Posiadanie ustrukturyzowanych wiadomości e-mail, wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi w centrach obsługi klienta oraz artykułów w bazie wiedzy firmy są niezbędne dla efektywnego marketingu. Szablony sprzedaży, szablony call center, szablony mediów społecznościowych oraz makra LiveAgent umożliwiają szybkie reagowanie na zapytania klientów oraz zwiększenie skuteczności pracy zespołu obsługi klienta. Zarządzanie zgłoszeniami to także ważna funkcja, umożliwiająca lepszą organizację pracy i skuteczniejszą pomoc klientom.
LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.
Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcją czatu, kompleksowym call center oraz prostym systemem obsługi zgłoszeń poprzez e-mail. Oferuje ono segmentację klientów z tagami oraz grupami kontaktów oraz zwiększa produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom i odznakom. Dostępne są także funkcje grywalizacji. LiveAgent jest przystępnie w cenie i może być dostosowane do potrzeb różnych firm.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.