Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Portal klienta LiveAgent umożliwia skuteczną samoobsługę klientów poprzez bazy wiedzy i fora. Zapewnia także wewnętrzne zarządzanie wiedzą dla agentów obsługi klienta, ułatwiając komunikację i interakcje w zespole.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Użyj gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zwiększając satysfakcję klientów i zarabiając więcej. Zadbaj o zadowolenie klientów poprzez szybką i rzeczową obsługę zgłoszeń.
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, oferuje integrację różnych kanałów komunikacji, uniwersalną skrzynkę odbiorczą, działy i obowiązki, automatyzację marketingu e-mailowego, analitykę, funkcje współpracy zespołowej i szablony e-mail. Może to pomóc w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami i zwiększeniu satysfakcji klientów.
Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych
LiveAgent oferuje rozwiązania dla firm z różnych branż, w tym dla startupów, korporacji, instytucji rządowych, edukacji i organizacji pozarządowych. Program pomaga organizacjom w dowolnym procesie obsługi klienta, od śledzenia całej komunikacji, po zarządzanie profilami w różnych sieciach społecznościowych. LiveAgent jest alternatywą dla bezpośredniego komunikowania się z klientami za pomocą mediów społecznościowych, które mogą być uciążliwe i rozproszone.
Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów
Nasza aplikacja obsługuje wiele języków i znaków specjalnych, umożliwiając komunikację w ojczystym języku. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta i integrację mediów społecznościowych.
Stań się osiągalny dzięki oprogramowaniu contact center.
Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla różnych branż i biznesów, zapewniając wsparcie, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Firma oferuje również program lojalnościowy, newsletter oraz bezpieczeństwo danych. Dodatkowo, LiveAgent umożliwia obsługę klienta przez różne kanały komunikacji, co przyczynia się do zwiększenia produktywności zespołu obsługi klienta.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.