Cześć, jestem John, jak mogę Ci pomóc?
Chcę sprawdzić stan mojego zamówienia.
Nie ma problemu, podaj mi swój identyfikator zamówienia.
Identyfikator mojego zamówienia to GQ34566
• • •
Zapewnij klientom wspaniałe wrażenia dzięki platformie czatu na żywo od LiveAgent. Uzyskaj dostęp do szybkiego widżetu czatu na żywo i zaawansowanych funkcji, dzięki którym każda interakcja z klientem stanie się dziecinnie prosta. Zamień odwiedzających witrynę w klientów i rozwiązuj zapytania klientów dzięki wsparciu w czasie rzeczywistym. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki jednej aplikacji do czatu. Oszczędzaj czas i skup się na tym, co ważne dzięki platformie obsługi klienta LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Oprogramowanie do czatu
Możliwości czatu
LiveAgent oferuje najnowocześniejsze narzędzie do czatu. Zawiera funkcje premium, które pomagają zespołom obsługi klienta zapewnić wspaniałe wrażenia z czatu. Kluczowe funkcje obejmują inteligentny routing czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, śledzenie gości i wiele innych. Wielojęzyczny widżet czatu LiveAgent jest jednym z najszybszych na rynku.
Korzyści z oprogramowania do obsługi czatu
Ulepsz swoją witrynę i rozpocznij rozmowy z odwiedzającymi dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu do przesyłania wiadomości. Zwiększ lojalność klientów dzięki szybkiej reakcji na zapytania czatu dzięki potężnemu narzędziu. Zobacz, co Twoi klienci i zespoły obsługi klienta otrzymują dzięki LiveAgent.
Udoskonal podróż klienta za pomocą:
LiveAgent to znacznie więcej niż zwykły dostawca czatu na żywo. Odkryj naszą platformę obsługi klienta, która poradzi sobie z każdym ważnym kanałem komunikacji. Dowiedz się więcej o podstawowych funkcjach i zobacz, jak działają.
Wiadomości automatyczne
Przyciągnij uwagę za pomocą proaktywnych wiadomości, które zachęcają przeglądarki internetowe do czatu z pracownikiem obsługi klienta. Dostosuj wiadomości i stwórz spersonalizowane środowisko idealne do celów Twojej witryny. Proaktywne zaproszenia do czatu to potężna funkcja, która może zmienić odwiedzających witrynę w płacących klientów.
Śledzenie odwiedzających
Śledź odwiedzających witrynę, aby zobaczyć, gdzie spędzają czas. Przegląd czatu może pokazać liczbę odwiedzających witrynę, aktywnych agentów i każdy trwający czat. Skorzystaj z monitoringu witryny, aby określić ulubione adresy URL. Wyślij wiadomość na czacie do potencjalnych klientów, jeśli chcesz im pomóc w ich podróży.
Przeglądanie wiadomości
Przygotuj odpowiedzi, zanim klient wyśle Ci wiadomość. Widok pisania w czasie rzeczywistym może pokazać, co piszą Twoi klienci, zanim klikną przycisk wysyłania. Użyj tej potężnej funkcji, aby szybciej przygotować odpowiedzi lub przeprowadzić szybkie badanie tematów i klientów. Zapewnij obsługę klienta z niezrównaną szybkością.
Opcje językowe
LiveAgent może mówić Twoim językiem oraz językiem Twoich klientów. Wybierz spośród ponad 40 języków, aby zapewnić wsparcie w różnych krajach. Dostosuj swoje okna czatu i wybierz ich główny język. Możesz skonfigurować każdy widżet czatu z różnymi opcjami językowymi, jeśli zapewniasz wsparcie w wielu obszarach.
00:00/05:51
Elastyczny czat
Oprogramowanie do czatu na żywo zawiera widżet, który możesz dostosować i umieścić w swojej witrynie za pomocą kilku wierszy wygenerowanego kodu. Ustawienia dostosowywania widżetu czatu umożliwiają zmianę jego wyglądu, skonfigurowanie niestandardowego brandingu lub utworzenie formularza przed czatem do zbierania danych kontaktowych. Klienci mogą kliknąć widżet podczas przeglądania strony internetowej i połączyć się z pracownikiem obsługi klienta. Agent czatu może również odpowiadać z aplikacji mobilnej dostępnej na Androida i iOS.
Rozmowy na czacie mogą pomóc Twojemu centrum kontaktowemu ulepszyć proces sprzedaży i wzmocnić możliwości Twojej firmy online
Zaoszczędź więcej
Najszybszy widżet czatu od LiveAgent może pomóc w niezawodnym i szybkim rozwiązywaniu problemów. Oszczędzaj na cenach wsparcia dla agenta miesięcznie i rozwiązuj większą liczbę czatów w krótszym czasie.
17 – 30%
Zmniejszenie kosztów Korzystanie z czatu na żywo jako platformy do komunikacji jest tańsze niż rozmowy telefoniczne i szybsze niż e-maile. Poczuj spadek kosztów dzięki LiveAgent.
Zarób więcej
Pomóż klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych i polecaj lepsze produkty. Zamień więcej odwiedzających witrynę w płacących klientów. Zwiększ liczbę konwersji za pomocą prostego okna czatu w swojej witrynie.
20%
Wzrost współczynnika konwersji Zwiększ współczynniki konwersji i zarabiaj więcej, korzystając z dobrej strategii czatu. Nasza aplikacja do czatu może pomóc Ci zamienić odwiedzających w klientów i zwiększyć ROI.
Satysfakcja klientów
Zwiększ lojalność klientów i korzystaj z najszybszego widżetu czatu, aby pomóc swoim klientom. Zmniejsz liczbę porzucanych koszyków dzięki przydatnym funkcjom i pozostań dostępny dla osób przeglądających witrynę w dowolnym momencie.
73%
Wyższe wskaźniki satysfakcji Zapewnij swoim klientom spersonalizowane rozmowy. Nasze w pełni funkcjonalne oprogramowanie do czatu na żywo może pomóc w zadowoleniu klientów i wspaniałym doświadczeniu agenta.
Wybierz świetne oprogramowanie z funkcjami czatu za odpowiednią cenę. Zaoszczędź pieniądze dzięki naszemu kalkulatorowi cen i uzyskaj najlepszą wartość dla swojego czatu.
Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, korzystając z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego
Najlepsza cena
LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny w świecie oprogramowania do czatu na żywo.
Most Popular
Obsługa klienta za pomocą czatu na żywo odbywa się za pomocą widgetów czatu umieszczonych na stronach internetowych lub aplikacjach, które obsługują ten typ usługi. Jest to część ogólnego wsparcia klienta i jest to jeden z najbardziej pomocnych kanałów. Widżety czatu można utworzyć, umieszczając fragment kodu na stronie internetowej lub kodując go w aplikacji. Zazwyczaj są one widoczne od razu, aby umożliwić klientom łatwe połączenie z agentami.
Wdrożenie czatu na stronie internetowej zajmuje tylko kilka minut. LiveAgent udostępnia galerię przycisków czatu, gdzie możesz wybrać z gotowych projektów lub wgrać własny z obrazka lub fragmentu kodu. Następnie możesz ustawić proste parametry, takie jak długość kolejki i formularze - mogą one być zmienione lub zaktualizowane w dowolnym momencie. Kiedy skończysz dostosowywanie, LiveAgent wygeneruje fragment kodu, który możesz wkleić do kodu swojej strony. Po zapisaniu zmian, widget czatu jest gotowy.
LiveAgent oferuje ponad 195 różnych integracji z innymi rozwiązaniami programowymi. Połącz narzędzia komunikacyjne, takie jak Slack, oprogramowanie rozliczeniowe, takie jak 2Checkout, oprogramowanie do śledzenia, takie jak Google Analytics oraz pozostałe narzędzia, takie jak Giphy. Wybierz z szerokiej gamy ulubionych programów i połącz swój przepływ pracy w niestandardowy sposób, który usprawni kanały komunikacji z klientami lub pomoże Ci świadczyć lepsze usługi w innych obszarach. Integracje innych firm poprzez Zapier lub Integrately są również dostępne.
Niektóre z najbardziej powszechnych cech obejmują śledzenie odwiedzających stronę internetową, co pozwala zobaczyć liczbę osób, które przeglądają Twoją stronę. Udzielone lub predefiniowane odpowiedzi pozwalają agentom szybciej odpowiadać na najczęściej zadawane pytania. Jedną z najlepszych funkcji w oprogramowaniu LiveAgent jest podgląd wpisywania w czasie rzeczywistym, który pozwala zobaczyć, co wpisuje odwiedzający stronę, zanim wyśle wiadomość. W połączeniu z niesamowitą prędkością wyświetlania czatu LiveAgent, możesz zapewnić ultraszybkie wsparcie. Sprawdź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć inne wspaniałe opcje czatu na żywo od LiveAgent.
Wybór odpowiedniego oprogramowania zależy od Twoich wymagań i budżetu. Zastanów się, jakich kluczowych funkcji potrzebujesz, aby poprawić wskaźnik zadowolenia klientów i gdzie znajdują się Twoje punkty krytyczne. Dobre oprogramowanie czatu na żywo nadąża za trendami oprogramowania czatu i odpowiednio dodaje lub aktualizuje funkcje. Inną ważną rzeczą do rozważenia jest to, czy potrzebujesz dedykowanego rozwiązania lub wielofunkcyjnego rozwiązania czatu. Oprogramowanie czatu na żywo od LiveAgent oferuje ujednoliconą skrzynkę odbiorczą, która obsługuje e-maile, opcje integracji z mediami społecznościowymi, a nawet call center.
Wielu klientów woli czat od prawdziwych rozmów. Wszystko zależy jednak od kontekstu i sytuacji. Ze względu na szybkość i wygodę, odwiedzający sklep internetowy, którzy chcą uzyskać szybką odpowiedź, będą woleli czat niż wysyłanie e-maili. Ogólnie rzecz biorąc, klienci z pilnymi problemami zawsze docenią szybkie rozwiązanie, przy niemal natychmiastowej odpowiedzi i krótkim średnim czasie rozwiązania w większości sytuacji.
Chociaż nie możesz rozpocząć czatu z klientem bezpośrednio, możesz zrobić wszystko, aby został zauważony. Proaktywne zaproszenia na czat są idealną funkcją do tego zadania. Możesz wybrać swój ulubiony projekt lub przesłać własny, tak jak w przypadku przycisku czatu. Te zaproszenia będą wyskakiwać za każdym razem, gdy klient zacznie przeglądać Twoją stronę internetową. Takie zaproszenia do czatu są świetne, ponieważ pozwalają klientom zaakceptować lub odrzucić czat, zapewniając jednocześnie, że opcja czatu zostanie zauważona przez wszystkich nowych odwiedzających witrynę.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Większość respondentów poleca produkt LiveAgent jako lepszą alternatywę dla Kayako, z wieloma dodatkowymi korzyściami. Zespół wsparcia reaguje szybko i udziela rozwiązań. LiveAgent pomaga kategoryzować i śledzić charakter zgłoszeń klientów oraz umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę. Narzędzie przyspiesza komunikację z klientami, zwiększa satysfakcję i sprzedaż oraz poprawia czas odpowiedzi i współczynniki konwersji płatnych klientów. Jest to najlepsze narzędzie do czatu na żywo i jest polecane dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem obsługi klienta.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
LiveAgent is a customer service software that offers comprehensive features such as a customer portal, ticketing system, live chat, social media integrations, and SLA contracts. It helps companies improve customer retention, revenue, and agent workflow. Many users consider it the best live chat solution and recommend it for customer support. LiveAgent also provides a great alternative to Bitrix24 for providing the best customer service. Additionally, it's a good alternative to Qonvo for fast customer communication with attractive prices compared to similar apps. The software offers three paid plans with different features and integrations. LiveAgent has satisfied customers and positive reviews, and it's suitable for various industries and businesses. The company provides extensive support, data migration, status updates, and useful resources such as a blog, academy, and templates.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach