Przenosisz dane z Zoho Desk?

LiveAgent oferuje bezpłatną migrację Zoho Desk w pełni wykonaną przez naszych pracowników pomocy technicznej. Przesyłanie danych z Zoho Desk do LiveAgent jest szybkie, bezpieczne i bezpłatne. Przeprowadź migrację już dziś!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
feeling proud - illustration

Bezpłatna wspomagana migracja z Zoho Desk

Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub email, aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z Zoho Desk do LiveAgent. Bezpiecznie i bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. W międzyczasie możesz usiąść, zrelaksować się i napić się kawy.

Wtyczka już wkrótce!

Nasi programiści ciężko pracują, aby stworzyć wtyczkę migracji dla Zoho Desk. Gdy wtyczka będzie gotowa, będziesz mógł przeprowadzić migrację danych Zoho Desk do LiveAgent, po prostu klikając przycisk aktywacji na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent.

monitor plug in - illustration

Jakie dane mogę migrować z Zoho Desk?

Manager - icon

Ludzie

Łatwo migruj agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

ticketing email ticketing - icon

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

colorful review - icon

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.

Co zyskujesz po migracji z Zoho Desk?

Improve customer happiness - icon

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są gotowi do pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Integrations pricing-icon

W pełni funkcjonalna obsługa techniczna

Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.

Money bag and a coin - icon

Znaczne oszczędności i zwrot inwestycji

LiveAgent oferuje wiecznie darmowy plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

translator - icon

Wiele obsługiwanych języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z Zoho Desk już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Zgłoszenie

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 miesięcznie
Package Name

Zgłoszenie + Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 miesięcznie
Related Articles to Migracja z Zoho Desk
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo