Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?
Posiadanie widgetu czatu na żywo na stronie internetowej firmy jest niemal koniecznością dla firm każdej wielkości. Dowiedz się, jak to zintegrować.
Firmy muszą zrozumieć psychologię klienta i umiejętności obsługi, aby zapewnić doskonałe doświadczenie. Segmentacja klientów i empatia są kluczowe. Tworzenie programów lojalnościowych i zbieranie opinii klientów są również istotne. LiveAgent oferuje darmowe oprogramowanie do czatu na żywo, co może pomóc w obsłudze klienta.
Migracja ze SpiceWorks - LiveAgent
LiveAgent to pionierskie oprogramowanie oferujące obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i integracje z mediami społecznościowymi. Umożliwia budowę portalu samoobsługowego i automatyzację. Dzięki najlepszym funkcjom obsługi klienta, LiveAgent pomaga zwiększyć wartość klienta i poprawić satysfakcję.
LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami i wsparcia technicznego, oferujące wiele funkcji i integracji. Firma oferuje również blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy dla partnerów. LiveAgent obsługuje wiele branż i jest doceniany przez zadowolonych klientów. Firma zapewnia także wsparcie techniczne i możliwość kontaktu z ich zespołem sprzedażowym poprzez różne kanały.
Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom
LiveAgent to dodatek do ekosystemu portalu klienta, który umożliwia odseparowanie porad według języka, produktu czy marki. Firma ta obsługuje wiele znanych marek, takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2. LiveAgent oferuje funkcjonalność przejrzystej i uporządkowanej obsługi klienta i jest stosunkowo niedrogie. LiveAgent może poprawić sprzedaż i umożliwić zdobycie większej liczby klientów.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.