Jednym ze sposobów zwiększenia efektywności czatu jest aktywacja funkcji zwana widokiem pisania w czasie rzeczywistym. Innymi słowy, jest to funkcja, która umożliwia agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klienta w danej chwili.
Czy wiedziałeś, że:
1 na 5 klientów jest skłonny zaprzestać korzystania z produktu lub usługi ze względu na długi czas reakcji za pośrednictwem czatu online?
Ogólnie rzecz biorąc, ta funkcja może dać agentom niezbędny czas na przeanalizowanie sytuacji i szybsze udzielenie dokładnej odpowiedzi.
Wiele firm, takich jak Paypal lub Ikea używają funkcji podglądu wiadomości, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Nie tylko pomaga to piszącym agentom szybciej znaleźć rozwiązanie, ale także daje im możliwość wykonywania wielu zadań jednocześnie. W ten sposób zwiększając ich ogólną wydajność.
Jak działa widok pisania w czasie rzeczywistym?
Zanim klient kliknie przycisk „Wyślij wiadomość”, masz szansę zobaczyć w czasie rzeczywistym, co pisze.

Dlatego daje więcej czasu na przygotowanie odpowiedzi lub rozwiązania problemu klienta. Klienci cenią szybkie i precyzyjne odpowiedzi
Przykład
Na powyższym obrazku widać, jak Agent pyta gościa: „ Cześć, jestem Andrej, w czym mogę pomóc? ”
W czasie rzeczywistym możesz zobaczyć, co pisze odwiedzający: „Cześć Andrej, potrzebuję pomocy…”
W międzyczasie Agent może przygotować swoją odpowiedź.
Jak aktywować funkcję widoku pisania w czasie rzeczywistym?
Aby wyświetlić podgląd wiadomości na czacie na żywo w czasie rzeczywistym, musisz:
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracje
3. Kliknij Czat -> Ustawienia czatu
4. Wyszukaj Pokaż tekst wpisywany przez klienta
5. Włącz
6. Zapisz
Ta funkcja jest opcjonalna. Dlatego jeśli zechcesz w którymś momencie ją dezaktywować, możesz to zrobić w ten sam sposób.
Korzyści biznesowe:
- Przewaga konkurencyjna
- Oszczędność czasu
- Lepszy CX (doświadczenie klienta)
- Zwiększa sprzedaż
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Zasoby bazy wiedzy
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł Jak skonfigurować czat na żywo – LiveAgent.
Bonus:
Czy chciałbyś skrócić czas pisania swojej obsługi klienta?
LiveAgent zapewnia darmowy test pisania na czacie na żywo , aby pomóc Twoim agentom w codziennej poprawie.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
Posiadanie ustrukturyzowanych wiadomości e-mail, wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi w centrach obsługi klienta oraz artykułów w bazie wiedzy firmy są niezbędne dla efektywnego marketingu. Szablony sprzedaży, szablony call center, szablony mediów społecznościowych oraz makra LiveAgent umożliwiają szybkie reagowanie na zapytania klientów oraz zwiększenie skuteczności pracy zespołu obsługi klienta. Zarządzanie zgłoszeniami to także ważna funkcja, umożliwiająca lepszą organizację pracy i skuteczniejszą pomoc klientom.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania w zakresie kontaktu klienta i zarządzania zgłoszeniami. Mają program partnerski i lojalnościowy, a także udostępniają blog, słowniczek, akademie i webinary. Średni czas obsługi jest istotnym wskaźnikiem, który można sprawdzić w raporcie czasu. AHT określa średni czas trwania interakcji z klientami i jest kluczowy w poprawie jakości obsługi klientów oraz zwiększeniu lojalności wobec marki. W tekście znajdują się informacje dotyczące rejestracji konta, plików cookie i polityki prywatności, a także linki do formularza kontaktowego i czatu na żywo z zespołem obsługi klienta. LiveAgent zapewnia także informacje o aktualizacjach i zniżkach dla subskrybentów newslettera oraz oferuje funkcje i integracje.