Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

Odkryj jak LiveAgent przystosowuje się do potrzeb różnych branż. Sprawdź jak nasi dotychczasowi klienci korzystają z niego w różnych obszarach biznesu. Zobacz jak LiveAgent spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta z wielokanałowym systemem help desk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rozwijaj się z najlepszymi

,Dołącz do coraz dłuższej listy biznesów z różnych branż, które wybrały LiveAgent. Sprawdź, jakie korzyści przynosi im wielokanałowa platforma do komunikacji, i co może zmienić w Twojej firmie.

LiveAgent staje na wysokości zadania w różnych obszarach biznesowych. Poznaj produkt, zobacz, jaki może mieć wpływ na Twój biznes, i otwórz się na zmiany!

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy danych karty kredytowej
Artykuły powiązane zBranże
Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

Recenzja IVR od Kavkom

Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

Zautomatyzowana obsługa klienta

Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

Reviews - Recenzje Oprogramowania Ivr Menu Glosowego

Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)

Reviews - Recenzje Oprogramowania Ivr Menu Glosowego

Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

Recenzja IVR od Infobip

Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

Interfejs agenta

Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

Insight klienta

Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo