Partner
Czym jest Zimbra?
Zimbra to rozwiązanie do osobistej biznesowej komunikacji e-mail i współpracy. Oprogramowanie Zimbra składa się zarówno z komponentów klienckich, jak i serwerowych i kiedyś oferowało aplikację desktopową o nazwie Zimbra Desktop. Oprócz wersji open-source Zimbra istnieje wersja komercyjna („Edycja sieciowa”), która zawiera dodatki o zamkniętym kodzie źródłowym, takie jak zastrzeżony interfejs programowania aplikacji Messaging do synchronizowania spotkań i kontaktów z programem Outlook.

Jak korzystać z Zimbry?
Zintegrowane rozwiązanie do obsługi poczty e-mail, kalendarza i współpracy w chmurze, Zimbra to standard korporacyjny w chmurach publicznych i prywatnych. Zimbra oferuje jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dostępnych obecnie, łącząc użytkowników końcowych z informacjami i działaniami przechowywanymi w ich osobistych chmurach za pośrednictwem przeprojektowanego interfejsu opartego na przeglądarce.
Masz problemy z utrzymaniem koncentracji i terminowości e-maili klientów Zimbra? Czas zintegrować z LiveAgent i zarządzać klientem komunikacja z systemem zgłoszeniowym.
System zgłoszeniowy służy przede wszystkim celom obsługi klienta. Zapewnia przedstawicielom obsługi klienta łatwy w użyciu interfejs odpowiadanie na zapytania. Zapytania klientów, bez względu na to, skąd pochodzą, stają się zgłoszeniami po otrzymaniu ich przez agenta klienta. Możesz uzyskać dostęp do tych zgłoszeń z uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Umożliwi to przedstawicielom obsługi klienta szybką i sprawną obsługę.
System obsługi zgłoszeń LiveAgent jest również obsługiwany przez funkcje wydajności i produktywności, które pomagają sortować, organizuj i szybciej odpowiadaj na e-maile klientów. Możesz korzystać z takich funkcji, jak działy, tagi, filtry lub wykrywanie kolizji agentów między innymi w celu zapewnienia płynnego przepływu pracy.
Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza nie tylko obsługuje wiadomości e-mail, ale może również obsługiwać czaty na żywo , portale klienta, centra telefoniczne i pomagają zarządzać media społecznościowe – Facebook, Twitter, Instagram. Obejmuje również Viber. Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez własne funkcje, aby upewnić się, że wszystko działa płynnie i niezawodnie.
Korzyści z użytkowania Zimbry
- Jedno z najlepszych dostępnych rozwiązań e-mail
- Kopia zapasowa ważnych e-maili
- E-maile Zimbra w zorganizowanym systemie obsługi zgłoszeń
- Dodatkowe funkcje i ulepszone możliwości komunikacyjne
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent
Nie ma potrzeby aktywowania żadnych wtyczek ani korzystania z aplikacji innych firm, aby zakończyć proces. Aby zintegrować Zimbra z LiveAgent, wystarczy podać dane do system LiveAgent.
- Jeśli nie masz jeszcze swojego adresu e-mail Zimbra, wejdź na ich stronę internetową i rozpocznij bezpłatny okres próbny lub kup płatny plan. Wypełnij formularz i załóż nowe konto e-mail. Jeśli masz już konto Zimbra, możesz pominąć ten krok i przejść do następnego.

- Teraz przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij przycisk tworzenia i wybierz Inne.

- Teraz możesz wybrać, czy chcesz zintegrować się za pomocą przekazywania, czy IMAP/POP3. Pokażemy Ci obie opcje integracji, zaczynając od przekazywania dalej. Kliknij Przekazywanie i przejdź do następnego kroku.

- Po wybraniu opcji Przekazywanie wprowadź swój adres e-mail i skonfiguruj rekord SPF dla swojej domeny Zimbra. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zobacz ten przewodnik ze strony Zimbra. Należy to zrobić, aby upewnić się, że Twoje e-maile nie zostaną rozpoznane jako spam przez LiveAgent. Kiedy skończysz, wybierz dział odpowiedzialny za wiadomości e-mail z tego konta Zimbra i kliknij Zapisz.

If you want to connect your Zimbra email via IMAP/POP3, select that option. Provide your email address, login info, and password. Select fetch type (IMAP or POP3), provide server info and port info. Then click on Save.

To wszystko, Twój e-mail Zimbra jest połączony z systemem zgłoszeń LiveAgent, a Twoje e-maile zostaną zorganizowane, aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Przejrzyj nasze przydatne artykuły w Akademii LiveAgent, aby dowiedzieć się, jak zapewnić doskonałą obsługę klienta wszystkimi kanałami. Obejrzyj nasz film z wycieczki lub zajrzyj na stronę funkcji, aby zobaczyć, co jeszcze może obsłużyć LiveAgent.
Frequently asked questions
Czym jest Zimbra?
Zimbra to rozwiązanie biznesowe dla poczty e-mail. Zimbra to także kompletny pakiet do współpracy, który obejmuje nie tylko pocztę e-mail, ale także kalendarze grupowe.
Jak korzystać z Zimbry?
Zimbra może być używana do wszystkich celów związanych z pocztą e-mail. Nie ma znaczenia, czy pracujesz nad sprzedażą, obsługą klienta, czy w innych obszarach, Zimbra może szybko obsługiwać komunikację e-mailową i planować.
Jakie są korzyści z integracji Zimbra?
- Niezawodne i wydajne rozwiązanie poczty e-mail w twoim centrum pomocy LiveAgent
- Tworzy kopie zapasowe wszystkich ważnych e-maili
- System zgłoszeniowy LiveAgent dodaje dodatkowy cios
- Dużo funkcji związanych ze zgłoszeniami
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent?
Przejdź do LiveAgent > Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe
Dodaj nowe konto e-mail i wybierz Inne
Wybierz między przekazywaniem a IMAP/POP3
Podaj swoje dane i zapisz
Szukasz alternatywy dla Zopim?
LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.
LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe oraz blog z testami pisania. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu, a klienci są zadowoleni z usług. Firma posiada partnerów VoIP i oferuje integracje oraz alternatywy. LiveAgent oferuje darmowe demo oraz newsletter z informacjami o aktualizacjach i zniżkach. Quality Unit jest właścicielem LiveAgent, a firma oferuje politykę bezpieczeństwa, prywatności oraz regulamin. LiveAgent tworzy konto dla klientów oraz oferuje pulpit nawigacyjny.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.