Test szybkości pisania

Jaka jest dobra prędkość pisania?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi dotyczącej dobrej szybkości pisania, jednak średnia prędkość pisania dla większości ludzi wynosi około 40 słów na minutę (WPM). Jeśli starasz się o pracę, która wymaga dużo pisania (na przykład przedstawiciel obsługi klienta, który musi dużo pisać na czacie na żywo), musisz być w stanie pisać od 60 do 80 słów na minutę. Jeszcze inne zawody, takie jak asystenci prawni, sekretarki lub osoby obsługujące transkrypcje, mogą wymagać wpisania do 100 słów na minutę.

Dlaczego ważna jest dobra szybkość pisania?

Pracodawcy preferują szybkie pisanie, ponieważ mogą wykonać więcej pracy w krótszym czasie. Jednak ważne jest to, aby nie poświęcać dokładności pisania na rzecz szybkości. Jeśli piszesz szybko, ale popełniasz wiele błędów i musisz wszystko skasować, by je poprawić, to nie jest to zbyt wydajne działanie. Jeśli popełniasz dużo błędów, rozważ udoskonalenie swoich umiejętności pisania w naszym teście.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Test szybkości pisania od LiveAgent

LiveAgent to pierwsze w historii oprogramowanie do pomocy technicznej i czatu na żywo, które trafiło na rynek. Istnieje od 2003 roku, pomagając firmom zapewnić nienaganne wsparcie swoim klientom.

Gotowy na spróbowanie?

Przytłaczają Cię zadania?

Chcesz zwiększyć szybkość pisania, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeniami? Nie ma problemu.

Wykorzystaj swój zestaw narzędzi LiveAgent, aby zaskoczyć swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami, które są jednocześnie bogate w wiedzę i spersonalizowane.

Dzięki LiveAgent świadczenie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe.

Woman brainstorming

W jaki sposób test pisania może pomóc Twojej firmie?

Zwiększenie produktywności agenta

Wraz ze wzrostem szybkości pisania poprawia się wydajność agentów. Im szybciej agenci wpisują tekst, tym szybciej mogą rozwiązywać zgłoszenia i przejść do bardziej złożonych zadań.

Krótszy czas rozwiązywania

Szybsze prędkości pisania oznaczają szybsze rozwiązywanie problemów. Zaskocz swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami na czacie na żywo lub w mediach społecznościowych, poprawiając szybkość pisania dzięki naszemu testowi pisania na czacie na żywo.

Wyższa satysfakcja klienta

Klienci chcą jak najszybszej odpowiedzi na ich pytania. Zachwyć ich szybkością pisania i czasem rozwiązywania problemów, jednocześnie zwiększając ich satysfakcję.

Popraw konwersję i sprzedaż

Duża prędkość pisania może pomóc w przekształceniu odwiedzających witrynę w płacących klientów. Połącz swoje umiejętności szybkiego pisania z proaktywnymi zaproszeniami do czatu na żywo, aby odnieść sukces.

FAQ

Test szybkości pisania to test mierzący liczbę słów i znaków, które możesz wpisać na minutę. Oprócz szybkości testy pisania na klawiaturze mierzą również dokładność pisowni.

Średnie prędkości pisania różnią się w zależności od branży, jednak średnia prędkość pisania w branży profesjonalnej wynosi od 65 do 70 słów na minutę.

Skrót WPM oznacza słowa na minutę. Za każdym razem, gdy bierzesz udział w teście z pisania, staraj się pisać od 65 do 70 słów na minutę.

CPM to liczba znaków, które wpisujesz na minutę, łącznie ze wszystkimi błędami.

Jeśli chcesz pisać szybciej, musisz poćwiczyć pisanie i znaleźć właściwą pozycję dla swoich palców na klawiaturze. Nie skupiaj się na szybkości pisania, gdy dopiero zaczynasz. Zamiast tego spróbuj skupić się na naciskaniu odpowiednich klawiszy bez patrzenia na klawiaturę. Gdy już zorientujesz się, gdzie znajduje się każdy klawisz, spróbuj przyspieszyć. Świetnym sposobem na zwiększenie szybkości pisania jest wykonanie testów praktycznych, aby zobaczyć postępy w czasie.

Poproszenie potencjalnych i obecnych pracowników o wykonanie testów szybkości pisania może pomóc zwiększyć produktywność, zadowolenie klientów, a co za tym idzie dochody. Im szybciej Twoi pracownicy mogą rozwiązywać problemy klientów, tym bardziej zadowoleni będą Twoi klienci. Z kolei wysokie wskaźniki satysfakcji klientów poprawią wskaźniki retencji i przychody.

Szybkość pisania jest ważna w obsłudze klienta, ponieważ im szybciej pracownik pomocy technicznej może pisać, na tym więcej zgłoszeń może odpowiedzieć. Zmniejsza to liczbę zgłoszeń, poprawia produktywność i poprawia satysfakcję klientów.

Nauka skrótów klawiaturowych po opanowaniu podstaw pisania na klawiaturze może pomóc w zwiększeniu produktywności i wydajności, ponieważ zmniejszają one liczbę kliknięć, które trzeba wykonać dla określonych funkcji.

Warto testować szybkość pisania przynajmniej raz w miesiącu. Ponieważ dokładność i szybkość pisania zależy od pamięci mięśniowej, dobrze jest ją trenować i ćwiczyć z losowo generowanymi słowami, które są generowane w testach pisania.

Szybkość pisania ma znaczenie, ponieważ wskazuje, jak szybko i dokładnie możesz pisać. Wiele firm wykorzystuje szybkość pisania jako punkt odniesienia, aby dowiedzieć się, czy dobrze pasujesz do określonych stanowisk, takich jak przedstawiciel obsługi klienta, sekretarka lub notatkarz.

Najlepszym sposobem na ćwiczenie szybszego pisania jest wielokrotne wykonywanie testów pisania. Na początku ważne jest, aby skupić się na pamięci mięśniowej, umiejscowieniu palców i przedkładać dokładność nad prędkość. Z biegiem czasu, gdy Twoja pamięć mięśniowa się dostosowuje i naciskasz odpowiednie klawisze podczas pisania, możesz zacząć skupiać się na szybkości.

Test pisania LiveAgent jest bezpłatny. Chcieliśmy stworzyć narzędzie, którego możesz używać wielokrotnie, aby ćwiczyć i doskonalić swoje umiejętności pisania.

Nie ma idealnego ustawienia klawiatury i palca. Twoje palce powinny czuć się komfortowo z ich położeniem na klawiaturze. Pomocne może być lekkie wygięcie palców i lekkie opuszczenie dłoni, aby były gotowe do ruchu.

Jeśli chcesz jednocześnie zachować dokładność i szybko pisać, powstrzymaj się od patrzenia na klawiaturę, a zamiast tego zaufaj swoim zmysłom i pamięci mięśniowej. Jeśli zaczniesz patrzeć na klawiaturę, Twoje palce mogą stracić synchronizację.

Nie każdy pracodawca będzie dbał o Twoją szybkość pisania, jednak jeśli ubiegasz się o pracę, która obraca się wokół pisania, Twoja szybkość pisania może być przełomową umiejętnością. Ogólnie rzecz biorąc, przedstawiciele obsługi klienta, sekretarki, copywriterzy lub urzędnicy często muszą mieć średnią lub ponadprzeciętną szybkość pisania, aby otrzymać daną pracę.

Będziesz w dobrych rękach!

Related Articles to Test pisania
Jeśli chcesz uniknąć wpisywania tej samej odpowiedzi na powtarzający się problem, skorzystaj z opcji Predefiniowane odpowiedzi. Twórz własne i używaj ich, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Predefiniowane odpowiedzi

Posiadanie ustrukturyzowanych wiadomości e-mail, wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi w centrach obsługi klienta oraz artykułów w bazie wiedzy firmy są niezbędne dla efektywnego marketingu. Szablony sprzedaży, szablony call center, szablony mediów społecznościowych oraz makra LiveAgent umożliwiają szybkie reagowanie na zapytania klientów oraz zwiększenie skuteczności pracy zespołu obsługi klienta. Zarządzanie zgłoszeniami to także ważna funkcja, umożliwiająca lepszą organizację pracy i skuteczniejszą pomoc klientom.

Intercom Alternatywa

Intercom Alternatywa

LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcją czatu, kompleksowym call center oraz prostym systemem obsługi zgłoszeń poprzez e-mail. Oferuje ono segmentację klientów z tagami oraz grupami kontaktów oraz zwiększa produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom i odznakom. Dostępne są także funkcje grywalizacji. LiveAgent jest przystępnie w cenie i może być dostosowane do potrzeb różnych firm.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Helpshift Alternatywa

Helpshift Alternatywa

LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.