Szukasz alternatywy dla Gmaila?

Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowej pamięci, przycisku cofania wysyłania, a także dodatkowych przydatnych funkcji, takich jak tagi lub foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie pocztowe dla osób fizycznych. Dzięki temu wszystko jest nieskazitelne i uporządkowane.

Jednak w przypadku korzystania z Gmaila dla firm – szczególnie do obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Niestety Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową ani przeglądu pulpitu nawigacyjnego dla wielu agentów. Są to obie podstawowe cechy obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojego działu wsparcia, LiveAgent może być dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Importuj swoje wiadomości e-mail do LiveAgent i korzystaj z wielokanałowego rozwiązania do obsługi klienta.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Skuteczne funkcje pomocy technicznej

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swoich firm, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma ponad 179 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji . Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji analitycznych i raportowania, funkcji grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent wpłynąć na to, abyś mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja klientów

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów &
poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Poprawa produktywności Twoich agentów

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Stoper

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Tcketing pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Funkcje pomocy technicznej, które ułatwiają obsługę klienta

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne do skutecznej obsługi klienta.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwodostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. uniwersalna skrzynka odbiorcza oferowana przez LiveAgent właśnie to robi.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i opracowywane przez wszystkich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele innych więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy strumień ticketowy

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketowy, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketowy sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo niezależnie od kanału komunikacji, z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie klientów różnych kanałów kontaktu klienta, które zawsze pozostają na tym samym tickecie hybrydowym. W ten sposób wszystkie ważne informacje o klientach i ich problemach są na wyciągnięcie ręki.

Zgłoszenie email
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketingi automatyzację, która pozwala nam zapewnienie naszym klientom wyjątkowego wsparcia.

black Slido logo
Powerful automation and reporting

Automatyzuj zadania, aby zaoszczędzić czas

Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy unique automation rules zgodnie z potrzebami biznesowymi.

Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, wydarzeniu lub warunku czasowym.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Gmaila dla Twojej firmy, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Wzmocnij obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Gmaila. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta. Dzięki LiveAgent jest to łatwe. Zacznij swój darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

LiveAgent usuwa problemy z obsługą klienta

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości odpowiedzi”. Statista

Media społecznościowe zintegrowane z oprogramowaniem pomocy technicznej

72% konsumentów postrzega konieczność wyjaśniania swojego problemu wielu osobom jako kiepską obsługę klienta Badania wymiarowe

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy już po jednym przypadku złej obsługi klienta. American Express

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w swoje poprzednie zobowiązania”. Microsoft

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównujesz nas z różnymi klientami poczty e-mail?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gmaila
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

Wypróbuj LiveAgent – zaawansowaną alternatywę dla Smartsupp! Wielokanałowa obsługa, ponad 180 funkcji i darmowy okres próbny. Sprawdź!

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

Odkryj, dlaczego LiveAgent to #1 oprogramowanie help desk dla firm! Skup się na klientach, twórz bazy wiedzy i buduj lejki sprzedażowe.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x