Zimbra

Czym jest Zimbra?

Zimbra to rozwiązanie do osobistej biznesowej komunikacji e-mail i współpracy. Oprogramowanie Zimbra składa się zarówno z komponentów klienckich, jak i serwerowych i kiedyś oferowało aplikację desktopową o nazwie Zimbra Desktop. Oprócz wersji open-source Zimbra istnieje wersja komercyjna („Edycja sieciowa”), która zawiera dodatki o zamkniętym kodzie źródłowym, takie jak zastrzeżony interfejs programowania aplikacji Messaging do synchronizowania spotkań i kontaktów z programem Outlook.

Strona główna Zimbra
Strona główna Zimbra

Jak korzystać z Zimbry?

Zintegrowane rozwiązanie do obsługi poczty e-mail, kalendarza i współpracy w chmurze, Zimbra to standard korporacyjny w chmurach publicznych i prywatnych. Zimbra oferuje jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dostępnych obecnie, łącząc użytkowników końcowych z informacjami i działaniami przechowywanymi w ich osobistych chmurach za pośrednictwem przeprojektowanego interfejsu opartego na przeglądarce.

Masz problemy z utrzymaniem koncentracji i terminowości e-maili klientów Zimbra? Czas zintegrować z LiveAgent i zarządzać klientem komunikacja z systemem zgłoszeniowym.

System zgłoszeniowy służy przede wszystkim celom obsługi klienta. Zapewnia przedstawicielom obsługi klienta łatwy w użyciu interfejs odpowiadanie na zapytania. Zapytania klientów, bez względu na to, skąd pochodzą, stają się zgłoszeniami po otrzymaniu ich przez agenta klienta. Możesz uzyskać dostęp do tych zgłoszeń z uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Umożliwi to przedstawicielom obsługi klienta szybką i sprawną obsługę.

System obsługi zgłoszeń LiveAgent jest również obsługiwany przez funkcje wydajności i produktywności, które pomagają sortować, organizuj i szybciej odpowiadaj na e-maile klientów. Możesz korzystać z takich funkcji, jak działy, tagi, filtry lub wykrywanie kolizji agentów między innymi w celu zapewnienia płynnego przepływu pracy.

Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza nie tylko obsługuje wiadomości e-mail, ale może również obsługiwać czaty na żywo , portale klienta, centra telefoniczne i pomagają zarządzać media społecznościoweFacebook, Twitter, Instagram. Obejmuje również Viber. Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez własne funkcje, aby upewnić się, że wszystko działa płynnie i niezawodnie.

Korzyści z użytkowania Zimbry

  • Jedno z najlepszych dostępnych rozwiązań e-mail
  • Kopia zapasowa ważnych e-maili
  • E-maile Zimbra w zorganizowanym systemie obsługi zgłoszeń
  • Dodatkowe funkcje i ulepszone możliwości komunikacyjne

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent

Nie ma potrzeby aktywowania żadnych wtyczek ani korzystania z aplikacji innych firm, aby zakończyć proces. Aby zintegrować Zimbra z LiveAgent, wystarczy podać dane do system LiveAgent.

  • Jeśli nie masz jeszcze swojego adresu e-mail Zimbra, wejdź na ich stronę internetową i rozpocznij bezpłatny okres próbny lub kup płatny plan. Wypełnij formularz i załóż nowe konto e-mail. Jeśli masz już konto Zimbra, możesz pominąć ten krok i przejść do następnego.
Strona próbna Zimbra z pustym formularzem
Wersja próbna Zimbra
  • Teraz przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij przycisk tworzenia i wybierz Inne.
Konfiguracja LiveAgenta z wyborem adresu e-mail
Wybór e-maila
  • Teraz możesz wybrać, czy chcesz zintegrować się za pomocą przekazywania, czy IMAP/POP3. Pokażemy Ci obie opcje integracji, zaczynając od przekazywania dalej. Kliknij Przekazywanie i przejdź do następnego kroku.
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 08 - Liveagent Forwarding Imap Pop3 1.png
Przekazywanie czy IMAP/POP3?
  • Po wybraniu opcji Przekazywanie wprowadź swój adres e-mail i skonfiguruj rekord SPF dla swojej domeny Zimbra. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zobacz ten przewodnik ze strony Zimbra. Należy to zrobić, aby upewnić się, że Twoje e-maile nie zostaną rozpoznane jako spam przez LiveAgent. Kiedy skończysz, wybierz dział odpowiedzialny za wiadomości e-mail z tego konta Zimbra i kliknij Zapisz.
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 08 - Zimbra Forwarding Liveagent.png
Konfiguracja przekazywania

If you want to connect your Zimbra email via IMAP/POP3, select that option. Provide your email address, login info, and password. Select fetch type (IMAP or POP3), provide server info and port info. Then click on Save. 

Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 08 - Zimbra Imap Pop3 Liveagent.png
Konfiguracja IMAP/POP3

To wszystko, Twój e-mail Zimbra jest połączony z systemem zgłoszeń LiveAgent, a Twoje e-maile zostaną zorganizowane, aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Przejrzyj nasze przydatne artykuły w Akademii LiveAgent, aby dowiedzieć się, jak zapewnić doskonałą obsługę klienta wszystkimi kanałami. Obejrzyj nasz film z wycieczki lub zajrzyj na stronę funkcji, aby zobaczyć, co jeszcze może obsłużyć LiveAgent.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Czym jest Zimbra?

Zimbra to rozwiązanie biznesowe dla poczty e-mail. Zimbra to także kompletny pakiet do współpracy, który obejmuje nie tylko pocztę e-mail, ale także kalendarze grupowe.

 

Jak korzystać z Zimbry?

Zimbra może być używana do wszystkich celów związanych z pocztą e-mail. Nie ma znaczenia, czy pracujesz nad sprzedażą, obsługą klienta, czy w innych obszarach, Zimbra może szybko obsługiwać komunikację e-mailową i planować.

Jakie są korzyści z integracji Zimbra?

    Niezawodne i wydajne rozwiązanie poczty e-mail w twoim centrum pomocy LiveAgent
  • Tworzy kopie zapasowe wszystkich ważnych e-maili
  • System zgłoszeniowy LiveAgent dodaje dodatkowy cios
  • Dużo funkcji związanych ze zgłoszeniami

Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent?

Przejdź do LiveAgent > Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe

Dodaj nowe konto e-mail i wybierz Inne

Wybierz między przekazywaniem a IMAP/POP3

Podaj swoje dane i zapisz

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo