Szukasz alternatywy dla Zoho Desk?

Zoho Desk to świetne wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej w konkurencyjnych cenach. Wykorzystuje wbudowaną bazę wiedzy, możliwości sztucznej inteligencji i zarządzanie procesami z udziałem wielu interesariuszy. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Zoho Desk, rozważ LiveAgent.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które zwiększy produktywność zespołu obsługi klienta, zwiększy liczbę klientów, ich satysfakcję, a Tobie zapewni oszczędność pieniędzy. LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta. Ułatwiamy to.

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw

dlaczego liveagent 2

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

czat na żywo wzrost sprzedaży

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Integracje cennik

Mnóstwo przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.

raport mx0a

Potężna alternatywa dla Zoho Desk

Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działu pomocy technicznej. Dlatego LiveAgent oferuje 4 pakiety po konkurencyjnych cenach. Podstawowe pakiety zawierają hybrydowy strumień ticketowy, ujednolicona skrzynka odbiorcza we wszystkich kanałach, raportowanie, reguły automatyzacji, grywalizacja i wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej – więc jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Zoho Desk, wypróbuj LiveAgent.  Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej. 

Podsumowanie Twojej obsługi klienta

Zobacz użycie, statystyki, oceń raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.

Alternatywa dla Zoho Desk

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Zoho Desk, a szybkość jest dla Ciebie ważnym wskaźnikiem, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet czatu to najlepszy sposób, jeśli chcesz skutecznie przekształcić odwiedzającego witrynę w klienta. Według raportu eMarketer35% odwiedzających witrynę dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

szybka obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo
undraw połączony świat wuay

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 tłumaczenia na różne języki (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a klientami. Jesteśmy z Tobą.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Zoho Desk. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

kobieta i mężczyzna odbierają nagrody

Porównanie LiveAgent i Zoho Desk

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z Zoho Desk na podstawie opinii klientów Capterra

ZohoDesk LiveAgent összehasonlító capterra
Stan na dzień 02/03/2020

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.