Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

O LiveAgent

O LiveAgent

Czy wiesz, że LiveAgent to oryginalne oprogramowanie pomocy technicznej?

W 2004 roku nasi założyciele, Viktor i Andrej, stworzyli firmę programistyczną o nazwie Quality Unit. Zdali sobie sprawę, że komunikacja z ich klientami jest często nieefektywna, więc szukali oprogramowania, które pomogłoby im zapewnić lepszą obsługę klienta w czasie rzeczywistym. Odkrywszy, że żadne rozwiązanie nie spełni ich potrzeb, postanowili założyć LiveAgent — zaawansowane narzędzie obsługi klienta z funkcją czatu na żywo, obsługi zgłoszeń i pomocy technicznej.

Reszta jest historią. Narodził się LiveAgent, prowadzony przez dwóch nieustraszonych pionierów, którzy byli zdeterminowani, aby urzeczywistnić swoje marzenia. I zrobili to! Obecnie LiveAgent obsługuje ponad 150 milionów użytkowników i ponad 40 tysięcy firm na całym świecie. Zatrudniamy ponad 100 innowatorów i mamy trzy biura — dwa w Europie (Bratysława i Kijów) oraz jedno w Nowym Jorku.

Najlepsza część? Prawie 15 lat później, nasi klienci są dowodem naszego zaangażowania w uczynienie LiveAgent najlepszym i najbardziej wszechstronnym oprogramowaniem typu help desk na rynku.

Misja

W LiveAgent jesteśmy oddani tworzeniu niedrogiego, funkcjonalnego, a przede wszystkim przydatnego oprogramowania. Naszym celem jest ciągłe przesuwanie granic naszego myślenia, projektowania i kodowania, aby stale się doskonalić. Staramy się oferować innowacyjne narzędzie, które ewoluuje zgodnie z potrzebami naszych klientów.

Wizja firmy

Naszą wizją jest umieszczenie obsługi klienta w centrum każdej firmy. Chcemy, aby doskonała obsługa klienta była osiągalna i stanowiła standardową praktykę. Doskonała obsługa nie powinna być czymś nadzwyczajnym; powinna być zapewniona niezależnie od kanału komunikacji.

Poznaj szefów naszego zespołu

  • Andrej Harsani

    Andrej Harsani

  • Viktor Zeman

    Viktor Zeman

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.