Wersja próbna
  • Funkcje
  • Widok pisania w czasie rzeczywistym

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Jednym ze sposobów zwiększenia efektywności czatu jest aktywacja funkcji zwana widokiem pisania w czasie rzeczywistym. Innymi słowy, jest to funkcja, która umożliwia agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klienta w danej chwili.

Czy wiedziałeś, że:

1 na 5 klientów jest skłonny zaprzestać korzystania z produktu lub usługi ze względu na długi czas reakcji za pośrednictwem czatu online?

Raport firmy Forrester dotyczący podnoszenia poprzeczki

Ogólnie rzecz biorąc, ta funkcja może dać agentom niezbędny czas na przeanalizowanie sytuacji i szybsze udzielenie dokładnej odpowiedzi.

Wiele firm, takich jak Paypal lub Ikea używają funkcji podglądu wiadomości, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Nie tylko pomaga to piszącym agentom szybciej znaleźć rozwiązanie, ale także daje im możliwość wykonywania wielu zadań jednocześnie. W ten sposób zwiększając ich ogólną wydajność.

Jak działa widok pisania w czasie rzeczywistym?

Zanim klient kliknie przycisk „Wyślij wiadomość”, masz szansę zobaczyć w czasie rzeczywistym, co pisze.

Pisanie w czasie rzeczywistym

Dlatego daje więcej czasu na przygotowanie odpowiedzi lub rozwiązania problemu klienta. Klienci cenią szybkie i precyzyjne odpowiedzi

Przykład

Na powyższym obrazku widać, jak Agent pyta gościa: „ Cześć, jestem Andrej, w czym mogę pomóc?

W czasie rzeczywistym możesz zobaczyć, co pisze odwiedzający: „Cześć Andrej, potrzebuję pomocy…”

W międzyczasie Agent może przygotować swoją odpowiedź.

Jak aktywować funkcję widoku pisania w czasie rzeczywistym?

Aby wyświetlić podgląd wiadomości na czacie na żywo w czasie rzeczywistym, musisz:

1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent

2. Przejdź do Konfiguracje

3. Kliknij Czat -> Ustawienia czatu

4. Wyszukaj Pokaż tekst wpisywany przez klienta

5. Włącz

6. Zapisz

Ta funkcja jest opcjonalna. Dlatego jeśli zechcesz w którymś momencie ją dezaktywować, możesz to zrobić w ten sam sposób.

Korzyści biznesowe:

  • Przewaga konkurencyjna
  • Oszczędność czasu
  • Lepszy CX (doświadczenie klienta)
  • Zwiększa sprzedaż

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Zasoby bazy wiedzy

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł Jak skonfigurować czat na żywo – LiveAgent.

Bonus:

Czy chciałbyś skrócić czas pisania swojej obsługi klienta?

LiveAgent zapewnia darmowy test pisania na czacie na żywo , aby pomóc Twoim agentom w codziennej poprawie.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo