LiveAgent Login

Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

Wprowadź nazwę domeny LiveAgent, a my Ci pomożemy!

Artykuły powiązane zZaloguj się
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent dla różnych kanałów komunikacji i doskonałej obsługi klienta, podczas gdy Twoje konto jest przygotowywane.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Zastanawiasz się nad zmianą Channels na inne oprogramowanie? Rozważ LiveAgent jako następne oprogramowanie pomocy technicznej. Przenieś swoje dane już teraz.

Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?

Wybierz swój język, przesiądź się na LiveAgent i zyskaj doskonałą obsługę klienta, wsparcie 24/7, przydatne narzędzia i integracje. Oszczędzaj z LiveAgent!

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Chcesz przenieść swoje dane z Qonvo i szukasz nowego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i sprawdź jakie zapewniamy korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przenosisz się z Qonvo do LiveAgent?

Przenieś się na LiveAgent i zyskaj znakomitą obsługę klienta, wsparcie agentów 24/7 oraz narzędzia, funkcje i integracje, aby pomnażać oszczędności.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.