Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Mail.ru

Co to jest Mail.ru?

Mail.ru to rosyjska firma internetowa i usługa poczty e-mail. Stał się jednym z głównych dostawców poczty e-mail w Rosji i rosyjskojęzycznym segmencie internetu. Mail.ru posiada również dużą liczbę popularnych stron internetowych skoncentrowanych na tym segmencie.

Jak korzystać z Mail.ru?

Będąc popularną usługą poczty e-mail w Rosji, możesz użyć Mail.ru do skonfigurowania adresu e-mail obsługi klienta, na który możesz otrzymywać zapytania klientów. Jednak ten sposób rozwiązywania problemów może być skuteczny w przypadku pracy z niewielką liczbą otrzymanych wiadomości e-mail. Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, możesz połączyć swój adres e-mail Mail.ru ze zgłoszeniami LiveAgent i organizuj zgłoszenia klientów.

System zgłoszeń LiveAgent w pełni obsługuje wiele skrzynek odbiorczych e-mail od różnych dostawców: w tym Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo i niezliczone inne. Ponadto jest w pełni obsługiwany przez wiele funkcji href=”https://www.liveagent.com/features/ticketing-system/” , które sprawiają, że upewnij się, że Twoja komunikacja e-mail pozostanie zorganizowana i skierowana do właściwych osób.

Przyjrzyj się funkcjom, takim jak działy lub automatyczna dystrybucja zgłoszeń, która zapewnia, że każde zgłoszenie zostanie dostarczone do dostępnego agenta pomocy. Możesz także użyć tagów, aby utworzyć różne grupy tematyczne lub ustawić własną godzinę pracy, aby poinformować klientów, kiedy możesz odpowiedzieć.

To, co najlepsze w systemie zgłoszeń LiveAgent, to jego wielokanałowe możliwości. Oprócz Mail.ru i innych dostawców poczty e-mail obsługuje także czat na żywo , centrum telefoniczne, portal klienta i media społecznościoweFacebook, Instagram , Twitter, a nawet Viber. Każdy z tych kanałów komunikacji jest obsługiwany przez własne funkcje. Spójrz na pełną listę, aby zobaczyć je wszystkie.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Jakie są zalety korzystania z integracji Mail.ru?

  • Popularny rosyjski dostawca poczty e-mail w Twoim help desku
  • Szybsza komunikacja z klientem
  • Lepsze zarządzanie pocztą e-mail i przejrzystość zamówień
  • Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń

Searching for a way to improve your email communication?

Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system

FREE TRIAL

Jak zintegrować Mail.ru z LiveAgent?

Proces integracji z Mail.ru i LiveAgent jest prosty i można go ukończyć w ciągu kilku minut. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swoje konto e-mail Mail.ru do systemu biletowego LiveAgent. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

  • Jeśli nie masz jeszcze konta, przejdź do Mail.ru i utwórz nowe konto e-mail, klikając Utwórz pocztę u góry lewego panelu na stronie głównej Mail.ru. Podaj swoje dane i utwórz konto. Jeśli masz już konto, możesz pominąć ten krok.
Strona tworzenia konta Mail.ru z polami informacyjnymi
Tworzenie konta Mail.ru
  • Po przygotowaniu konta otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Teraz kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry i wybierz Mail.ru z listy dostawców adresów e-mail.
Mail.ru w ustawieniach LiveAgenta podczas dodawania nowego adresu e-mail
Mail.ru w LiveAgent
  • Następnie podaj swoje dane, takie jak login, hasło i wybierz dział, do którego będą kierowane e-maile. Kiedy skończysz, kliknij Zapisz, a Twój adres e-mail Mail.ru zostanie dodany do LiveAgent.
Konfiguracja Mail.ru w LiveAgent
Konfiguracja Mail.ru

Twoja integracja z Mail.ru została zakończona i teraz wszystkie wiadomości e-mail klientów z Twojego Mail.ru będą przekierowywane do Twojego systemu zgłoszeń LiveAgent.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie zgłoszeń LiveAgent? Zapoznaj się z naszymi funkcjami systemu zgłoszeń lub spójrz na przypadkach użycia, aby dowiedzieć się, jak używać LiveAgent do poprawić obsługę klienta.

LiveAgent Product Tour

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Co to jest Mail.ru?

Mail.ru jest jednym z największych dostawców poczty e-mail w Rosji i rosyjskojęzycznym segmencie internetu. Prowadzą również wiele popularnych stron internetowych.

Czy mogę zintegrować Mail.ru z LiveAgent?

Twoja skrzynka pocztowa Mail.ru może zostać zintegrowana z LiveAgent za darmo i bez skomplikowanych zadań. Postępuj zgodnie z przewodnikiem w tym artykule, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Jakie są korzyści z integracji Mail.ru z LiveAgent?

Ulepszona i zorganizowana komunikacja e-mail, ustalanie priorytetów, filtrowanie, filtrowanie spamu i wielokanałowe możliwości to tylko kilka z wielu korzyści.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo