Bądź bliżej klientów z proaktywnym czatem

Wykorzystaj czat, aby odwiedzający stali się Twoimi klientami. Zautomatyzowane opcje kolejkowania łączą użytkowników z pracownikami, którzy są w stanie zapewnić im najlepszą obsługę.

Dzięki zaawansowanym funkcjom LiveAgent oszczędzisz mnóstwo czasu. Możesz wykorzystać go na to, co najważniejsze – na budowanie cennych relacji z klientami dzięki najlepszemu oprogramowaniu czatu na żywo.

Wszystkie kanały wsparcia pod jednym dachem

Oprogramowanie LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu ticketowego i automatyzacji, która pozwala na zapewnianie doskonałej obsługi naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić Twój cenny czas. Prosta integracja pozwala Ci korzystać z narzędzia w kilka sekund. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu. Dynamicznie dopasowuje dostępność czatu w zależności od zmian agentów.

Oprogramowanie czatu na żywo

customize chat window

integrate chat button

Live Chat Software for WordPress

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo

Usługa czatu w systemie obsługi klienta to istotna część kompleksowego oprogramowania, która pozwala na natychmiastową komunikację między firmą i klientem. Z LiveAgent możesz w kilkadziesiąt sekund zainstalować moduł czatu na żywo (czyli inaczej widget czatu) i rozpocząć rozmowy z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami.

Oprogramowanie czatu na żywo od LiveAgent

Dlaczego firmy używają oprogramowania czatu na żywo

Twoi klienci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na swoje pytania. Czat na żywo to najszybszy sposób na komunikację.

czat na żywo zwiększa sprzedaż

Zwiększ sprzedaż

Zastanawiasz się, dlaczego ludzie odwiedzają Twoją stronę, ale nie korzystają z Twoich usług czy produktów? Przykuj ich uwagę i porozmawiaj z nimi na żywo.

czat na zywo wykaz inicjatywe

Wykaż inicjatywę

Nie czekaj, aż klienci sami się z tobą skontaktują. Wykaż inicjatywę i wyślij im wiadomość na czacie.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Zwiększ satysfakcję

Rozwiąż problemy klientów, zanim stracą cierpliwość i wybiorą inne rozwiązania. Zapewnij klientom wyjątkową obsługę.

Zmniejsz koszty z oprogramowaniem obsługi klienta

Obniż koszty

Jeden konsultant może obsługiwać kilka czatów jednocześnie. LiveAgent zwiększa produktywność zespołu i zadowolenie klientów.

Zmieniliśmy sposób komunikacji między firmami i klientami

Zobacz jak połączyliśmy czat na żywo z kompleksową platformą komunikacji omnichannel. LiveAgent to system obsługi klienta, który oferuje nie tylko wszystkie niezbędne funkcje. Znajdziesz tu też wiele rozszerzeń, nieobecnych w innych systemach. Czat LiveAgent ma wszystko, czego możesz potrzebować.

Rozwiń swój customer service dzięki naszym zaawansowanym funkcjom

Zaproszenia do rozmowy na czacie

Ustaw kiedy przeglądający stronę dostanie zaproszenie do czatu. Dowiedz się więcej

odkrywaj 03
monitoring strony internetowej

Monitoring strony internetowej

Obserwuj działania odwiedzających i zaproś ich do kontaktu. Czytaj dalej…

Podgląd czatu na żywo

Nie trać ani chwili. Niech Twoi pracownicy przygotują odpowiedzi, zanim klienci wyślą pytanie. Czytaj dalej…

pogląd czatu na żywo

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny w kategorii oprogramowania do czatu na żywo.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Podstawowe funkcje systemu obsługi klienta i czat na żywo.

29 /m-c
All-Inclusive

All-Inclusive

Rozbudowany system kolejkowy i czat na żywo z call center.

39 /m-c
Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie czatu na żywo

Czat na żywo jest dostępny w wielu rozwiązaniach, warto jednak się przyjrzeć tym zaawansowanym funkcjom, które łączą się z całością systemu obsługi klienta. Do dyspozycji masz cztery plany. Jeśli potrzebujesz narzędzia do czatu, z pewnością zainteresuje Cię plan Ticket+Chat. Plan All-Inclusive zawiera dodatkowo wbudowane call center w chmurze i rozmowy video. Umożliwia też obsługę klienta przez media społecznościowe z panelu LiveAgent.

Czat na żywo jako część oprogramowania obsługi klienta

LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje oprogramowania obsługi klienta, takie jak zautomatyzowany system zgłoszeń, czat na stronie, integracje z mediami społecznościowymi, system call center i obsługi klienta. Aktualnie oferujemy ponad 180 funkcji systemu obsługi klienta!

odkrywaj 03

Co zyskujesz, korzystając z czatu na żywo?

Zwiększ współczynnik konwersji dzięki oprogramowaniu do czatu na żywo

Zwiększ współczynniki konwersji

Wybór odpowiedniego oprogramowania czatu na żywo może prowadzić do wzrostu współczynnika konwersji aż o 29%.

czat na zywo zmniejsza czas reakcji

Skróć czas reakcji

Rozwiązuj problemy i zapytania swoich klientów znacznie szybciej.

ticketing-software-increased-satisfaction

Zmniejsz wskaźnik porzucania koszyka

Zadbaj o swoich klientów i zapewnij im wsparcie, którego potrzebują.

Zwiększ zadowolenie klienta

Zwiększ zadowolenie klientów

Klienci oczekują natychmiastowego rozwiązania swoich problemów. Z czatem na żywo to możliwe.

FAQ

Czym jest obsługa klienta poprzez czat na żywo?

Czat na żywo pozwala na szybką komunikację z klientami. Dzięki niemu pracownicy mogą szybko i skutecznie zadbać o potrzeby klientów. Czat na żywo to nieskomplikowane okno czatu, przez które klienci i pracownicy mogą omówić i rozwiązać problemy dotyczące produktów czy usług danej firmy. To jeden z wielu kanałów obsługi klienta.

Jak działa czat na żywo?

Czat na żywo pozwala klientom na bezpośredni kontakt z obsługą. Kiedy klient połączy się z pracownikiem, komunikacja przebiega natychmiastowo. Czat na żywo zmniejsza czas oczekiwania na odpowiedź. Klient może skontaktować się z obsługą, klikając w przycisk czatu na stronie internetowej. Następnie wypełnia krótki formularz i rozpoczyna rozmowę z pracownikiem. Mówiąc krótko, czat na żywo to okno czatu, poprzez które klienci i pracownicy rozwiązują problemy.

Do czego potrzebny jest czat na żywo?

Klienci potrzebują czatu na żywo do bezpośredniego kontaktu z obsługą. Czat na żywo to najszybszy i najwygodniejszy środek komunikacji. Dzięki niemu szybciej rozwiążesz problemy i uzyskasz zwrot z inwestycji. Lojalni i zadowoleni klienci chętniej do ciebie wrócą.

Czy czat na żywo zwiększa sprzedaż?

Szybka i efektywna obsługa gwarantuje satysfakcję klientów i zwiększa ich zaufanie do twojej firmy. Klienci, którzy czekają na odpowiedź lub nie mogą się z tobą skontaktować, łatwo tracą cierpliwość. Przez szybkie wsparcie zwiększysz ilość stałych klientów, którzy chętniej wrócą po twoje produkty czy usługi.

Jak zainstalować czat na żywo na mojej stronie?

Oprogramowanie czatu na żywo umożliwia łatwe dostosowanie istniejących przycisków lub stworzenie nowych. Kiedy to zrobisz, musisz tylko zintegrować przycisk przez umieszczenie (kopiuj-wklej) wygenerowanego kodu przed twoją stroną.

Czym jest czat na żywo na stronie internetowej?

Czat na żywo to funkcja, dzięki której klienci mogą kontaktować się z tobą na bieżąco. Żeby skontaktować się z firmą, wystarczy znaleźć przycisk czatu na stronie internetowej i zacząć pisać.

Jak skutecznie rozwiązywać problemy przez czat?

Jeśli chcesz skutecznie rozwiązywać problemu przez czat na żywo, musisz być uprzejmy, cierpliwy, pomocny i szybki. Musisz mieć wiedzę na temat oferowanych produktów czy usług. Jako pracownik obsługi klienta twoim zadaniem jest zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń z twoją firmą.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo! Nie wymagamy podania danych karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.