Potrzebujesz
oferty?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami przez e-mail.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Poproś o więcej informacji

Czy potrzebujesz konkretnych odpowiedzi na specyficzne pytania odnośnie naszego oprogramowania? Jeśli tak, to przejrzyj poniższą dokumentację i podaj swoje dane kontaktowe w formularzu poniżej. Zwrócimy się do Ciebie bezpośrednio z wyjaśnieniami.

Woman responding to text while walking
How it works

Chcesz zobaczyć jak to działa

Od 2004 roku pomagamy firmom ze wszystkich branż poprawić obsługę klienta. Ponad 150 milionów użytkowników końcowych powierzyło nam swoje usługi serwisowe, ponieważ wiemy, że zapewnienie doskonałej obsługi klienta wymaga ciężkiej pracy. I właśnie dlatego stworzyliśmy LiveAgent – oprogramowanie, które wykonuje za Ciebie ciężką pracę.

Zaplanuj demo już dziś, aby odkryć wszystko, co LiveAgent ma do zaoferowania. Nie będziesz rozczarowany.

Cennik

Dowiedz się więcej o naszym modelu cenowym freemium.

Funkcje

Zapoznaj się z ponad 180 zaawansowanymi funkcjami programu helpdesk który oferujemy.

Polityka prywatności

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, by dowiedzieć się w jaki sposób korzystamy z Twoich danych.

Potrzebujesz podpisaną umowę poufności?

Jeśli wymagasz od nas podpisania umowy poufności, prosimy skontaktuj się z Andym pisząc na adres andy@liveagent.com. Andy z radością Ci ją odeśle.

Provide personalized customer service

Chciałbyś dowiedzieć się jeszcze więcej?

Wypełnij ten formularz, a my wkrótce się odezwiemy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zZapytanie ofertowe
Slowniczek - Informacje Dla Klientow

Informacje dla klientów

Aby zapewnić lepsze wsparcie, konieczne jest posiadanie większej ilości informacji o klientach. Dowiedz się więcej o informacjach o klientach.

Ulepsz swoje witryny biznesowe uKit dzięki integracji z LiveAgent. Integracja uKit z LiveAgent umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo na Twojej stronie internetowej.

uKit

uKit to łatwe i skuteczne narzędzie do tworzenia witryn biznesowych. Integracja z LiveAgent umożliwia dodanie czatu na żywo. Korzyści: ekonomiczne, adaptacyjne, prostota użycia, oszałamiający design. Możliwość integracji z Voyced VoIP. LiveAgent oferuje różne kanały komunikacji online.

Opinie klientów są istotną częścią każdej firmy. Dowiedz się więcej o różnych typach opinii i sposobach zbierania opinii klientów w celu poprawy.

Opinie klientów

Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Narzędzie self-service LiveAgent oferuje obsługę klienta w wielu językach, załączniki w artykułach i czatach, oraz łatwą integrację z innymi narzędziami. Zapewnia to zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Aby zapewnić lepsze wsparcie, konieczne jest posiadanie większej ilości informacji o klientach. Dowiedz się więcej o informacjach o klientach.

Informacje dla klientów

Artykuły poruszają tematy o obsłudze klienta, czacie na żywo, preferencjach konsumentów, oraz wsparciu technicznym i tłumaczeniach. LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, oferujące wiele funkcjonalności i integracji.

Podnieś zaangażowanie klientów z personalizowanym, wielokanałowym wsparciem. Zostaw Twoich klientów z pozytywnym wrażeniem za każdym razem, gdy mają do czynienia z Twoją firmą.

Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługujące 43 języki, oferujące wielokanałowe wsparcie, personalizację doświadczeń klientów i automatyzację obsługi. Zadowoleni klienci generują większe przychody, dlatego ważne jest budowanie dobrych relacji i oferowanie indywidualnych doświadczeń.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x