego call center? Zapoznaj się z naszą recenzją i sprawdź, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

Recenzja oprogramowania call center Dialfire

LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów poprzez różne kanały komunikacji, takie jak chat, rozmowy telefoniczne i media społecznościowe. Oferuje również blog, słownik, akademię i webinaria. LiveAgent korzysta z opinii i informacji zwrotnych zebranych za pomocą formularzy kontaktowych i forum.

Zastanawiasz się nad wyborem Odoo dla obsługi Twojego call center? Zapoznaj się z naszą recenzją i sprawdź, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

Recenzja oprogramowania call center Odoo

Odoo jest oprogramowaniem call center oferującym wiele funkcji, choć ma słaby wybór funkcji i trudną integrację VoIP. Ma przestarzały design interfejsu.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Spy Dialer? Zapoznaj się z naszym artykułem, aby przekonać się, jak działa i jak wypadł w naszych testach.

Recenzja Spy Dialer

Spy Dialer to narzędzie umożliwiające identyfikację i sprawdzanie numerów telefonów pod kątem spamu. Oferuje także funkcję wykonania połączenia szpiegującego. Może być przydatne dla call center w celu poprawy wydajności obsługi klienta i sprawdzania tożsamości dzwoniących. Wysyłane dane są chronione, a użytkownicy mają możliwość usunięcia swoich danych. Używanie narzędzia wymaga zgodności z przepisami prawnymi danego kraju.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo