Czy masz dość przełączania się między interfejsami, aby pomóc swoim klientom? Spędzanie czasu na wyszukiwaniu między platformami może obniżyć satysfakcję klientów i zestresować agentów.
Aby zapewnić wyjątkową obsługę klienta, potrzebujesz odpowiednich narzędzi dla swoich agentów . To pierwsze osoby, z którymi stykają się klienci. W efekcie Twoi agenci kreują wizerunek marki, czyli innymi słowy, postrzeganie Twojej firmy przez klientów.
Twoi przedstawiciele klientów mogą tworzyć długotrwałe relacje lub tracić klientów na rzecz konkurencji.
LiveAgent to złożone oprogramowanie pomocy technicznej, które jest przyjazne dla użytkownika. Umożliwia agentom obsługę wszystkich zapytań klientów z jednego miejsca. System to więcej niż 170 funkcji , które pomagają agentom w zapewnieniu płynnej obsługi klienta. Jeden z nich nazywa się Odwiedzający online.
Jest to sekcja / funkcja LiveAgent, w której na jednym ekranie możesz zobaczyć wszystkich odwiedzających przeglądających Twoją witrynę internetową. Możesz więc sprawdzić, jakie strony przeglądają i ile czasu tam spędzili. Ponadto możesz znaleźć strony odsyłające odwiedzających, adres IP i kraj, aby przygotować się na czat a >.
Funkcja odwiedzających online jest nieco podobna do Google Analytics lub innych platform, które pokazują dane o odwiedzających witrynę. Nie musisz zmieniać platform, jeśli chcesz mieć szybki przegląd swoich gości online.
Ponadto sekcja odwiedzających online jest doskonałym źródłem informacji dla agentów, zanim agenci zaczną rozmawiać z klientami. Ponieważ możesz korzystać z proaktywnych zaproszeń w LiveAgent , możesz wykorzystać te informacje później lub bezpośrednio w rozmowie, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta.
Twoi agenci mogą ręcznie zaprosić ich do czatu, klikając przycisk Rozpocznij czat. Następnie możesz wybrać odpowiednie okno czatu zaproszenia z listy rozwijanej (zaproszenie do czatu jest wyświetlane na strona, którą aktualnie przegląda użytkownik).
Gotowy do wypróbowania LiveAgent?
Nie przełączaj się między interfejsami. Zobacz, ilu odwiedzających witrynę otrzymuje bezpośrednio w LiveAgent. Wypróbuj bezpłatnie jedną z naszych subskrypcji na 14 dni. Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej!
DARMOWA WERSJA PRÓBNAJeśli chcesz śledzić wszystkie informacje czatu w Google Analytics , aby zobaczyć wpływ czatu na żywo w Twojej witrynie, mamy wtyczkę , która umożliwia synchronizację informacji z czatu.
Znajdź informacje LiveAgent , które możesz śledzić w Google Analytics.
Upewnij się, że agenci pracują efektywnie, konfigurując routing czatu w LiveAgent. Na przykład możesz losowo przydzielać agentów lub tworzyć zorganizowany przepływ pracy. W ten sposób mogą skutecznie obsługiwać zapytania klientów na czacie.
Dowiedz się więcej o opcjach dystrybucji czatu – LiveAgent .
Ta funkcja jest ściśle powiązana z gośćmi online. Jest to skuteczny sposób dotarcia do odwiedzających online i zaoferowania im pomocy w razie potrzeby.
Dowiedz się więcej o LiveAgent – proaktywne zaproszenia do czatu .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj o tym, jak utworzyć przycisk czatu online .
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach