Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo

Przenieś zaangażowanie klientów na wyższy poziom dzięki LiveAgent

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Cześć, jestem John, jak mogę Ci pomóc?

Chcę sprawdzić stan mojego zamówienia.

Nie ma problemu, podaj mi swój identyfikator zamówienia.

Identyfikator mojego zamówienia to GQ34566

Oprogramowanie do czatu na żywo zapewniające natychmiastowe połączenia

Zapewnij klientom wspaniałe wrażenia dzięki platformie czatu na żywo od LiveAgent. Uzyskaj dostęp do szybkiego widżetu czatu na żywo i zaawansowanych funkcji, dzięki którym każda interakcja z klientem stanie się dziecinnie prosta. Zamień odwiedzających witrynę w klientów i rozwiązuj zapytania klientów dzięki wsparciu w czasie rzeczywistym. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki jednej aplikacji do czatu. Oszczędzaj czas i skup się na tym, co ważne dzięki platformie obsługi klienta LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Oprogramowanie do czatu

Co to jest oprogramowanie do czatu na żywo?

  • Oprogramowanie do czatu na żywo jest częścią oprogramowania obsługi klienta, które umożliwia agentom obsługi klienta udzielanie klientom pomocy w czasie rzeczywistym. Widżet czatu na żywo można łatwo umieścić na swojej stronie internetowej. Popraw jakość konwersacji i zwiększ wskaźnik utrzymania klientów w firmach internetowych. Uzyskaj dostęp do jednego z najpotężniejszych rozwiązań czatu i zapewnij niesamowite wrażenia klientów.
  • Zwiększone wskaźniki utrzymania klientów i zaangażowanie klientów
  • Opcje dostosowywania marki i potężna automatyzacja
LiveAgent chat capabilities - mockup

Możliwości czatu

Jakie oprogramowanie do czatu na żywo oferuje
LiveAgent?

LiveAgent oferuje najnowocześniejsze narzędzie do czatu. Zawiera funkcje premium, które pomagają zespołom obsługi klienta zapewnić wspaniałe wrażenia z czatu. Kluczowe funkcje obejmują inteligentny routing czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, śledzenie gości i wiele innych. Wielojęzyczny widżet czatu LiveAgent jest jednym z najszybszych na rynku.

Korzyści z oprogramowania do obsługi czatu

  • Niezawodny i szybki czat z szeregiem funkcji
  • Dostęp do nieograniczonej historii czatów i historii zgłoszeń
  • Opcje analizy czatu i funkcje śledzenia
  • Proaktywne zaproszenia na czat z niestandardowymi opcjami projektowania

Program do czatu na żywo dla większej satysfakcji klienta

Ulepsz swoją witrynę i rozpocznij rozmowy z odwiedzającymi dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu do przesyłania wiadomości. Zwiększ lojalność klientów dzięki szybkiej reakcji na zapytania czatu dzięki potężnemu narzędziu. Zobacz, co Twoi klienci i zespoły obsługi klienta otrzymują dzięki LiveAgent.

Udoskonal podróż klienta za pomocą:

  • Niezawodne i szybkie usługi czatu
  • Zwiększony czas odpowiedzi
  • Szybsze rozwiązywanie zapytań klientów
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent wykracza poza zwykłe oprogramowanie do czatu na żywo

LiveAgent to znacznie więcej niż zwykły dostawca czatu na żywo. Odkryj naszą platformę obsługi klienta, która poradzi sobie z każdym ważnym kanałem komunikacji. Dowiedz się więcej o podstawowych funkcjach i zobacz, jak działają.

Wiadomości automatyczne

Przyciągnij uwagę za pomocą proaktywnych wiadomości, które zachęcają przeglądarki internetowe do czatu z pracownikiem obsługi klienta. Dostosuj wiadomości i stwórz spersonalizowane środowisko idealne do celów Twojej witryny. Proaktywne zaproszenia do czatu to potężna funkcja, która może zmienić odwiedzających witrynę w płacących klientów.

  • Zaproś klientów do czatu za pomocą automatycznych wiadomości
  • Zmień odwiedzających witrynę w klientów za pomocą czatu
LiveAgent proactive chat invitations - mockup

Śledzenie odwiedzających

Śledź odwiedzających witrynę, aby zobaczyć, gdzie spędzają czas. Przegląd czatu może pokazać liczbę odwiedzających witrynę, aktywnych agentów i każdy trwający czat. Skorzystaj z monitoringu witryny, aby określić ulubione adresy URL. Wyślij wiadomość na czacie do potencjalnych klientów, jeśli chcesz im pomóc w ich podróży.

  • Śledź wszystkich odwiedzających witrynę i trwające czaty
  • Określ ulubione strony i wchodź w interakcję z odwiedzającymi

Przeglądanie wiadomości

Przygotuj odpowiedzi, zanim klient wyśle Ci wiadomość. Widok pisania w czasie rzeczywistym może pokazać, co piszą Twoi klienci, zanim klikną przycisk wysyłania. Użyj tej potężnej funkcji, aby szybciej przygotować odpowiedzi lub przeprowadzić szybkie badanie tematów i klientów. Zapewnij obsługę klienta z niezrównaną szybkością.

  • Podglądaj wiadomości klientów przed ich wysłaniem
  • Szybciej przygotuj odpowiedzi i skróć czas rozwiązywania problemów

Opcje językowe

LiveAgent może mówić Twoim językiem oraz językiem Twoich klientów. Wybierz spośród ponad 40 języków, aby zapewnić wsparcie w różnych krajach. Dostosuj swoje okna czatu i wybierz ich główny język. Możesz skonfigurować każdy widżet czatu z różnymi opcjami językowymi, jeśli zapewniasz wsparcie w wielu obszarach.

  • Wybierz spośród ponad 40 opcji językowych dla okien czatu
  • Twórz widżety czatu w różnych językach do różnych celów

Zalety czatu na żywo i jak z niego korzystać​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Elastyczny czat

Oprogramowanie do czatu na żywo zawiera widżet, który możesz dostosować i umieścić w swojej witrynie za pomocą kilku wierszy wygenerowanego kodu. Ustawienia dostosowywania widżetu czatu umożliwiają zmianę jego wyglądu, skonfigurowanie niestandardowego brandingu lub utworzenie formularza przed czatem do zbierania danych kontaktowych. Klienci mogą kliknąć widżet podczas przeglądania strony internetowej i połączyć się z pracownikiem obsługi klienta. Agent czatu może również odpowiadać z aplikacji mobilnej dostępnej na Androida i iOS.

Jak oprogramowanie do czatu na żywo może pomóc
Twojej firmie?

Rozmowy na czacie mogą pomóc Twojemu centrum kontaktowemu ulepszyć proces sprzedaży i wzmocnić możliwości Twojej firmy online

Zaoszczędź więcej

Najszybszy widżet czatu od LiveAgent może pomóc w niezawodnym i szybkim rozwiązywaniu problemów. Oszczędzaj na cenach wsparcia dla agenta miesięcznie i rozwiązuj większą liczbę czatów w krótszym czasie.

  • Oszczędzaj koszty agenta miesięcznie dzięki odpowiedniemu planowi cenowemu
  • Obsługuj więcej klientów dzięki szybszemu oknu czatu
Chart

17 – 30%

Zmniejszenie kosztów Korzystanie z czatu na żywo jako platformy do komunikacji jest tańsze niż rozmowy telefoniczne i szybsze niż e-maile. Poczuj spadek kosztów dzięki LiveAgent.

Zarób więcej

Pomóż klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych i polecaj lepsze produkty. Zamień więcej odwiedzających witrynę w płacących klientów. Zwiększ liczbę konwersji za pomocą prostego okna czatu w swojej witrynie.

  • Wzmocnij swój zespół sprzedaży za pomocą czatu online i zwiększ sprzedaż
  • Pomóż klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych i udzielaj natychmiastowych odpowiedzi
Chart

20%

Wzrost współczynnika konwersji Zwiększ współczynniki konwersji i zarabiaj więcej, korzystając z dobrej strategii czatu. Nasza aplikacja do czatu może pomóc Ci zamienić odwiedzających w klientów i zwiększyć ROI.

Satysfakcja klientów

Zwiększ lojalność klientów i korzystaj z najszybszego widżetu czatu, aby pomóc swoim klientom. Zmniejsz liczbę porzucanych koszyków dzięki przydatnym funkcjom i pozostań dostępny dla osób przeglądających witrynę w dowolnym momencie.

  • Popraw ogólną satysfakcję i zadowolenie klientów
  • Zmniejsz porzucanie koszyka i zamień odwiedzających w klientów
Chart

73%

Wyższe wskaźniki satysfakcji Zapewnij swoim klientom spersonalizowane rozmowy. Nasze w pełni funkcjonalne oprogramowanie do czatu na żywo może pomóc w zadowoleniu klientów i wspaniałym doświadczeniu agenta.

Zaoszczędź więcej na narzędziach do czatu

Wybierz świetne oprogramowanie z funkcjami czatu za odpowiednią cenę. Zaoszczędź pieniądze dzięki naszemu kalkulatorowi cen i uzyskaj najlepszą wartość dla swojego czatu.

Medal

Zacznij korzystać z LiveAgent już teraz!

Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, korzystając z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie

Referencje

Zdobądź LiveAgent
i dołącz do 7000 zadowolonych klientów

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Najlepsza cena

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny w świecie oprogramowania do czatu na żywo.

$9 miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 miesiąc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 contact form

Często zadawane pytania

Co to jest obsługa klienta za pomocą czatu na żywo?

Obsługa klienta za pomocą czatu na żywo odbywa się za pomocą widgetów czatu umieszczonych na stronach internetowych lub aplikacjach, które obsługują ten typ usługi. Jest to część ogólnego wsparcia klienta i jest to jeden z najbardziej pomocnych kanałów. Widżety czatu można utworzyć, umieszczając fragment kodu na stronie internetowej lub kodując go w aplikacji. Zazwyczaj są one widoczne od razu, aby umożliwić klientom łatwe połączenie z agentami.

Ile czasu zajmuje wdrożenie oprogramowania czatu na żywo?

Wdrożenie czatu na stronie internetowej zajmuje tylko kilka minut. LiveAgent udostępnia galerię przycisków czatu, gdzie możesz wybrać z gotowych projektów lub wgrać własny z obrazka lub fragmentu kodu. Następnie możesz ustawić proste parametry, takie jak długość kolejki i formularze - mogą one być zmienione lub zaktualizowane w dowolnym momencie. Kiedy skończysz dostosowywanie, LiveAgent wygeneruje fragment kodu, który możesz wkleić do kodu swojej strony. Po zapisaniu zmian, widget czatu jest gotowy.

Czy mogę zintegrować LiveAgent z jakimiś narzędziami?

LiveAgent oferuje ponad 195 różnych integracji z innymi rozwiązaniami programowymi. Połącz narzędzia komunikacyjne, takie jak Slack, oprogramowanie rozliczeniowe, takie jak 2Checkout, oprogramowanie do śledzenia, takie jak Google Analytics oraz pozostałe narzędzia, takie jak Giphy. Wybierz z szerokiej gamy ulubionych programów i połącz swój przepływ pracy w niestandardowy sposób, który usprawni kanały komunikacji z klientami lub pomoże Ci świadczyć lepsze usługi w innych obszarach. Integracje innych firm poprzez Zapier lub Integrately są również dostępne.

Jakie są wspólne cechy oprogramowania do czatu na żywo?

Niektóre z najbardziej powszechnych cech obejmują śledzenie odwiedzających stronę internetową, co pozwala zobaczyć liczbę osób, które przeglądają Twoją stronę. Udzielone lub predefiniowane odpowiedzi pozwalają agentom szybciej odpowiadać na najczęściej zadawane pytania. Jedną z najlepszych funkcji w oprogramowaniu LiveAgent jest podgląd wpisywania w czasie rzeczywistym, który pozwala zobaczyć, co wpisuje odwiedzający stronę, zanim wyśle wiadomość. W połączeniu z niesamowitą prędkością wyświetlania czatu LiveAgent, możesz zapewnić ultraszybkie wsparcie. Sprawdź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć inne wspaniałe opcje czatu na żywo od LiveAgent.

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo?

Wybór odpowiedniego oprogramowania zależy od Twoich wymagań i budżetu. Zastanów się, jakich kluczowych funkcji potrzebujesz, aby poprawić wskaźnik zadowolenia klientów i gdzie znajdują się Twoje punkty krytyczne. Dobre oprogramowanie czatu na żywo nadąża za trendami oprogramowania czatu i odpowiednio dodaje lub aktualizuje funkcje. Inną ważną rzeczą do rozważenia jest to, czy potrzebujesz dedykowanego rozwiązania lub wielofunkcyjnego rozwiązania czatu. Oprogramowanie czatu na żywo od LiveAgent oferuje ujednoliconą skrzynkę odbiorczą, która obsługuje e-maile, opcje integracji z mediami społecznościowymi, a nawet call center.

Czy klienci wolą czat na żywo od prawdziwych rozmów?

Wielu klientów woli czat od prawdziwych rozmów. Wszystko zależy jednak od kontekstu i sytuacji. Ze względu na szybkość i wygodę, odwiedzający sklep internetowy, którzy chcą uzyskać szybką odpowiedź, będą woleli czat niż wysyłanie e-maili. Ogólnie rzecz biorąc, klienci z pilnymi problemami zawsze docenią szybkie rozwiązanie, przy niemal natychmiastowej odpowiedzi i krótkim średnim czasie rozwiązania w większości sytuacji.

Jak rozpocząć czat na żywo z klientem w waszym oprogramowaniu?

Chociaż nie możesz rozpocząć czatu z klientem bezpośrednio, możesz zrobić wszystko, aby został zauważony. Proaktywne zaproszenia na czat są idealną funkcją do tego zadania. Możesz wybrać swój ulubiony projekt lub przesłać własny, tak jak w przypadku przycisku czatu. Te zaproszenia będą wyskakiwać za każdym razem, gdy klient zacznie przeglądać Twoją stronę internetową. Takie zaproszenia do czatu są świetne, ponieważ pozwalają klientom zaakceptować lub odrzucić czat, zapewniając jednocześnie, że opcja czatu zostanie zauważona przez wszystkich nowych odwiedzających witrynę.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Oprogramowanie czatu na żywo
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Większość respondentów poleca produkt LiveAgent jako lepszą alternatywę dla Kayako, z wieloma dodatkowymi korzyściami. Zespół wsparcia reaguje szybko i udziela rozwiązań. LiveAgent pomaga kategoryzować i śledzić charakter zgłoszeń klientów oraz umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę. Narzędzie przyspiesza komunikację z klientami, zwiększa satysfakcję i sprzedaż oraz poprawia czas odpowiedzi i współczynniki konwersji płatnych klientów. Jest to najlepsze narzędzie do czatu na żywo i jest polecane dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem obsługi klienta.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Helpcrunch Alternatywa 2

Helpcrunch Alternatywa 2

LiveAgent is a customer service software that offers comprehensive features such as a customer portal, ticketing system, live chat, social media integrations, and SLA contracts. It helps companies improve customer retention, revenue, and agent workflow. Many users consider it the best live chat solution and recommend it for customer support. LiveAgent also provides a great alternative to Bitrix24 for providing the best customer service. Additionally, it's a good alternative to Qonvo for fast customer communication with attractive prices compared to similar apps. The software offers three paid plans with different features and integrations. LiveAgent has satisfied customers and positive reviews, and it's suitable for various industries and businesses. The company provides extensive support, data migration, status updates, and useful resources such as a blog, academy, and templates.

Chcesz przeprowadzić migrację z Dashly do innego oprogramowania? Przyjrzyj się LiveAgent, porównaj i przeprowadź migrację danych już dziś.

Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo