Uniemożliwić wielu agentom pracę nad tym samym zgłoszeniem. LiveAgent pokazuje, kto ogląda zgłoszenie i kto na nie odpowiada.
LiveAgent pokazuje:
- Kto ogląda zgłoszenie
- Kto odpowiada na zgłoszenie
Dzięki wykrywaniu kolizji agentów , nigdy nie będziesz musiał martwić się o wysyłanie powtarzających się odpowiedzi. Działając z algorytmem rozwiązywania problemów, wykrywanie kolizji zapewnia, że agenci nie otwierają zgłoszenia, nad którym już pracują.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.