Partner
Jeśli chcesz dodać jeden z naszych przycisków czatu do swojej Joomla możesz to zrobić, wstawiając kod przycisku do stopki Joomla. Po prostu wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent
- Przejdź do konfiguracji. Kliknij Czat, a następnie przyciski czatu.
- Kliknij edytuj na przycisku, którego chcesz użyć i skopiuj kod integracji
- Następnie przejdź do menedżera szablonów Joomla
- Kliknij szablon ustawiony jako domyślny dla „witryny”
- Kliknij „ Edytuj szablon strony głównej ” i wklej kod przycisku do wyświetlonego kodu HTML. Wklej go powyżej </body> tag :

- Kliknij Zapisz.
Teraz, gdy Twoja witryna jest zintegrowana, przycisk LiveAgent pojawi się zgodnie z jej ustawieniami (lewy, prawy, dolny, offline, online):

Co to jest Joomla?
Joomla to darmowy system zarządzania treścią typu open source (CMS) do publikowania treści internetowych. Jest to idealne oprogramowanie dla małych firm, organizacji pozarządowych, organizacji non-profit, organizacji rządowych i dużych przedsiębiorstw. Obecnie Joomla obsługuje prawie 2 miliony aktywnych witryn internetowych.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z Joomla umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo na stronach internetowych Joomla.
Frequently asked questions
Jakie są zalety korzystania z Joomla?
- wysoce konfigurowalny
- różnorodność szablonów
- przydatne rozszerzenia
- możliwości SEO
Jak możesz zintegrować LiveAgent z Joomla?
1. Przejdź do Konfiguracji z poziomu panelu LiveAgent
2. Kliknij Czat - przyciski czatu
3. Utwórz przycisk czatu na żywo i skopiuj kod HTML
4. Wstaw kod HTML do swojej Joomla (Edytuj szablon strony głównej - Wklej - Zapisz)
LiveAgent to platforma czatu na żywo, która pozwala na rozwiązywanie problemów klientów w czasie rzeczywistym i zwiększa zaangażowanie klientów. Oferowana jest bezpłatna wersja próbna, a także webinary, które pomagają poprawić obsługę klienta. Integracja Clockify pozwala na śledzenie efektywności obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej. LiveAgent oferuje również wsparcie dla wielu firm na całym świecie.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Omówiono w artykule wtyczkę do WordPressa, która ułatwia linkowanie wewnętrzne i poprawia działania SEO. Wtyczka ta umożliwia automatyczne łączenie, urozmaicanie tekstów zakotwiczeń i dostosowywanie ustawień dotyczących liczby linków i celów linków. Edytor WYSIWYG jest narzędziem łatwym w użyciu, które umożliwia edytowanie i stylizowanie treści e-maili i artykułów, a także tworzenie szablonów wiadomości e-mail i artykułów. LiveAgent oferuje szeroki zakres funkcji, takich jak szablony odpowiedzi agentów, hybrydowe przesyłanie biletów oraz Akademia LiveAgent. Integracja z WordPressem jest prosta i nie wpływa negatywnie na czas ładowania strony.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele funkcjonalności, w tym monitorowanie dostępności agentów, eksport danych do pliku CSV, narzędzie Import Zbiorczy oraz wsparcie dla czatu na żywo. Narzędzie to umożliwia obsługę czatu, poczty e-mail i telefonu w jednym miejscu, integracje z innymi platformami e-commerce oraz zaawansowane raportowanie i ranking agentów. Darmowa wersja próbna wynosi 7 lub 30 dni, a Contrado.com poleca LiveAgent ze względu na szybkość wdrożenia i poprawę kontaktu z klientami.