Szukasz alternatywy dla Outlooka?

Microsoft Outlook to świetny klient poczty elektronicznej, używany przez wiele firm. Posiada wiele przydatnych funkcji do indywidualnego zarządzania pocztą e-mail, jednak jeśli chodzi o korzystanie z programu Outlook dla firm – szczególnie w przypadku działów obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Na przykład, Outlook nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową, co jest podstawową i ważną funkcją dla obsługi klienta. Ponadto, funkcje programu Outlook nie promują produktywnej współpracy między agentami. Jeśli chcesz poprawić obsługę klienta i szukasz alternatywy dla programu Outlook, zerknij na LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i zobacz co możesz zyskać:

why liveagent 2

Większa satysfakcja klienta

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.

live chat improve satisfaction

Poprawiona produktywność agentów

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Connect favourite VoIP provider and contacts

Jeden punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsługiwać wszystkie żądania spływające od klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

call center track calls hitory

Krótszy czas reakcji

Funkcje ticketowania pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Funkcje pomocy technicznej, które ułatwiają obsługę klienta

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne dla efektywnej obsługi klienta.

undraw inbox cleanup w2ur (1)

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwo dostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. Właśnie to wszystko robi uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia ona wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta elektroniczna, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe tickety są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i odbierane przez wszystkich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla programu Outlook dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.

Rozpocznij darmowy okres próbny

Wykorzystaj hybrydowy strumień ticketów

Jeśli szukasz alternatywy dla programu Outlook dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketów, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketów sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo, niezależnie od kanału komunikacyjnego z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie podróży klienta za pomocą różnych kanałów, ale zawsze pozostaje na tym samym hybrydowym tickecie. W ten sposób, zawsze masz pod ręką wszystkie ważne informacje o swoich klientach i ich problemach.

Email ticketing

W środku uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent jest inteligentniejszą wersją Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Wykorzystaj tagi, reguły automatyzacji, przypomnienia i wiele więcej!

universal inbox
Powerful automation and reporting

Automatyzuj zadania, aby zaoszczędzić czas

Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy lub unikalne reguły automatyzacji zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi.

Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać tickety (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, zdarzeniu lub warunku czasowym.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla programu Outlook w Twojej firmie. Skorzystaj z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Rozpocznij darmowy okres próbny

Skuteczne funkcje pomocy technicznej

Jeśli szukasz alternatywy dla Outlooka dla swojej firmy, powinieneś rozważyć LiveAgent. LiveAgent posiada ponad 179 funkcji dla pomocy technicznej i ponad 40 integracji. Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji raportowania i analizy, grywalizacji albo wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent wykonać całą brudną robotę, abyś Ty mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.

Ultimate omni-channel help desk software experience

LiveAgent usuwa problemy z obsługą klienta

Slow customer support

Długi czas odpowiedzi

12% Amerykanów stwierdziło, że ich największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „długi czas rozwiązywania problemów”. Źródło: Statista

Social medias integrated into the help desk software

Brak jasności w mediach

72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom jest równoznaczne z fatalną obsługą klienta. Źródło: Dimensional Research

Feelings of customers

Rezygnacja klientów

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważa zmianę firmy po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. Źródło: American Express

Still lacking good conversion rates

Brak przejrzystości

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w całą sprawę i poprzednie zgłoszenia”. Źródło: Microsoft

Ready to switch to LiveAgent

Wzmocnij obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlpeszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Właśnie dlatego jest świetną alternatywą dla Outlooka. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei czy Oxford University i zapewnij swoim klientom światowej klasy obsługę klienta. To wszystko jest proste dzięki LiveAgent. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo
Karta kredytowa nie wymagana

G2 Crowd


Trustpilot


GetApp

Porównaj nas z innymi oprogramowania

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Outlooka
Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

--SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.

Poczta obsługi klienta to jeden z rodzajów kanałów komunikacji. Komunikacja za pośrednictwem poczty obsługi klienta nie odbywa się w czasie rzeczywistym. Ucz się więcej.

Adres e-mail obsługi klienta

LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, takie jak wielojęzyczna pętla poczty e-mail, centrum obsługi klienta i zewnętrzna domena e-mail. Ważne jest skuteczne rozwiązywanie problemów, personalizacja e-maili i szybka odpowiedź. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Powiadomienia e-mail mogą wysyłać wiadomości e-mail do agentów, gdy zgłoszenie jest przypisane do agenta lub gdy klient odpowiedział w przypisanym zgłoszeniu. Przeczytaj o tej funkcji.

Powiadomienia e-mail

LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy. Zapewnia łatwy w obsłudze interfejs oraz czat na żywo, ale ceny są wysokie. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x