Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

Skup się na tym, żeby wywierać pozytywny wpływ na otoczenie – resztą zajmie się LiveAgent, najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Nawiąż bliższe relacje z partnerami i wspólnie dokonujcie zmian.

[klienci]
[rejestracja]
Odpowiadaj na wiele zapytań jednocześnie z LiveAgent

Oszczędź czas dzięki automatyzacji

Organizacje edukacyjne i pozarządowe zwykle chętnie budują silne osobiste relacje , ponieważ w ten sposób właśnie działają. Jednak dobrym pomysłem jest objęcie ich osobistych działań usługą LiveAgent, aby zaoszczędzić czas operacyjny. Połączenie całej komunikacji, w tym kanałów mediów społecznościowych, czatu na żywo i formularzy kontaktowych, ma kluczowe znaczenie dla poprawy ich działalności. Poza tym podziwiamy ich wysiłki, aby uczynić ten świat lepszym miejscem!

Usprawnij komunikację z partnerami

Nie trać kontoli nad rozmowami z obecnymi i potencjalnymi partnerami. Wykorzystując uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz zaawansowaną wyszukiwarkę, możesz szybko  znaleźć potrzebne zgłoszenie. Zacznij rozmowę na czacie, kontynuuj przez zgłoszenie i podsumuj telefonicznie – wszystkie informacje będziesz mieć w jednym miejscu!

Osoba łapiąca kartki papieru do siatki
Szybciej odpowiadaj na zapytania

Szybciej odpowiadaj na wiadomości

Odpowiadaj natychmiast na pytania, nie przejmując się barierą językową. Możesz nawet skorzystać z podglądu wiadomości na żywo: widząc, co wpisuje Twój klient, szybciej przygotujesz właściwą odpowiedź. Często się przemieszczasz? Nie ma problemu! LiveAgent działa też w aplikacji mobilnej. Dzięki temu możesz szybko odpowiedzieć na pytania i zaskoczyć swoich studentów. W końcu wiadomo: E=mc2!

Zmodernizuj obsługę klienta

Stwórz swoją instytucję jako nowoczesną, przystępną i mądrą w komunikacji organizację oraz stwórz satysfakcjonującą, zorientowaną na klienta obecność w Internecie. Kontaktuj się z potencjalnymi uczniami i ich rodzicami lub przyciągaj nowych darczyńców, korzystając z czatu na żywo .

Odpowiednie narzędzia do zwiększenia sprzedaży

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Jak sektor Edu&NGO korzysta na wprowadzeniu LiveAgent?

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większe zadowolenie klientów

Dolar trzymany w dwóch rękach

Rozsądna wycena planów

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Wyższa efektywność i produktywność

korona

Skupienie się na wpływie

Pięć gwiazdek oceny

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

LiveAgent daje Ci najnowocześniejsze zabezpieczenia, spełniające najnowsze wytyczne. Twoja prywatna komunikacja jest bezpieczna i zaszyfrowana, a dane przechowywane są na serwerach w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych lub w Azji – w zależności od Twoich preferencji. LiveAgent spełnia wszystkie wymagania RODO i wdraża najlepsze praktyki z branży SaaS.

Efektywne zarządzanie zasobami

Ludzie i finanse to najważniejsze części każdej organizacji non-profit. Szanuj czas Twoich wolontariuszy i działaczy: zamiast marnowania go na obsługę kilku rozproszonych skrzynek i kont, skupcie się na działaniu w większej skali. Wdrożenie LiveAgent może przenieść Twoje efekty i sukces Twojej wizji na wyższy poziom.

Kobieta zamawiająca danie
Osoba trzymająca ołówek w ręku

Wsparcie dla klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok

Partnerzy biznesowi i klienci chcą mieć natychmiastowy dostęp do informacji o projektach, wsparciu finansowym lub efektach Twoich działań – niezależnie od pory i tego, gdzie się znajdują. Stworzenie prostego portalu klienta z FAQ, forum społecznościowym lub artykułami może przynieść wiele wartości, pomagając odbiorcom szybko znaleźć potrzebne informacje. Pozytywnie wpłynie też na nakład pracy konsultantów, dając klientom możliwość samodzielnego rozwiązania problemów.

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Najbardziej opłacalne rozwiązanie help desk

Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie  do tworzenia bazy wiedzy. Płatne plany pozwalają Ci na jeszcze więcej – a wszystko w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!>

Wypróbuj teraz – za darmo Bez podawania danych karty kredytowej
Artykuły powiązane zEdukacja, NGO
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

LiveAgent pomaga poprawić obsługę klienta w różnego rodzaju biznesach. Zapoznaj się z historią sukcesu naszych klientów od FrëschKëscht i zdecyduj sam.

FrëschKëscht

FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x