Partner
Jeśli chcesz dodać jeden z naszych przycisków czatu do swojej Joomla możesz to zrobić, wstawiając kod przycisku do stopki Joomla. Po prostu wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent
- Przejdź do konfiguracji. Kliknij Czat, a następnie przyciski czatu.
- Kliknij edytuj na przycisku, którego chcesz użyć i skopiuj kod integracji
- Następnie przejdź do menedżera szablonów Joomla
- Kliknij szablon ustawiony jako domyślny dla „witryny”
- Kliknij „ Edytuj szablon strony głównej ” i wklej kod przycisku do wyświetlonego kodu HTML. Wklej go powyżej </body> tag :

- Kliknij Zapisz.
Teraz, gdy Twoja witryna jest zintegrowana, przycisk LiveAgent pojawi się zgodnie z jej ustawieniami (lewy, prawy, dolny, offline, online):

Co to jest Joomla?
Joomla to darmowy system zarządzania treścią typu open source (CMS) do publikowania treści internetowych. Jest to idealne oprogramowanie dla małych firm, organizacji pozarządowych, organizacji non-profit, organizacji rządowych i dużych przedsiębiorstw. Obecnie Joomla obsługuje prawie 2 miliony aktywnych witryn internetowych.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z Joomla umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo na stronach internetowych Joomla.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety korzystania z Joomla?
- wysoce konfigurowalny - różnorodność szablonów - przydatne rozszerzenia - możliwości SEO
Jak możesz zintegrować LiveAgent z Joomla?
1. Przejdź do Konfiguracji z poziomu panelu LiveAgent 2. Kliknij Czat - przyciski czatu 3. Utwórz przycisk czatu na żywo i skopiuj kod HTML 4. Wstaw kod HTML do swojej Joomla (Edytuj szablon strony głównej - Wklej - Zapisz)
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Darmowy czat dla stron internetowych
Bezpłatny czat dla stron internetowych umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym, bez wymaganej rejestracji. Łatwy sposób na nawiązywanie kontaktów w sieci.