Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo

Przenieś zaangażowanie klientów na wyższy poziom dzięki LiveAgent

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Cześć, jestem John, jak mogę Ci pomóc?

Chcę sprawdzić stan mojego zamówienia.

Nie ma problemu, podaj mi swój identyfikator zamówienia.

Identyfikator mojego zamówienia to GQ34566

Oprogramowanie do czatu na żywo zapewniające natychmiastowe połączenia

Zapewnij klientom wspaniałe wrażenia dzięki platformie czatu na żywo od LiveAgent. Uzyskaj dostęp do szybkiego widżetu czatu na żywo i zaawansowanych funkcji, dzięki którym każda interakcja z klientem stanie się dziecinnie prosta. Zamień odwiedzających witrynę w klientów i rozwiązuj zapytania klientów dzięki wsparciu w czasie rzeczywistym. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki jednej aplikacji do czatu. Oszczędzaj czas i skup się na tym, co ważne dzięki platformie obsługi klienta LiveAgent.

  • SourceForge leader fall 2021

Oprogramowanie do czatu

Co to jest oprogramowanie do czatu na żywo?

  • Oprogramowanie do czatu na żywo jest częścią oprogramowania obsługi klienta, które umożliwia agentom obsługi klienta udzielanie klientom pomocy w czasie rzeczywistym. Widżet czatu na żywo można łatwo umieścić na swojej stronie internetowej. Popraw jakość konwersacji i zwiększ wskaźnik utrzymania klientów w firmach internetowych. Uzyskaj dostęp do jednego z najpotężniejszych rozwiązań czatu i zapewnij niesamowite wrażenia klientów.
  • Zwiększone wskaźniki utrzymania klientów i zaangażowanie klientów
  • Opcje dostosowywania marki i potężna automatyzacja
LiveAgent chat capabilities - mockup

Możliwości czatu

Jakie oprogramowanie do czatu na żywo oferuje
LiveAgent?

LiveAgent oferuje najnowocześniejsze narzędzie do czatu. Zawiera funkcje premium, które pomagają zespołom obsługi klienta zapewnić wspaniałe wrażenia z czatu. Kluczowe funkcje obejmują inteligentny routing czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, śledzenie gości i wiele innych. Wielojęzyczny widżet czatu LiveAgent jest jednym z najszybszych na rynku.

Korzyści z oprogramowania do obsługi czatu

  • Niezawodny i szybki czat z szeregiem funkcji
  • Dostęp do nieograniczonej historii czatów i historii zgłoszeń
  • Opcje analizy czatu i funkcje śledzenia
  • Proaktywne zaproszenia na czat z niestandardowymi opcjami projektowania

Program do czatu na żywo dla większej satysfakcji klienta

Ulepsz swoją witrynę i rozpocznij rozmowy z odwiedzającymi dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu do przesyłania wiadomości. Zwiększ lojalność klientów dzięki szybkiej reakcji na zapytania czatu dzięki potężnemu narzędziu. Zobacz, co Twoi klienci i zespoły obsługi klienta otrzymują dzięki LiveAgent.

Udoskonal podróż klienta za pomocą:

  • Niezawodne i szybkie usługi czatu
  • Zwiększony czas odpowiedzi
  • Szybsze rozwiązywanie zapytań klientów
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent wykracza poza zwykłe oprogramowanie do czatu na żywo

LiveAgent to znacznie więcej niż zwykły dostawca czatu na żywo. Odkryj naszą platformę obsługi klienta, która poradzi sobie z każdym ważnym kanałem komunikacji. Dowiedz się więcej o podstawowych funkcjach i zobacz, jak działają.

Wiadomości automatyczne

Przyciągnij uwagę za pomocą proaktywnych wiadomości, które zachęcają przeglądarki internetowe do czatu z pracownikiem obsługi klienta. Dostosuj wiadomości i stwórz spersonalizowane środowisko idealne do celów Twojej witryny. Proaktywne zaproszenia do czatu to potężna funkcja, która może zmienić odwiedzających witrynę w płacących klientów.

  • Zaproś klientów do czatu za pomocą automatycznych wiadomości
  • Zmień odwiedzających witrynę w klientów za pomocą czatu
LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Śledzenie odwiedzających

Śledź odwiedzających witrynę, aby zobaczyć, gdzie spędzają czas. Przegląd czatu może pokazać liczbę odwiedzających witrynę, aktywnych agentów i każdy trwający czat. Skorzystaj z monitoringu witryny, aby określić ulubione adresy URL. Wyślij wiadomość na czacie do potencjalnych klientów, jeśli chcesz im pomóc w ich podróży.

  • Śledź wszystkich odwiedzających witrynę i trwające czaty
  • Określ ulubione strony i wchodź w interakcję z odwiedzającymi

Przeglądanie wiadomości

Przygotuj odpowiedzi, zanim klient wyśle Ci wiadomość. Widok pisania w czasie rzeczywistym może pokazać, co piszą Twoi klienci, zanim klikną przycisk wysyłania. Użyj tej potężnej funkcji, aby szybciej przygotować odpowiedzi lub przeprowadzić szybkie badanie tematów i klientów. Zapewnij obsługę klienta z niezrównaną szybkością.

  • Podglądaj wiadomości klientów przed ich wysłaniem
  • Szybciej przygotuj odpowiedzi i skróć czas rozwiązywania problemów
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Opcje językowe

LiveAgent może mówić Twoim językiem oraz językiem Twoich klientów. Wybierz spośród ponad 40 języków, aby zapewnić wsparcie w różnych krajach. Dostosuj swoje okna czatu i wybierz ich główny język. Możesz skonfigurować każdy widżet czatu z różnymi opcjami językowymi, jeśli zapewniasz wsparcie w wielu obszarach.

  • Wybierz spośród ponad 40 opcji językowych dla okien czatu
  • Twórz widżety czatu w różnych językach do różnych celów

Zalety czatu na żywo i jak z niego korzystać​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Elastyczny czat

Oprogramowanie do czatu na żywo zawiera widżet, który możesz dostosować i umieścić w swojej witrynie za pomocą kilku wierszy wygenerowanego kodu. Ustawienia dostosowywania widżetu czatu umożliwiają zmianę jego wyglądu, skonfigurowanie niestandardowego brandingu lub utworzenie formularza przed czatem do zbierania danych kontaktowych. Klienci mogą kliknąć widżet podczas przeglądania strony internetowej i połączyć się z pracownikiem obsługi klienta. Agent czatu może również odpowiadać z aplikacji mobilnej dostępnej na Androida i iOS.

Jak oprogramowanie do czatu na żywo może pomóc
Twojej firmie?

Rozmowy na czacie mogą pomóc Twojemu centrum kontaktowemu ulepszyć proces sprzedaży i wzmocnić możliwości Twojej firmy online

Zaoszczędź więcej

Najszybszy widżet czatu od LiveAgent może pomóc w niezawodnym i szybkim rozwiązywaniu problemów. Oszczędzaj na cenach wsparcia dla agenta miesięcznie i rozwiązuj większą liczbę czatów w krótszym czasie.

  • Oszczędzaj koszty agenta miesięcznie dzięki odpowiedniemu planowi cenowemu
  • Obsługuj więcej klientów dzięki szybszemu oknu czatu
Chart

17 – 30%

Zmniejszenie kosztów Korzystanie z czatu na żywo jako platformy do komunikacji jest tańsze niż rozmowy telefoniczne i szybsze niż e-maile. Poczuj spadek kosztów dzięki LiveAgent.

Zarób więcej

Pomóż klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych i polecaj lepsze produkty. Zamień więcej odwiedzających witrynę w płacących klientów. Zwiększ liczbę konwersji za pomocą prostego okna czatu w swojej witrynie.

  • Wzmocnij swój zespół sprzedaży za pomocą czatu online i zwiększ sprzedaż
  • Pomóż klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych i udzielaj natychmiastowych odpowiedzi
Chart

20%

Wzrost współczynnika konwersji Zwiększ współczynniki konwersji i zarabiaj więcej, korzystając z dobrej strategii czatu. Nasza aplikacja do czatu może pomóc Ci zamienić odwiedzających w klientów i zwiększyć ROI.

Satysfakcja klientów

Zwiększ lojalność klientów i korzystaj z najszybszego widżetu czatu, aby pomóc swoim klientom. Zmniejsz liczbę porzucanych koszyków dzięki przydatnym funkcjom i pozostań dostępny dla osób przeglądających witrynę w dowolnym momencie.

  • Popraw ogólną satysfakcję i zadowolenie klientów
  • Zmniejsz porzucanie koszyka i zamień odwiedzających w klientów
Chart

73%

Wyższe wskaźniki satysfakcji Zapewnij swoim klientom spersonalizowane rozmowy. Nasze w pełni funkcjonalne oprogramowanie do czatu na żywo może pomóc w zadowoleniu klientów i wspaniałym doświadczeniu agenta.

Zaoszczędź więcej na narzędziach do czatu

Wybierz świetne oprogramowanie z funkcjami czatu za odpowiednią cenę. Zaoszczędź pieniądze dzięki naszemu kalkulatorowi cen i uzyskaj najlepszą wartość dla swojego czatu.

Medal

Zacznij korzystać z LiveAgent już teraz!

Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, korzystając z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie

Referencje

Zdobądź LiveAgent
i dołącz do 7000 zadowolonych klientów

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Najlepsza cena

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny w świecie oprogramowania do czatu na żywo.

9$ miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
0$ miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 formularz kontaktowy
Artykuły powiązane zOprogramowanie czatu na żywo
Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Portal klienta LiveAgent umożliwia skuteczną samoobsługę klientów poprzez bazy wiedzy i fora. Zapewnia także wewnętrzne zarządzanie wiedzą dla agentów obsługi klienta, ułatwiając komunikację i interakcje w zespole.

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Użyj gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zwiększając satysfakcję klientów i zarabiając więcej. Zadbaj o zadowolenie klientów poprzez szybką i rzeczową obsługę zgłoszeń.

Wydajnie zarządzaj dużą liczbą wiadomości e-mail za pomocą oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail. Dowiedz się więcej o zaletach, funkcjach i nie tylko systemu zarządzania pocztą e-mail!

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, oferuje integrację różnych kanałów komunikacji, uniwersalną skrzynkę odbiorczą, działy i obowiązki, automatyzację marketingu e-mailowego, analitykę, funkcje współpracy zespołowej i szablony e-mail. Może to pomóc w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami i zwiększeniu satysfakcji klientów.

LiveAgent to omnichannel help-desk, który zbiera interakcje klientów z wielu kanałów, w tym z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych.

Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych

LiveAgent oferuje rozwiązania dla firm z różnych branż, w tym dla startupów, korporacji, instytucji rządowych, edukacji i organizacji pozarządowych. Program pomaga organizacjom w dowolnym procesie obsługi klienta, od śledzenia całej komunikacji, po zarządzanie profilami w różnych sieciach społecznościowych. LiveAgent jest alternatywą dla bezpośredniego komunikowania się z klientami za pomocą mediów społecznościowych, które mogą być uciążliwe i rozproszone.

LiveAgent udostępnia wspólną skrzynkę odbiorczą firmy, która umożliwia pracownikom współdzielenie obciążenia niedostępnymi agentami. Przeczytaj o korzyściach płynących z oprogramowania do sukcesu klienta.

Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów

Nasza aplikacja obsługuje wiele języków i znaków specjalnych, umożliwiając komunikację w ojczystym języku. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta i integrację mediów społecznościowych.

Oprogramowanie contact center od LiveAgent organizuje interakcje z klientami z różnych kanałów w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Stań się osiągalny dzięki oprogramowaniu contact center.

Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla różnych branż i biznesów, zapewniając wsparcie, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Firma oferuje również program lojalnościowy, newsletter oraz bezpieczeństwo danych. Dodatkowo, LiveAgent umożliwia obsługę klienta przez różne kanały komunikacji, co przyczynia się do zwiększenia produktywności zespołu obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x