Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.
Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługujące 43 języki, oferujące wielokanałowe wsparcie, personalizację doświadczeń klientów i automatyzację obsługi. Zadowoleni klienci generują większe przychody, dlatego ważne jest budowanie dobrych relacji i oferowanie indywidualnych doświadczeń.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.