Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

Odkryj jak LiveAgent przystosowuje się do potrzeb różnych branż. Sprawdź jak nasi dotychczasowi klienci korzystają z niego w różnych obszarach biznesu. Zobacz jak LiveAgent spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta z wielokanałowym systemem help desk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rozwijaj się z najlepszymi

,Dołącz do coraz dłuższej listy biznesów z różnych branż, które wybrały LiveAgent. Sprawdź, jakie korzyści przynosi im wielokanałowa platforma do komunikacji, i co może zmienić w Twojej firmie.

LiveAgent staje na wysokości zadania w różnych obszarach biznesowych. Poznaj produkt, zobacz, jaki może mieć wpływ na Twój biznes, i otwórz się na zmiany!

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy danych karty kredytowej
Related Articles to Branże
Przełącz się na świetne oprogramowanie do czatu na żywo z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń. Popraw swoje biuro pomocy dzięki poczcie e-mail, mediom społecznościowym i nie tylko.

Alternatywa dla Userlike - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje wiele alternatywnych rozwiązań na rynku. Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie, trzeba ocenić potrzeby i preferencje firmy i porównać różne programy. Należy rozważyć funkcje, ceny i projekt, a także zachować kompatybilność z preferencjami firmy.

LiveAgent to oprogramowanie help desk dostosowujące się do potrzeb różnych modeli biznesowych. LiveAgent pomoże Twojej firmie we wsparciu klienta. Zacznij darmowy 14 dniowy okres próbny – nie wymagamy karty kredytowej.

Jedno kompleksowe rozwiązanie dla różnych typów biznesu

Platforma LiveAgent może przynieść korzyści dla różnych branż biznesowych, a jej klientami są m.in. Huawei, BMW, Yamaha i O2. LiveAgent oferuje wielokanałowy system obsługi klienta oraz bezpłatny okres próbny dla firm. Jest alternatywą dla innych systemów takich jak Userlike czy LivePerson, a także umożliwia zarządzanie płatnościami. Kontakt z zespołem LiveAgent jest możliwy poprzez formularz kontaktowy, wiadomości Messenger lub czat na żywo.

Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

LiveAgent jest alternatywą dla wielu popularnych platform do obsługi klienta, takich jak Userlike, Pure Chat, Tawk, Vocalcom i Qonvo. Wśród zasobów powiązanych z LiveAgent można znaleźć narzędzia do przenoszenia danych, centrum wsparcia, dziennik zmian i zapotrzebowania ofertowego. Firma oferuje także rozwiązania dla różnych branż i biznesów, a klienci są zadowoleni z jakości obsługi. Istnieje również blog oraz szablony, webinary i tests pisania, a klienci mogą skontaktować się ze sprzedażą lub uzyskać dostęp do społeczności.

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent jest oprogramowaniem oferującym wiele funkcjonalności, w tym najszybszy widget czatu na rynku, co pozwala na skuteczną obsługę klientów. Dzięki ponad 175 funkcjom i 40 integracjom możesz koncentrować się na istotnych kwestiach i zapewnić jeszcze lepsze wsparcie klientom.

LiveAgent to najwyżej i najczęściej oceniane rozwiązanie help desk dla MŚP w 2020 roku. Zainwestuj w LiveAgent i zyskaj z podglądem czatu na żywo.

Oprogramowanie help desk dla korporacji

Usprawnij komunikację w swoim biznesie dzięki usłudze komunikatora internetowego, który umożliwia pracownikom pomocy technicznej łatwe docieranie do klientów i dostosowanie do ich preferowanego języka. Działaj globalnie i ciesz się zadowolonymi klientami, a my pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo