Bądź bliżej klientów z oprogramowaniem czatu na żywo

Wykorzystaj czat na żywo, żeby w kilka sekund zamienić odwiedzających w kupujących. Zautomatyzowane opcje kolejkowania łączą użytkowników z pracownikami, którzy są w stanie zapewnić im najlepszą obsługę.

Dzięki zaawansowanym funkcjom LiveAgent oszczędzisz mnóstwo czasu. Możesz wykorzystać go na to, co najważniejsze — na budowanie cennych relacji z klientami dzięki
najlepszemu oprogramowaniu czatu na żywo..

W pełni wykorzystaj swój czas

Oprogramowanie czatu na żywo LiveAgent jest zintegrowane z wieloma kanałami komunikacji oraz posiada ponad 200 funkcji.

Wszystko w jednym miejscu

Czym jest oprogramowanie wsparcia na żywo?

Oprogramowanie czatu obsługi klienta to istotna część kompleksowego oprogramowania obsługi klienta, która pozwala na natychmiastową komunikację między firmą i klientem. Z LiveAgent możesz zainstalować moduł czatu na żywo (czyli inaczej widget czatu na żywo) na swojej stronie w kilkadziesiąt sekund i rozpocząć rozmowy z zaufanymi oraz potencjalnymi klientami.

Oprogramowanie czatu na żywo od LiveAgent

Dlaczego firmy używają oprogramowania czatu na żywo

Twoi klienci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na swoje pytania. Czat na żywo to najszybszy sposób na komunikację.

czat na żywo zwiększa sprzedaż

Zwiększ sprzedaż

Zastanawiasz się, dlaczego klienci odwiedzają twoją stronę, ale nie korzystają z twoich usług czy produktów? Zdobądź ich uwagę i porozmawiaj z nimi na żywo.

czat na zywo wykaz inicjatywe

Wykaż inicjatywę

Nie czekaj, aż klienci sami się z tobą skontaktują. Wykaż inicjatywę i wyślij im wiadomość na czacie.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Zwiększ satysfakcję

Rozwiąż problemy klientów, zanim stracą cierpliwość i wybiorą inne rozwiązania. Zapewnij klientom wyjątkową obsługę.

Zmniejsz koszty z oprogramowaniem obsługi klienta

Obniż koszta

Jeden pracownik może obsługiwać kilkoro klientów jednocześnie. LiveAgent zwiększa produktywność zespołu i zadowolenie klientów.

Zmieniliśmy komunikację między firmami i klientami

Zobacz, jak zintegrowaliśmy czat na żywo z kompleksowym, wielokanałowym oprogramowaniem obsługi klienta. LiveAgent to aplikacja czatu na żywo, która oferuje nie tylko wszystkie niezbędne funkcje, ale też dodatki, których nie znajdziesz w żadnym innym oprogramowaniu. Czat na żywo LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz… i więcej.

Zdobądź przewagę z naszymi zaawansowanymi funkcjami

Zaproszenia do rozmowy na czacie

Ustal, kiedy zaproszenie do rozmowy na czacie zostanie automatycznie wysłane. Czytaj dalej…

odkrywaj 03
monitoring strony internetowej

Monitoring strony internetowej

Obserwuj działania odwiedzających i zaproś ich do kontaktu. Czytaj dalej…

Podgląd czatu na żywo

Nie trać ani chwili. Niech twoi pracownicy przygotują odpowiedzi, zanim klienci wyślą pytanie. Czytaj dalej…

pogląd czatu na żywo
Peter Komornik

LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu ticketowego i automatyzacji, która pozwala na zapewnianie doskonałej obsługi naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Przystępne ceny

LiveAgent to najlepszy stosunek jakości do ceny jeśli chodzi o oprogramowanie czatu na żywo. 

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Podstawowe funkcje systemu obsługi klienta i czat na żywo.

29 /m-c
All-Inclusive

All-Inclusive

Rozbudowany system kolejkowy i czat na żywo z call center.

39 /m-c

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić twój cenny czas. Łatwa (kopiuj-wklej) integracja w kilka sekund łączy cię z klientami. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu i szybko ustala dostępność pracowników, którzy zaczynają i kończą swoją zmianę.

Oprogramowanie czatu na żywo

customize chat window

integrate chat button

Live Chat Software for WordPress

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo

Narzędzie czatu na żywo to funkcja wielu oprogramowań. Warto jednak zapoznać się z zaawansowanymi funkcjami czatu, które są częścią kompleksowego rozwiązania dla obsługi klienta. Wybierz jeden z czterech planów, dostosowany do twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz aplikacji czatu na żywo, zapoznaj się z naszym planem Ticket+Chat. Plan All-Inclusive oferuje call center w chmurze i oprogramowanie do wideo-rozmów. Pozwala też na integrację postów z mediów społecznościowych do LiveAgent.

Czat na żywo jako część oprogramowania obsługi klienta

LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje oprogramowania obsługi klienta, takie jak niezawodny, zautomatyzowany system ticketowy, czat na żywo w ojczystym języku, integracja mediów społecznościowych, call center i centrum obsługi klienta. Aktualnie mamy ponad 180 funkcji do obsługi klienta!

LiveAgent tour 3

Korzyści płynące z używania aplikacji czatu na żywo

Zwiększ współczynniki konwersji za pomocą oprogramowania do czatu na żywo

Zwiększ współczynniki konwersji

Wybór odpowiedniego oprogramowania czatu na żywo może prowadzić do wzrostu współczynnika konwersji aż o 29%.

czat na żywo zmniejsza czas rozwiązania

Zmniejsz czas reakcji

Rozwiązuj problemy i zapytania swoich klientów znacznie szybciej.

system ticketowy zwiekszona satysfakcja

Zmniejsz ilość niesfinalizowanych zakupów

Zadbaj o swoich klientów i zapewnij im wsparcie, którego potrzebują.

Zwiększ zadowolenie klienta

Zwiększ zadowolenie klientów

Klienci oczekują natychmiastowego rozwiązania swoich problemów. Z czatem na żywo to możliwe.

FAQ

Czym jest obsługa klienta poprzez czat na żywo?

Czat na żywo pozwala na szybką komunikację z klientami. Dzięki niemu pracownicy mogą szybko i skutecznie zadbać o potrzeby klientów. Czat na żywo to nieskomplikowane okno czatu, przez które klienci i pracownicy mogą omówić i rozwiązać problemy dotyczące produktów czy usług danej firmy. To jeden z wielu kanałów obsługi klienta.

Jak działa czat na żywo?

Czat na żywo pozwala klientom na bezpośredni kontakt z obsługą. Kiedy klient połączy się z pracownikiem, komunikacja przebiega natychmiastowo. Czat na żywo zmniejsza czas oczekiwania na odpowiedź. Klient może skontaktować się z obsługą, klikając w przycisk czatu na stronie internetowej. Następnie wypełnia krótki formularz i rozpoczyna rozmowę z pracownikiem. Mówiąc krótko, czat na żywo to okno czatu, poprzez które klienci i pracownicy rozwiązują problemy.

Do czego potrzebny jest czat na żywo?

Klienci potrzebują czatu na żywo do bezpośredniego kontaktu z obsługą. Czat na żywo to najszybszy i najwygodniejszy środek komunikacji. Dzięki niemu szybciej rozwiążesz problemy i uzyskasz zwrot z inwestycji. Lojalni i zadowoleni klienci chętniej do ciebie wrócą.

Czy czat na żywo zwiększa sprzedaż?

Szybka i efektywna obsługa gwarantuje satysfakcję klientów i zwiększa ich zaufanie do twojej firmy. Klienci, którzy czekają na odpowiedź lub nie mogą się z tobą skontaktować, łatwo tracą cierpliwość. Przez szybkie wsparcie zwiększysz ilość stałych klientów, którzy chętniej wrócą po twoje produkty czy usługi.

Jak zainstalować czat na żywo na mojej stronie?

Oprogramowanie czatu na żywo umożliwia łatwe dostosowanie istniejących przycisków lub stworzenie nowych. Kiedy to zrobisz, musisz tylko zintegrować przycisk przez umieszczenie (kopiuj-wklej) wygenerowanego kodu przed twoją stroną.

Czym jest czat na żywo na stronie internetowej?

Czat na żywo to funkcja, dzięki której klienci mogą kontaktować się z tobą na bieżąco. Żeby skontaktować się z firmą, wystarczy znaleźć przycisk czatu na stronie internetowej i zacząć pisać.

Jak skutecznie rozwiązywać problemy przez czat?

Jeśli chcesz skutecznie rozwiązywać problemu przez czat na żywo, musisz być uprzejmy, cierpliwy, pomocny i szybki. Musisz mieć wiedzę na temat oferowanych produktów czy usług. Jako pracownik obsługi klienta twoim zadaniem jest zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń z twoją firmą.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.