Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Obsługa klienta

Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something

Cambridge Dictionary

Co to znaczy obsługa klienta?

Obsługa klienta to zestaw usług świadczonych przez firmę na rzecz klienta. Jest to również element zarządzania relacjami z klientami. Firmy korzystają z Helpdesku , aby zapewnić obsługę klienta. W ten sposób klienci mogą łączyć się z firmą różnymi rodzajami kanałów. Na przykład: e-mail, telefon lub czat na żywo.

Firmy pomagają w instalacji i szkoleniu. Ponadto starają się rozwiązywać problemy i zapytania klientów.

Jaka jest różnica między obsługą klienta a obsługą klienta?

Główna różnica między nimi polega na tym, że obsługa klienta zapewnia klientom głównie pomoc techniczną. W ten sposób pomagamy rozwiązać każdy problem techniczny / problem, którego klient doświadcza z Twoimi produktami / usługami. Z drugiej strony obsługa klienta polega na pomocy klientowi w wykorzystaniu pełnego potencjału produktu / usługi. W tym miejscu angażujesz się z klientami i rozwijasz relacje z klientami. W ten sposób zapewniając najlepszą wartość.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów, przeczytaj artykuł Obsługa klienta a obsługa klienta.

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

Posiadanie obsługi klienta jest ważne, ponieważ tworzy lojalną bazę klientów. Jednak korzyści jest znacznie więcej.

Oto kilka korzyści wynikających z dobrej obsługi klienta:

  • Wyższa sprzedaż
  • Wyższe przychody
  • Satysfakcja konsumenta
  • Utrzymanie klienta
  • Efektywniejszy workflow

Jakie są najskuteczniejsze kanały obsługi klienta?

LiveChat

LiveChat jest ważną częścią każdego oprogramowania do obsługi klienta. Umożliwia przedstawicielom klientów rozmowę lub po prostu kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Uważa się, że Millenials to jedyni, którzy używają LiveChat. Jednak są też inne grupy wiekowe, które korzystają z LiveChat. Nie drzemka na LiveChat, bo stracisz.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – LiveChat.

E-mail

E-maile są zwykłą i podstawową częścią każdej obsługi klienta. Niektórzy mogą powiedzieć, że może to być długa forma kanału wsparcia. Dlaczego? Po prostu dlatego, że rozwiązanie problemu / problemu może zająć więcej czasu. Jednak zasięg za pośrednictwem poczty elektronicznej ma zasięg ogólnoświatowy i nadal jest często wykorzystywanym kanałem.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – e-mail.

Telefon

Telefon jest również jednym z preferowanych sposobów kontaktu z obsługą klienta. Jest używany przez klientów, którzy mogą nie być obeznani z technologią lub po prostu wolą rozmawiać (dotyk ludzki).

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – telefon.

Social Media (SoMe)

Facebook, Instagram lub Twitter. To tylko kilka platform, na których klienci wchodzą ze sobą w interakcję. Ponadto angażują się w Twoją markę / firmę. Odpowiadanie na zapytania klientów lub pomoc klientom za pośrednictwem SoMe jest obecnie kluczową częścią każdej obsługi klienta. Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, może pomóc w zarządzaniu zapytaniami SoMe z jednego interfejsu. Dzięki temu jesteśmy w stanie skutecznie odpowiadać i angażować się w różnego rodzaju klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – media społecznościowe.

Portal klienta / samoobsługa

Posiadanie portalu klienta / samoobsługi jest ważne, aby firma działała 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego nawet jeśli agenci klienta nie są dostępni, Twoi klienci nadal otrzymują potrzebne wsparcie. Może to być za pośrednictwem artykułów bazy wiedzy, które zapewniają; przewodniki, informacje o produktach, filmy i nie tylko.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj LiveAgent – Baza wiedzy.

Co to jest oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, tworzy optymalny przepływ pracy dla agentów klienta, dzięki czemu są oni bardziej wydajni i skuteczni w tym samym czasie. Cechą, która najbardziej się wyróżnia, jest to, że przedstawiciel klienta nie musi przełączać się między interfejsami podczas pracy. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na zapytania klientów z różnych kanałów z jednego miejsca. Wszystkie wyżej wymienione kanały są zawarte w LiveAgent.

Inne funkcje LiveAgent:

  • CRM
  • Gotowe wiadomości / wstępnie zdefiniowane wiadomości
  • Połącz zgłoszenia / zapytania
  • Rules/SLAs
  • Przegląd analityki
  • Czat wideo z klientami i współpracownikami

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj o wszystkich LiveAgent – funkcje tutaj.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Jak zdefiniować obsługę klienta?

Obsługa klienta to szereg usług oferowanych przez organizację, aby pomóc klientom w rozwiązywaniu problemów z produktem lub usługami oraz wesprzeć ich w jak najlepszym wykorzystaniu produktu. Obejmuje odpowiadanie na pytania klientów i pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Jakie są zasady obsługi klienta?

Kluczem do dobrej obsługi klienta jest przede wszystkim budowanie trwałych, dobrych relacji z klientami. Aby tak się stało, zespół obsługi klienta musi wiedzieć, co klienci uważają za dobrą obsługę klienta, być na bieżąco z opiniami klientów, które pomagają poprawić obsługę klienta, i szukać sposobów na poprawę obsługi klienta i przekraczanie oczekiwań klientów.

Jakich narzędzi użyć, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta?

Aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta, warto skorzystać z kilku narzędzi i kanałów komunikacji, które pozwalają na kompleksową obsługę. Warto zaangażować się w komunikację za pomocą komunikatorów w social media, e-maili, smsów. Oprócz tych tradycyjnych form, warto budować społeczności w grupach w mediach społecznościowych czy na forach internetowych, gdzie klienci mogą kontaktować się ze sobą i rozmawiać z ekspertami. Czat na żywo to ważne narzędzie, które pozwala rozmawiać w czasie rzeczywistym, gdy klient potrzebuje szybkiej pomocy. Obsługę klienta usprawnia również responsywna i intuicyjna aplikacja mobilna. Dodatkowo zespół obsługi klienta powinien mieć odpowiedni system, z którego będzie mógł zarządzać wszystkimi kanałami.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.