Viber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Viber to wieloplatformowa aplikacja do rozmów i przesyłania wiadomości dostępna na systemy Android, iOS, Microsoft Windows, macOS i Linux, która oferuje natychmiastowe wiadomości, połączenia, rozmowy wideo i nadawanie komunikatów.
Dlaczego obsługa klienta poprzez Viber jest ważna?
Klienci mają wysokie oczekiwania względem dzisiejszych interakcji z działem obsługi klienta. Bezproblemowe wsparcie i możliwość komunikowania się z firmami na wielu platformach, w tym w mediach społecznościowych i aplikacjach do przesyłania wiadomości takich jak Viber, jest absolutną koniecznością.
Dlaczego?
Wielu klientom po prostu łatwiej jest skontaktować się z firmą za pośrednictwem wiadomości tekstowej niż wyszukiwać w Google informacje kontaktowe firmy lub przeglądać stronę internetową w nadziei na znalezienie przycisku czatu na żywo bądź formularza kontaktowego. Wraz z rosnącymi oczekiwaniami i potrzebami klientów, firmy muszą podejmować odpowiednie kroki, by je zaspokajać.
Jak to działa?
Zapewnienie szybkiej, spersonalizowanej i kompetentnej obsługi klienta poprzez Vibera jest łatwe dzięki odpowiednim narzędziom obsługi klienta, takim jak LiveAgent.
Integracja Vibera z naszym oprogramowaniem help desk do obsługi zgłoszeń zapewnia otrzymywanie powiadomień za każdym razem, gdy dostaniesz nową wiadomość na Viberze. Każda wiadomość jest automatycznie przekształcana w zgłoszenie, które pojawi się w uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent.
Posiadanie tak wygodnej, ale potężnej technologii w swoim arsenale uwalnia cię od ciągłego monitorowania urządzeń i zapewnia, że wszystkie wiadomości są uporządkowane i dostępne dla wszystkich agentów obsługi klienta.
Jak można wykorzystać integrację Vibera?
Nowa integracja LiveAgent z Viberem otwiera drzwi do wielu możliwości. Przyjrzyjmy się niektórym z nich:
Zamiana wiadomości z Vibera w zgłoszenia: Możesz odbierać wiadomości tekstowe z Vibera, a one automatycznie zamienią się w zgłoszenia LiveAgent bez konieczności ciągłego monitorowania smartfona lub aplikacji komputerowej.
Ujednolicony interfejs: Możesz odpowiadać na wiadomości z Vibera za pośrednictwem pulpitu LiveAgent. Wszystkie zapytania klientów będą dostępne w panelu LiveAgent, a oni otrzymają odpowiedź w swojej aplikacji Viber. To takie proste!
Ulepszona organizacja: Ta integracja pozwala archiwizować i organizować wszystkie poprzednie zgłoszenia z Vibera. Dzięki LiveAgent, zamiast przeszukiwać telefon, możesz łatwo uzyskać dostęp do poprzednich rozmów i przypisywać tagi.
Jak to działa w praktyce?
Jeśli zastanawiasz się, czy twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz zewnętrznego narzędzia do odpowiadania na ich wiadomości z Vibera, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa w tym szczegółowym samouczku wideo.
Jak zintegrować Vibera z LiveAgent
Integracja Vibera z LiveAgent to prosty sposób na umożliwienie klientom kontaktu za pośrednictwem Vibera. Jedyne, co musisz zrobić, to skonfigurować konto Viber na swoim telefonie, a następnie utworzyć konto Viber Bot. Pokażemy ci, jak to zrobić krok po kroku.
Uwaga: Wymagane jest utworzenie konta Viber Bot, ponieważ nie da się zintegrować zwykłych kont Viber z połączonymi numerami telefonów.
Tworzenie konta Viber Bot
Ze względu na pewne zmiany w modelu komercyjnym Viber od wersji 5.2.2024 użytkownicy nie mogą już tworzyć botów, muszą zostać utworzone przez partnerów Vibera lub bezpośrednio przez Vibera. Użytkownicy, którzy utworzyli boty przed wspomnianą datą, nadal będą mogli uzyskać dostęp do panelu partnerów Vibera i zintegrować swoje istniejące boty, ale nie będą mogli tworzyć nowych botów. Więcej informacji można znaleźć w tym artykule.
Możesz również zapoznać się z naszym szczegółowym przewodnikiem na temat integracji konta Viber z LiveAgent, w którym udostępniamy wiele przydatnych zasobów.
Po utworzeniu nowego bota wsparcie Vibera lub partner Vibera powinien dostarczyć token wymagany do integracji. Token powinien być widoczny w ustawieniach konta Bot.
Integracja konta Viber Bot z LiveAgent
Przejdź do panelu LiveAgent → przejdź do Konfiguracja → Viber → Konta Viber → kliknij przycisk „Połącz”.
W oknie „Połącz konto Viber” wprowadź token swojego konta Viber Bot w polu „Token”.
Wybierz dział, do którego mają być pobierane wiadomości z Vibera → kliknij „Połącz”.
- Umieść kod QR na swojej stronie internetowej, aby umożliwić swoim klientom kontakt za pośrednictwem Vibera. Klienci muszą dodać kontakt i zeskanować kod QR na swoim koncie Viber.
Uwaga: Jeśli nie chcesz używać kodu QR, na swojej stronie internetowej możesz również umieścić link lub przycisk, który klienci mogą kliknąć, by wysłać wiadomość do Twojego bota Viber ze swojej aplikacji Viber.
- I to wszystko! Twoje konto Viber jest teraz połączone.
Uwaga: Aby umożliwić swoim klientom kontakt za pośrednictwem Vibera, umieść kod QR konta Viber Active Bot na swojej stronie internetowej. Nie da się zintegrować zwykłego konta Viber. Tylko wiadomości wysłane za pośrednictwem bota będą pobierane do LiveAgent.
Potrzebujesz więcej pomocy?
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, możesz zapoznać się z naszym szczegółowym przewodnikiem na temat integracji konta Viber z LiveAgent, w którym udostępniamy również wiele pomocnych zasobów.
Dlaczego ta integracja jest tak ważna?
Przyjrzyjmy się niektórym korzyściom, jakie integracja LiveAgent z Viberem może przynieść twojej firmie.
Lepsza obsługa klienta: Dzięki integracji Vibera twoi agenci będą spędzać mniej czasu na monitorowaniu urządzeń, co pozwoli im skupić się na zapewnieniu doskonałej obsługi klienta.
Usprawnione operacje: Dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak szablony wiadomości, będziesz w stanie zapewnić szybszą obsługę klienta.
Spersonalizowana obsługa klienta: Możesz odpowiadać na wiadomości z Vibera przy pomocy CRM od LiveAgent. Dzięki temu, że dane CRM są łatwo dostępne w prawym panelu zgłoszenia, możesz udzielać bardziej spersonalizowanych odpowiedzi i zapewniać klientom wyjątkową obsługę.
Analiza danych: Zapewnienie wglądu w dane w czasie rzeczywistym może pomóc poprawić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie klientów. Na przykład, jeśli chcesz wiedzieć, ile zapytań z Vibera zostało rozwiązanych przy pierwszym kontakcie w ciągu ostatniego miesiąca, po prostu wygeneruj raport. Dzięki funkcji raportowania LiveAgent można łatwo segmentować dane według wydajności w czasie, agenta, działu lub kanału.
Większe bezpieczeństwo: Odpowiadanie na wiadomości z Vibera za pośrednictwem LiveAgent jest bezpieczniejsze, ponieważ wszystkie zgłoszenia z Vibera są przechowywane we wspólnej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której dostęp ma każdy agent obsługi klienta. Oznacza to, że nie musisz martwić się o:
- Udostępnianie danych do logowania do Vibera wielu pracownikom
- Pozostanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
- Utratę urządzeń zalogowanych do konta Viber
- Przewaga nad konkurencją: LiveAgent jest jednym z niewielu programów do obsługi klienta, które oferują integrację z Viberem. Dzięki temu możesz wyróżnić się spośród tłumu i budować relacje z klientami.
Czas wypróbować naszą integrację!
Pozwól nam zająć się logistyką i skup się na zapewnieniu szybkiego, niezawodnego wsparcia swoim klientom. Rozpocznij bezpłatny, 30-dniowy okres próbny już dziś. Karta kredytowa nie jest wymagana.