Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo.

Przenieś zaangażowanie klientów
na wyższy poziom dzięki LiveAgent

  • ✓ Bez opłaty konfiguracyjnej  
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc

Witam, jestem John, jak mogę Ci pomóc?

Chciałbym sprawdzić status mojego zamówienia.

Nie ma problemu, proszę o podanie identyfikatora zamówienia.

Mój identyfikator zamówienia to GQ34566.



Wszystkie kanały wsparcia pod jednym dachem

Oprogramowanie LiveAgent do czatu na żywo jest szybkie, niezawodne, zwiększa rentowność Twojej firmy i pomaga zwiększyć produktywność zespołów obsługi klienta.

Bądź bliżej klientów z proaktywnym czatem

Wykorzystaj oprogramowanie do czatu na żywo, aby w ciągu kilku sekund przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów. Oparte na automatyzacji opcje inteligentnego routingu czatu umożliwiają użytkownikom czatowanie z agentami, którzy są najlepiej przygotowani do zapewnienia im odpowiedniego rodzaju pomocy.

Dzięki zaawansowanym funkcjom LiveAgent zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Poświęć ten czas, skupiając się na tym, co ważne – na budowaniu znaczących relacji z klientami.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Peter Komornik

LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu obsługi zgłoszeń i automatyzacji, która pozwala na zapewnianie doskonałego wsparcia naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent został stworzony, aby zaoszczędzić Twój cenny czas. Prosta integracja (opcja „kopiuj i wklej”) łączy Cię z klientami w ciągu kilku sekund. LiveAgent kieruje nowe przychodzące czaty do odpowiednich członków Twojego zespołu i dynamicznie dostosowuje dostępność czatu online, gdy agenci logują się i wylogowują podczas swojej zmiany.

Co to jest oprogramowanie do obsługi czatu na żywo?

Oprogramowanie do obsługi czatu na żywo jest podstawową częścią złożonego oprogramowania pomocy technicznej, które umożliwia komunikację na żywo z firmą po jednej stronie i odbiorcami po drugiej. Dzięki LiveAgent możesz zainstalować moduł czatu na żywo (lub innymi słowy widżet czatu na żywo a>) na swojej stronie w mniej niż minutę i zacząć rozmawiać z klientami i potencjalnymi klientami.

Live Chat Software by LiveAgent

Jakie oprogramowanie do czatu na żywo oferuje LiveAgent?

Czat na żywo zwykle stanowi tylko rozwiązanie czatu, co oznacza, że komunikacja odbywa się tylko za pośrednictwem kanałów wiadomości. Jednak rozwiązania czatu mogą również obejmować komponenty głosowe i wideo. Co to znaczy? Cóż, oprócz świadczenia klasycznych usług czatu, Twoja firma może również oferować czat wideo.

Czat wideo to znakomity dodatek do czatu internetowego. Umożliwia skuteczne rozwiązywanie problemów poprzez udostępnianie ekranu, co jest bardzo pomocne w branżach zorientowanych na usługi.

Jak działa aplikacja do czatu na żywo?

Oprogramowanie do czatu internetowego to platforma do komunikacji z klientem, która umożliwia bezproblemową komunikację klienta z zespołami obsługi klienta. Gdy klient skontaktuje się z aplikacją czatu, Twoi agenci otrzymają nowe zgłoszenie w uniwersalnej skrzynce odbiorczej usługi LiveAgent. Dzięki temu agenci mogą szybko odpowiadać i zwiększać zaangażowanie klientów.

Dlaczego firmy używają oprogramowania czatu na żywo

Twoi klienci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na swoje pytania. Czat na żywo to najszybszy sposób na komunikację.

Increase icon

Zwiększ sprzedaż

Zastanawiasz się, dlaczego potencjalni klienci odwiedzają Twoją stronę, ale nie korzystają z Twoich usług czy produktów? Przykuj ich uwagę i porozmawiaj z nimi na żywo.

Tachometer icon

Zwiększ satysfakcję

Rozwiąż problemy klientów, zanim stracą cierpliwość i wybiorą inne rozwiązania. Zapewnij klientom wyjątkową obsługę.

Euro

Obniż koszty

Jeden konsultant może obsługiwać kilka czatów jednocześnie. LiveAgent zwiększa produktywność zespołu i zadowolenie klientów.

Zmieniliśmy sposób komunikacji między firmami i klientami

Zobacz, jak zintegrowaliśmy czat na żywo w jedną platformę komunikacji wielokanałowej. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje wszystkie typowe funkcje czatu na żywo, jakich kiedykolwiek będziesz potrzebować, a ponadto uwzględniliśmy wiele unikalnych korzyści, których nie znajdziesz w żadnym innym oprogramowaniu. Funkcja czatu w witrynie LiveAgent ma po prostu wszystko!

Rozwiń swój customer service dzięki naszym zaawansowanym funkcjom

Skonfiguruj reguły, aby automatycznie zapraszać odwiedzających do czatu online i przekształcać odwiedzających w klientów. Proaktywne zaproszenia do czatu umożliwiają agentom kontaktowanie się z odwiedzającymi za pomocą widżetu czatu. Powiadomienia na czacie zwiększają lojalność klientów, ponieważ interakcja z klientem jest szybka i wydajna. Więcej informacji…

tour 03

Obserwuj odwiedzających, gdy poruszają się po Twojej witrynie i wchodzą z nimi w interakcję. Funkcja monitorowania witryny umożliwia przeglądanie ścieżki klienta, w szczególności adresów URL, które odwiedza. W razie potrzeby zespół obsługi klienta może w każdej chwili skontaktować się z potencjalnym klientem. Więcej informacji…

Pozwól agentom przygotować odpowiedzi, zanim klient wyśle pierwszą wiadomość. Ta funkcja umożliwia zespołowi sprzedaży podgląd wiadomości na czacie, gdy klienci je wpisują. Dzięki temu przedstawiciele handlowi mogą zapewnić szybkie rozwiązania i poprawić komfort użytkowania. Więcej informacji…

Czy zapewniasz wsparcie w wielu językach? LiveAgent umożliwia ustawienie preferowanego języka okna czatu, dzięki czemu możesz zapewnić doskonałą jakość czatu. Więcej informacji…

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny w świecie narzędzi do czatu na żywo.

Zgłoszenia+Czat

Zgłoszenia+Czat

Funkcje czatu na żywo na najwyższym poziomie funkcja pomocy technicznej.

29 USD/mies
Zgłoszenia+Czat

All-Inclusive

Każda funkcja obsługi zgłoszeń i czatu na żywo rozszerzona o wbudowane call center.

39 USD/mies
How to choose the right live chat software

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo

Czat na żywo jest dostępny w wielu rozwiązaniach, warto jednak się przyjrzeć tym zaawansowanym funkcjom, które łączą się z całością systemu obsługi klienta. Do dyspozycji masz cztery plany. Jeśli potrzebujesz narzędzia do czatu, z pewnością zainteresuje Cię plan Ticket+Chat. Plan All-Inclusive zawiera dodatkowo wbudowane call center w chmurze i rozmowy video. Umożliwia też obsługę klienta przez media społecznościowe z panelu LiveAgent.

Czat na żywo jako część oprogramowania obsługi klienta

LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje narzędzia obsługi klienta, takie jak zautomatyzowany system zgłoszeń, czat na stronie, integracje z mediami społecznościowymi, system call center i obsługi klienta. Aktualnie oferujemy ponad 180 funkcji systemu wsparcia klienta!

tour 03

Co zyskujesz, korzystając z czatu na żywo?

Increase icon

Zwiększ współczynniki konwersji

Wybór odpowiedniego oprogramowania czatu na żywo może prowadzić do wzrostu współczynnika konwersji aż o 29%.

Decrease icon

Skróć czas reakcji

Rozwiązuj problemy i zapytania swoich klientów znacznie szybciej.

Cart icon

Zmniejsz wskaźnik porzucania koszyka

Zadbaj o swoich klientów i zapewnij im wsparcie, którego potrzebują.

Wszystkie kanały obsługi klienta w jednym miejscu

Narzędzie do czatu na żywo LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Co to jest obsługa klienta na czacie na żywo?

Czat na żywo zapewnia szybki sposób komunikacji z klientem lub klientem. Pozwala agentowi obsługi klienta natychmiast na nie odpowiedzieć i zapewnić im satysfakcjonującą opiekę. Czat na żywo to zasadniczo proste okno czatu, w którym klient i pracownik obsługi klienta komunikują się w celu rozwiązania konkretnego problemu dotyczącego produktu lub usługi, którą świadczy firma. Jest to jeden z wielu sposobów zapewnienia obsługi klienta.

Jak działa czat na żywo?

Czat na żywo umożliwia klientowi bezpośredni kontakt z agentem obsługi klienta. Gdy klient połączy się z agentem za pośrednictwem czatu na żywo, komunikacja staje się natychmiastowa. Czat na żywo eliminuje konieczność długiego oczekiwania na odpowiedź. Klient może skontaktować się z agentem obsługi klienta, klikając przycisk czatu na swojej stronie internetowej. Klienci wypełniają prosty formularz i natychmiast rozpoczynają rozmowy na czacie z agentami obsługi klienta. Czat na żywo to zasadniczo okno czatu, w którym klient i agent komunikują się w celu rozwiązania problemu.

Dlaczego potrzebujesz czatu na żywo?

Czat na żywo jest potrzebny do zapewnienia bezpośredniej obsługi klienta dla Twoich klientów. Czat na żywo to jeden z najszybszych i najwygodniejszych sposobów, dzięki którym Twoi klienci mogą się z Tobą szybko skontaktować. Zapewniając im szybki kontakt z Tobą, możesz zwiększyć ROI. Klienci zawsze doceniają szybką odpowiedź na ich pytania, a to z kolei zwiększa ich lojalność i satysfakcję. Lojalny i usatysfakcjonowany klient jest zawsze bardziej skłonny do kupowania od Ciebie w przyszłości i utrzymania działalności Twojej firmy.

Czy czat na żywo zwiększa sprzedaż?

Zapewnienie szybkiej i skutecznej obsługi klienta sprawia, że Twoi klienci są zadowoleni i lojalni wobec Twojej marki lub firmy. Ludzie w dzisiejszym świecie nie są na tyle cierpliwi, by czekać na niewiarygodne wsparcie. Wspierając ich szybko, możesz zwiększyć liczbę lojalnych klientów, którzy z większym prawdopodobieństwem kupią Twój produkt lub usługę w przyszłości.

Jak zainstalować czat na żywo w mojej witrynie?

Oprogramowanie do czatu na żywo umożliwia łatwe dostosowywanie istniejących przycisków lub tworzenie własnych. Po dostosowaniu wszystko, co musisz zrobić, to zintegrować przycisk poprzez umieszczenie (metodą kopiuj-wklej) wygenerowanego kodu na swojej stronie.

Co to jest czat na żywo na stronie internetowej?

Czat na żywo to funkcja, która umożliwia klientom łączenie się i czatowanie z firmami w czasie rzeczywistym. Aby porozmawiać z firmą, po prostu znajdź widżet przycisku czatu na ich stronie i zacznij pisać.

Czy kiedykolwiek będę obciążany kosztami korzystania z oprogramowania?

W LiveAgent udostępniamy darmowe konto z ograniczeniami na zawsze. Oferujemy również 14-dniowy bezpłatny okres próbny dla wszystkich naszych subskrypcji. Po zakończeniu okresu próbnego opłata nie zostanie naliczona, subskrypcja po prostu się zatrzyma. Jeśli jednak chcesz dalej korzystać z subskrypcji, musisz podać dane swojej karty kredytowej. Opłaty są zgodne z naszym planem cenowym.

Kiedy warto inwestować w oprogramowanie do czatu na żywo?

Oprogramowanie do czatu na żywo jest zawsze doskonałym wyborem, gdy próbujesz wyprzedzić konkurencję. Jeśli masz przyzwoity ruch w witrynie i chcesz zapewnić wsparcie w czasie rzeczywistym, czat na żywo zawsze ma sens, bez względu na to, jak duża lub mała jest Twoja firma.

Jakie są zalety oprogramowania do czatu na żywo?

Oprogramowanie do czatu na żywo ma wiele zalet, ale główne z nich to; zwiększona sprzedaż, lepsze doświadczenie klienta, większa satysfakcja klienta i sprawny przepływ pracy w obsłudze klienta.

Jakie są popularne funkcje oprogramowania do czatu na żywo??

Najczęstsze funkcje czatu na żywo obejmują odpowiedzi w puszkach, proaktywne zaproszenia do czatu, transfery czatu, śledzenie odwiedzających witrynę, analitykę czatu, nieograniczoną historię czatów i dystrybucję zgłoszeń.

Jak mogę być dobrym agentem czatu na żywo?

Aby być dobrym agentem czatu na żywo, musisz być przyjazny, cierpliwy, kompetentny, dokładny, chętny do pomocy i wydajny czasowo. Jako dobry agent czatu na żywo musisz upewnić się, że Twoi klienci zawsze mają dobrą obsługę klienta.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo