Wersja próbna

Szukasz alternatywy dla Zoho Desk?

Zoho Desk to świetne wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej w konkurencyjnych cenach. Wykorzystuje wbudowaną bazę wiedzy, możliwości sztucznej inteligencji i zarządzanie procesami z udziałem wielu interesariuszy. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Zoho Desk, rozważ LiveAgent.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które zwiększy produktywność zespołu obsługi klienta, zwiększy liczbę klientów, ich satysfakcję, a Tobie zapewni oszczędność pieniędzy. LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw

hearts - icon

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

live chat increases sales

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Integrations pricing-icon

Mnóstwo przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.

report on tablet-illustration

Potężna alternatywa dla Zoho Desk

Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działu pomocy technicznej. LiveAgent oferuje 4 pakiety w konkurencyjnych cenach. Podstawowe pakiety zawierają hybrydowy strumień obsługi zgłoszeń, ujednoliconą skrzynkę odbiorczą we wszystkich kanałach, raportowanie, reguły automatyzacji, grywalizację i wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej – więc jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Zoho Desk, wypróbuj LiveAgent.  Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Podgląd Twojej obsługi klienta

Zobacz użycie, statystyki, oceń raporty wydajności i wyciągaj wnioski na podstawie ocen satysfakcji klientów.

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Zoho Desk, a szybkość jest dla Ciebie ważnym wskaźnikiem, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet czatu to najlepszy sposób, jeśli chcesz skutecznie przekształcić odwiedzającego stronę w klienta. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

szybka obsługa klienta przez czat na żywo
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 tłumaczenia na różne języki (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a klientami. Jesteśmy z Tobą.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Właśnie dlatego jest świetną alternatywą dla Zoho Desk! LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

kobieta i mężczyzna odbierają nagrody

Porównanie LiveAgent i Zoho Desk

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z Zoho Desk na podstawie opinii klientów Capterra

ZohoDesk vs LiveAgent comparison on Capterra
Stan na dzień 02/03/2020

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo