Czy masz dość przełączania się między interfejsami, aby pomóc swoim klientom? Spędzanie czasu na wyszukiwaniu między platformami może obniżyć satysfakcję klientów i zestresować agentów.
Aby zapewnić wyjątkową obsługę klienta, potrzebujesz odpowiednich narzędzi dla swoich agentów . To pierwsze osoby, z którymi stykają się klienci. W efekcie Twoi agenci kreują wizerunek marki, czyli innymi słowy, postrzeganie Twojej firmy przez klientów.
Twoi przedstawiciele klientów mogą tworzyć długotrwałe relacje lub tracić klientów na rzecz konkurencji.
LiveAgent to złożone oprogramowanie pomocy technicznej, które jest przyjazne dla użytkownika. Umożliwia agentom obsługę wszystkich zapytań klientów z jednego miejsca. System to więcej niż 170 funkcji , które pomagają agentom w zapewnieniu płynnej obsługi klienta. Jeden z nich nazywa się Odwiedzający online.
Kim są goście online?
Jest to sekcja / funkcja LiveAgent, w której na jednym ekranie możesz zobaczyć wszystkich odwiedzających przeglądających Twoją witrynę internetową. Możesz więc sprawdzić, jakie strony przeglądają i ile czasu tam spędzili. Ponadto możesz znaleźć strony odsyłające odwiedzających, adres IP i kraj, aby przygotować się na czat a >.
Jak możesz wykorzystać funkcję odwiedzających online?
Funkcja odwiedzających online jest nieco podobna do Google Analytics lub innych platform, które pokazują dane o odwiedzających witrynę. Nie musisz zmieniać platform, jeśli chcesz mieć szybki przegląd swoich gości online.
Ponadto sekcja odwiedzających online jest doskonałym źródłem informacji dla agentów, zanim agenci zaczną rozmawiać z klientami. Ponieważ możesz korzystać z proaktywnych zaproszeń w LiveAgent , możesz wykorzystać te informacje później lub bezpośrednio w rozmowie, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta.
Co możesz zobaczyć w sekcji Odwiedzający online?
- Kraj odwiedzającego
- Czas
- Adres IP
- Rzeczywista witryna użytkownika
- Strona odsyłająca odwiedzającego
Jak możesz zaprosić gości do czatu?
Twoi agenci mogą ręcznie zaprosić ich do czatu, klikając przycisk Rozpocznij czat. Następnie możesz wybrać odpowiednie okno czatu zaproszenia z listy rozwijanej (zaproszenie do czatu jest wyświetlane na strona, którą aktualnie przegląda użytkownik).
Korzyści:
- Przegląd aktualnego ruchu w witrynie
- Źródło informacji
- Lepsze podejście do proaktywnego czatu
- Większe zadowolenie klientów
- Lepszy przepływ pracy agentów
Gotowy do wypróbowania LiveAgent?
Nie przełączaj się między interfejsami. Zobacz, ilu odwiedzających witrynę otrzymuje bezpośrednio w LiveAgent. Wypróbuj bezpłatnie jedną z naszych subskrypcji na 14 dni. Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej!
Bezpłatne funkcje czatu pomocy:
Śledzenie osadzone w czacie
Jeśli chcesz śledzić wszystkie informacje czatu w Google Analytics , aby zobaczyć wpływ czatu na żywo w Twojej witrynie, mamy wtyczkę , która umożliwia synchronizację informacji z czatu.
Znajdź informacje LiveAgent , które możesz śledzić w Google Analytics.
Dystrybucja czatu
Upewnij się, że agenci pracują efektywnie, konfigurując routing czatu w LiveAgent. Na przykład możesz losowo przydzielać agentów lub tworzyć zorganizowany przepływ pracy. W ten sposób mogą skutecznie obsługiwać zapytania klientów na czacie.
Dowiedz się więcej o opcjach dystrybucji czatu – LiveAgent .
Automatyczne wywołanie zwrotne
Ta funkcja jest ściśle powiązana z gośćmi online. Jest to skuteczny sposób dotarcia do odwiedzających online i zaoferowania im pomocy w razie potrzeby.
Dowiedz się więcej o LiveAgent – proaktywne zaproszenia do czatu .
Zasoby bazy wiedzy
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj o tym, jak utworzyć przycisk czatu online .
Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.
Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.
Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.
LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.