LiveAgent Login

Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

Wprowadź nazwę domeny LiveAgent, a my Ci pomożemy!

Related Articles to Zaloguj się
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

Referencje - Sociamonials

Referencje - Sociamonials

Firma Sociamonials jest świetną alternatywą dla ZenDesk LiveAgent. Craig Sherman, CEO w Sociamonials, pochwala ich usługi. LiveAgent tworzy konto dla użytkownika i wyśle na adres mailowy dane do logowania. Strona używa plików cookie i oferuje rozmowę na czacie oraz formularz kontaktowy.

Ulepsz swoje witryny biznesowe uKit dzięki integracji z LiveAgent. Integracja uKit z LiveAgent umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo na Twojej stronie internetowej.

uKit

Tekst dotyczy platformy LiveAgent, która oferuje rozwiązania dla przemysłu i biznesu poprzez centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz dziennik zmian. Platforma ma również bogate źródła edukacyjne oraz bloga. LiveAgent zapewnia kontakt z klientami poprzez społeczności i newsletter, a także oferuje program lojalnościowy. Właściciele konta są powiadamiani o procesie instalacji drogą mailową, a na stronie zastosowano pliki cookie.

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.