Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Polityka prywatności
Czym jest Zimbra?
Zimbra to rozwiązanie do osobistej biznesowej komunikacji e-mail i współpracy. Oprogramowanie Zimbra składa się zarówno z komponentów klienckich, jak i serwerowych i kiedyś oferowało aplikację desktopową o nazwie Zimbra Desktop. Oprócz wersji open-source Zimbra istnieje wersja komercyjna („Edycja sieciowa”), która zawiera dodatki o zamkniętym kodzie źródłowym, takie jak zastrzeżony interfejs programowania aplikacji Messaging do synchronizowania spotkań i kontaktów z programem Outlook.
Jak korzystać z Zimbry?
Zintegrowane rozwiązanie do obsługi poczty e-mail, kalendarza i współpracy w chmurze, Zimbra to standard korporacyjny w chmurach publicznych i prywatnych. Zimbra oferuje jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dostępnych obecnie, łącząc użytkowników końcowych z informacjami i działaniami przechowywanymi w ich osobistych chmurach za pośrednictwem przeprojektowanego interfejsu opartego na przeglądarce.
Masz problemy z utrzymaniem koncentracji i terminowości e-maili klientów Zimbra? Czas zintegrować z LiveAgent i zarządzać klientem komunikacja z systemem zgłoszeniowym.
System zgłoszeniowy służy przede wszystkim celom obsługi klienta. Zapewnia przedstawicielom obsługi klienta łatwy w użyciu interfejs odpowiadanie na zapytania. Zapytania klientów, bez względu na to, skąd pochodzą, stają się zgłoszeniami po otrzymaniu ich przez agenta klienta. Możesz uzyskać dostęp do tych zgłoszeń z uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Umożliwi to przedstawicielom obsługi klienta szybką i sprawną obsługę.
System obsługi zgłoszeń LiveAgent jest również obsługiwany przez funkcje wydajności i produktywności, które pomagają sortować, organizuj i szybciej odpowiadaj na e-maile klientów. Możesz korzystać z takich funkcji, jak działy, tagi, filtry lub wykrywanie kolizji agentów między innymi w celu zapewnienia płynnego przepływu pracy.
Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza nie tylko obsługuje wiadomości e-mail, ale może również obsługiwać czaty na żywo , portale klienta, centra telefoniczne i pomagają zarządzać media społecznościowe – Facebook, Twitter, Instagram. Obejmuje również Viber. Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez własne funkcje, aby upewnić się, że wszystko działa płynnie i niezawodnie.
Korzyści z użytkowania Zimbry
- Jedno z najlepszych dostępnych rozwiązań e-mail
- Kopia zapasowa ważnych e-maili
- E-maile Zimbra w zorganizowanym systemie obsługi zgłoszeń
- Dodatkowe funkcje i ulepszone możliwości komunikacyjne
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent
Nie ma potrzeby aktywowania żadnych wtyczek ani korzystania z aplikacji innych firm, aby zakończyć proces. Aby zintegrować Zimbra z LiveAgent, wystarczy podać dane do system LiveAgent.
- Jeśli nie masz jeszcze swojego adresu e-mail Zimbra, wejdź na ich stronę internetową i rozpocznij bezpłatny okres próbny lub kup płatny plan. Wypełnij formularz i załóż nowe konto e-mail. Jeśli masz już konto Zimbra, możesz pominąć ten krok i przejść do następnego.
- Teraz przejdź do swojego konta LiveAgent i otwórz Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij przycisk tworzenia i wybierz Inne.
- Teraz możesz wybrać, czy chcesz zintegrować się za pomocą przekazywania, czy IMAP/POP3. Pokażemy Ci obie opcje integracji, zaczynając od przekazywania dalej. Kliknij Przekazywanie i przejdź do następnego kroku.
- Po wybraniu opcji Przekazywanie wprowadź swój adres e-mail i skonfiguruj rekord SPF dla swojej domeny Zimbra. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zobacz ten przewodnik ze strony Zimbra. Należy to zrobić, aby upewnić się, że Twoje e-maile nie zostaną rozpoznane jako spam przez LiveAgent. Kiedy skończysz, wybierz dział odpowiedzialny za wiadomości e-mail z tego konta Zimbra i kliknij Zapisz.
If you want to connect your Zimbra email via IMAP/POP3, select that option. Provide your email address, login info, and password. Select fetch type (IMAP or POP3), provide server info and port info. Then click on Save.
To wszystko, Twój e-mail Zimbra jest połączony z systemem zgłoszeń LiveAgent, a Twoje e-maile zostaną zorganizowane, aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Przejrzyj nasze przydatne artykuły w Akademii LiveAgent, aby dowiedzieć się, jak zapewnić doskonałą obsługę klienta wszystkimi kanałami. Obejrzyj nasz film z wycieczki lub zajrzyj na stronę funkcji, aby zobaczyć, co jeszcze może obsłużyć LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Czym jest Zimbra?
Zimbra to rozwiązanie biznesowe dla poczty e-mail. Zimbra to także kompletny pakiet do współpracy, który obejmuje nie tylko pocztę e-mail, ale także kalendarze grupowe.
Jak korzystać z Zimbry?
Zimbra może być używana do wszystkich celów związanych z pocztą e-mail. Nie ma znaczenia, czy pracujesz nad sprzedażą, obsługą klienta, czy w innych obszarach, Zimbra może szybko obsługiwać komunikację e-mailową i planować.
Jakie są korzyści z integracji Zimbra?
Niezawodne i wydajne rozwiązanie poczty e-mail w twoim centrum pomocy LiveAgent Tworzy kopie zapasowe wszystkich ważnych e-maili System zgłoszeniowy LiveAgent dodaje dodatkowy cios Dużo funkcji związanych ze zgłoszeniami
Jak zintegrować Zimbrę z LiveAgent?
Przejdź do LiveAgent > Ustawienia > E-mail > Konta pocztowe Dodaj nowe konto e-mail i wybierz Inne Wybierz między przekazywaniem a IMAP/POP3 Podaj swoje dane i zapisz
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.
The TEXT discusses the importance of marketing in business and highlights the key factors that contribute to successful marketing strategies. It emphasizes the need for understanding customer needs and preferences, creating a strong brand image, and utilizing various marketing channels effectively. Additionally, it stresses the significance of adapting to changing market trends and using data-driven insights to drive marketing decisions. Overall, the TEXT underscores the critical role of marketing in achieving business growth and success.