Szukasz alternatywy dla Gmaila?

Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowej pamięci, przycisku cofania wysyłania, a także dodatkowych przydatnych funkcji, takich jak tagi lub foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie pocztowe dla osób fizycznych. Dzięki temu wszystko jest nieskazitelne i uporządkowane.

Jednak w przypadku korzystania z Gmaila dla firm – szczególnie do obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Niestety Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową ani przeglądu pulpitu nawigacyjnego dla wielu agentów. Są to obie podstawowe cechy obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojego działu wsparcia, LiveAgent może być dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Importuj swoje wiadomości e-mail do LiveAgent i korzystaj z wielokanałowego rozwiązania do obsługi klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Skuteczne funkcje pomocy technicznej

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swoich firm, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma ponad 179 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji . Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji analitycznych i raportowania, funkcji grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent wpłynąć na to, abyś mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

Increased customer satisfaction and loyalty

Zwiększona satysfakcja klientów

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów &
poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Poprawa produktywności Twoich agentów

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Stopwatch - icon

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Tcketing pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Funkcje pomocy technicznej, które ułatwiają obsługę klienta

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne do skutecznej obsługi klienta.

Universal inbox by LiveAgent

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwodostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. uniwersalna skrzynka odbiorcza oferowana przez LiveAgent właśnie to robi.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i opracowywane przez wszystkich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele innych więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy strumień ticketowy

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketowy, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketowy sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo niezależnie od kanału komunikacji, z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie klientów różnych kanałów kontaktu klienta, które zawsze pozostają na tym samym tickecie hybrydowym. W ten sposób wszystkie ważne informacje o klientach i ich problemach są na wyciągnięcie ręki.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketingi automatyzację, która pozwala nam zapewnienie naszym klientom wyjątkowego wsparcia.

black Slido logo
Powerful automation and reporting

Automatyzuj zadania, aby zaoszczędzić czas

Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy unique automation rules zgodnie z potrzebami biznesowymi.

Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, wydarzeniu lub warunku czasowym.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Gmaila dla Twojej firmy, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Wzmocnij obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Gmaila. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta. Dzięki LiveAgent jest to łatwe. Zacznij swój darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent usuwa problemy z obsługą klienta

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości odpowiedzi”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% konsumentów postrzega konieczność wyjaśniania swojego problemu wielu osobom jako kiepską obsługę klienta Badania wymiarowe

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy już po jednym przypadku złej obsługi klienta. American Express

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w swoje poprzednie zobowiązania”. Microsoft

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Alternatywa dla Gmaila
LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta dostępne w 43 językach. Rozpocznij darmowy okres próbny i wypróbuj alternatywę dla Crisp. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na budowaniu relacji ze swoimi klientami. LiveAgent to najczęściej recenzowane i wysoko oceniane oprogramowanie dla małych i średnich firm.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Gmail?

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to idealne oprogramowanie obsługi klienta, umożliwiające wysyłanie i otrzymywanie wiadomości z różnych kanałów. Eliminuje potrzebę monitorowania urządzenia i współdzielenia konta. Możliwe jest automatyczne przypisywanie zgłoszeń do działów i agentów. LiveAgent oferuje dodatkowe funkcje help desk, które zapewniają przejrzystość i łatwy dostęp. Jest to doskonała alternatywa dla Gmail dla małych i dużych firm. Można rozpocząć darmowy okres próbny.

Czy prowadzisz obsługę klienta z poziomu konta e-mail Google? Przejdź do LiveAgent i zapewnij doskonałe wsparcie klientów.

Migracja z Gmail?

LiveAgent jest uważany za doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, pomaga w zapewnieniu szybkiego i dokładnego wsparcia, a także przyspiesza komunikację z klientami. Firmy korzystające z LiveAgenta zgłaszają wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży, a czas odpowiedzi wzrósł nawet o 60%. Narzędzie to jest łatwe w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, a zespół wsparcia reaguje szybko i wdraża rozwiązania. Jest to niezawodne i niedrogie narzędzie dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego.

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent jest polecany przez wielu użytkowników, którzy doceniają jego łatwość obsługi i dużą funkcjonalność. Narzędzie umożliwia szybką komunikację z klientami i śledzenie ich potrzeb. Wprowadzenie LiveAgenta znacząco usprawnia obsługę klienta i pozytywnie wpływa na wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo