Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

Skup się na tym, żeby wywierać pozytywny wpływ na otoczenie – resztą zajmie się LiveAgent, najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Nawiąż bliższe relacje z partnerami i wspólnie dokonujcie zmian.

[klienci]
[rejestracja]
Odpowiadaj na wiele zapytań jednocześnie z LiveAgent

Oszczędź czas dzięki automatyzacji

Organizacje edukacyjne i pozarządowe zwykle chętnie budują silne osobiste relacje , ponieważ w ten sposób właśnie działają. Jednak dobrym pomysłem jest objęcie ich osobistych działań usługą LiveAgent, aby zaoszczędzić czas operacyjny. Połączenie całej komunikacji, w tym kanałów mediów społecznościowych, czatu na żywo i formularzy kontaktowych, ma kluczowe znaczenie dla poprawy ich działalności. Poza tym podziwiamy ich wysiłki, aby uczynić ten świat lepszym miejscem!

Usprawnij komunikację z partnerami

Nie trać kontoli nad rozmowami z obecnymi i potencjalnymi partnerami. Wykorzystując uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz zaawansowaną wyszukiwarkę, możesz szybko  znaleźć potrzebne zgłoszenie. Zacznij rozmowę na czacie, kontynuuj przez zgłoszenie i podsumuj telefonicznie – wszystkie informacje będziesz mieć w jednym miejscu!

Osoba łapiąca kartki papieru do siatki
Szybciej odpowiadaj na zapytania

Szybciej odpowiadaj na wiadomości

Odpowiadaj natychmiast na pytania, nie przejmując się barierą językową. Możesz nawet skorzystać z podglądu wiadomości na żywo: widząc, co wpisuje Twój klient, szybciej przygotujesz właściwą odpowiedź. Często się przemieszczasz? Nie ma problemu! LiveAgent działa też w aplikacji mobilnej. Dzięki temu możesz szybko odpowiedzieć na pytania i zaskoczyć swoich studentów. W końcu wiadomo: E=mc2!

Zmodernizuj obsługę klienta

Stwórz swoją instytucję jako nowoczesną, przystępną i mądrą w komunikacji organizację oraz stwórz satysfakcjonującą, zorientowaną na klienta obecność w Internecie. Kontaktuj się z potencjalnymi uczniami i ich rodzicami lub przyciągaj nowych darczyńców, korzystając z czatu na żywo .

Odpowiednie narzędzia do zwiększenia sprzedaży

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Jak sektor Edu&NGO korzysta na wprowadzeniu LiveAgent?

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większe zadowolenie klientów

Dolar trzymany w dwóch rękach

Rozsądna wycena planów

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Wyższa efektywność i produktywność

korona

Skupienie się na wpływie

Pięć gwiazdek oceny

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

LiveAgent daje Ci najnowocześniejsze zabezpieczenia, spełniające najnowsze wytyczne. Twoja prywatna komunikacja jest bezpieczna i zaszyfrowana, a dane przechowywane są na serwerach w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych lub w Azji – w zależności od Twoich preferencji. LiveAgent spełnia wszystkie wymagania RODO i wdraża najlepsze praktyki z branży SaaS.

Efektywne zarządzanie zasobami

Ludzie i finanse to najważniejsze części każdej organizacji non-profit. Szanuj czas Twoich wolontariuszy i działaczy: zamiast marnowania go na obsługę kilku rozproszonych skrzynek i kont, skupcie się na działaniu w większej skali. Wdrożenie LiveAgent może przenieść Twoje efekty i sukces Twojej wizji na wyższy poziom.

Kobieta zamawiająca danie
Osoba trzymająca ołówek w ręku

Wsparcie dla klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok

Partnerzy biznesowi i klienci chcą mieć natychmiastowy dostęp do informacji o projektach, wsparciu finansowym lub efektach Twoich działań – niezależnie od pory i tego, gdzie się znajdują. Stworzenie prostego portalu klienta z FAQ, forum społecznościowym lub artykułami może przynieść wiele wartości, pomagając odbiorcom szybko znaleźć potrzebne informacje. Pozytywnie wpłynie też na nakład pracy konsultantów, dając klientom możliwość samodzielnego rozwiązania problemów.

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Najbardziej opłacalne rozwiązanie help desk

Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie  do tworzenia bazy wiedzy. Płatne plany pozwalają Ci na jeszcze więcej – a wszystko w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!>

Wypróbuj teraz – za darmo Bez podawania danych karty kredytowej
Artykuły powiązane zEdukacja, NGO
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Ogranicz zadania operacyjne i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent – najlepsze oprogramowanie help desk dla agencji. Wypróbuj za darmo!

Help desk to bardzo ważny element obsługi klienta. Głównym zadaniem pomocy technicznej help desk jest naprawa i rozwiązywanie problemów klienta. Poszukaj więcej.

Wsparcie helpdesk

Odkryj, jak wsparcie helpdesk może zrewolucjonizować obsługę klienta! LiveAgent oferuje zaawansowane oprogramowanie, które umożliwia efektywne rozwiązywanie problemów i podnosi satysfakcję klientów na wyższy poziom. Skorzystaj z bezpłatnych okresów próbnych i dowiedz się, jak narzędzie do obsługi zgłoszeń może poprawić przepływ pracy i relacje z klientami. Załóż darmowe konto już dziś i zacznij budować lepsze doświadczenia dla swoich klientów!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Desk support obsługuje różne formy komunikacji, takie jak e-maile, wiadomości na czacie, tweety i inne. Niektóre programy pomocy technicznej mogą być również bezpłatne.

Desk support

LiveAgent oferuje desk support z automatyzacją zgłoszeń, integracjami i programem lojalnościowym. Wypróbuj za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x