Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

Odkryj jak LiveAgent przystosowuje się do potrzeb różnych branż. Sprawdź jak nasi dotychczasowi klienci korzystają z niego w różnych obszarach biznesu. Zobacz jak LiveAgent spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta z wielokanałowym systemem help desk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rozwijaj się z najlepszymi

,Dołącz do coraz dłuższej listy biznesów z różnych branż, które wybrały LiveAgent. Sprawdź, jakie korzyści przynosi im wielokanałowa platforma do komunikacji, i co może zmienić w Twojej firmie.

LiveAgent staje na wysokości zadania w różnych obszarach biznesowych. Poznaj produkt, zobacz, jaki może mieć wpływ na Twój biznes, i otwórz się na zmiany!

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy danych karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zBranże
Posiadanie widgetu czatu na żywo na stronie internetowej firmy jest niemal koniecznością dla firm każdej wielkości. Dowiedz się, jak to zintegrować.

Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?

Posiadanie widgetu czatu na żywo na stronie internetowej firmy jest niemal koniecznością dla firm każdej wielkości. Dowiedz się, jak to zintegrować.

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 9$ za agenta miesięcznie. Twórz niestandardowe domeny, mailowy system zgłoszeń, formularze kontaktowe, automatyzację, SLA, API, fora i bazę wiedzy, aplikacje iOS oraz Android – to wszystko jest częścią kompleksowego systemu obsługi zgłoszeń. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Funkcje LiveAgent obejmują podział klientów, gotowe wiadomości, udostępnianie plików, monitorowanie zachowań klientów, oceny agentów oraz raportowanie wyników i analityki obsługi klienta.

The TEXT discusses marketing strategies for the upcoming year, focusing on digital advertising and customer engagement. It emphasizes the importance of personalized content and data-driven decision making to achieve success in the competitive market. Additionally, it highlights the significance of social media and influencer partnerships in reaching the target audience and building brand loyalty. Overall, the TEXT provides valuable insights for marketers to stay ahead in the dynamic industry.

Historie sukcesu LiveAgent: Sli.do

The TEXT discusses marketing strategies for the upcoming year, focusing on digital advertising and customer engagement. It emphasizes the importance of personalized content and data-driven decision making to achieve success in the competitive market. Additionally, it highlights the significance of social media and influencer partnerships in reaching the target audience and building brand loyalty. Overall, the TEXT provides valuable insights for marketers to stay ahead in the dynamic industry.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Firmy muszą zrozumieć psychologię klienta i umiejętności obsługi, aby zapewnić doskonałe doświadczenie. Segmentacja klientów i empatia są kluczowe. Tworzenie programów lojalnościowych i zbieranie opinii klientów są również istotne. LiveAgent oferuje darmowe oprogramowanie do czatu na żywo, co może pomóc w obsłudze klienta.

Przeprowadź migrację ze SpiceWorks do LiveAgent już dziś — bezpłatnie. Możemy przenieść wszystkie Twoje zgłoszenia, kontakty, profile agentów, opinie i nie tylko.

Migracja ze SpiceWorks - LiveAgent

LiveAgent to pionierskie oprogramowanie oferujące obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i integracje z mediami społecznościowymi. Umożliwia budowę portalu samoobsługowego i automatyzację. Dzięki najlepszym funkcjom obsługi klienta, LiveAgent pomaga zwiększyć wartość klienta i poprawić satysfakcję.

Nie martw się o wysyłanie wielu odpowiedzi. LiveAgent pokazuje, kto przegląda zgłoszenie i odpowiada na zgłoszenia, aby zapobiec kolizji agenta.

Wykrywanie kolizji agentów

LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami i wsparcia technicznego, oferujące wiele funkcji i integracji. Firma oferuje również blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy dla partnerów. LiveAgent obsługuje wiele branż i jest doceniany przez zadowolonych klientów. Firma zapewnia także wsparcie techniczne i możliwość kontaktu z ich zespołem sprzedażowym poprzez różne kanały.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x