Zapewnij swoim klientom samoobsługę

Dzisiejsi konsumenci stali się bardziej wymagający, ale i samodzielni niż kiedykolwiek wcześniej. Właśnie dlatego samoobsługowe wsparcie klienta dla wielu firm jest już koniecznością.

W rzeczywistości 70% konsumentów woli szukać odpowiedzi online, zanim zwrócą się o pomoc do obsługi klienta.

Dzięki narzędziu LiveAgent, możesz rozszerzyć możliwości pomocy technicznej i umożliwić klientom samodzielne rozwiązywanie problemów – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu i czasie. Zapewniając swoim klientom efektywne, samoobsługowe wsparcie, wyświadczasz zarówno im, jak i swoim agentom obsługi klienta, wielką przysługę.

Świetna baza wiedzy dla Twoich odbiorców

Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy LiveAgent
undraw analiza

Czym jest narzędzie self-service?

Narzędzie self service umożliwia klientom dostęp do informacji o produktach i usługach, znajdowanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów bez interakcji z agentem obsługi klienta. Portale samoobsługowe mogą zawierać artykuły z bazy wiedzy, strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ), przewodniki rozwiązywania problemów, samouczki wideo, społeczności klientów, a także możliwości przesyłania i śledzenia zgłoszeń.

Aż 90% konsumentów na całym świecie oczekuje, że marki i organizacje będą oferować samoobsługowe rozwiązania. Przewidywania wskazują na to, że rynek oprogramowania samoobsługowego dla klientów osiągnie 18,12 mld USD do 2024 r.

Kluczowe korzyści biznesowe narzędzia self-service

Kiedy klienci mają możliwość pomocy sobie samym – sytuacja staje się lepsza dla wszystkich. Najbardziej innowacyjne firmy dostrzegły już liczne zalety oferowania klientom opcji samoobsługowego wsparcia.

obsluga klienta niemozliwa wspolpraca przez email

Zmniejszona liczba zgłoszeń

Samoobsługa zmniejsza całkowitą liczbę przychodzących zgłoszeń, ponieważ klienci są w stanie znaleźć odpowiedzi na swoje pytania i samodzielnie rozwiązać proste problemy bez konieczności kontaktu się z Twoim zespołem.

Najszybszy czat na żywo na rynku

Większa produktywność zespołu

Funkcje samolobsługi poprawiają wydajność i produktywność agentów. Zamiast poświęcać czas na obsługę drobnych, powtarzających się problemów, agenci mogą skupić się zapytaniach, które z perspektywy biznesowej są nieco bardziej istotne.

Zwiększ zadowolenie klienta

Zwiększona satysfakcja klientów

Dzięki całodobowemu dostępowi do odpowiednich informacji portale samoobsługowe zwiększają satysfakcję, umożliwiając klientom łatwe znajdowanie rozwiązań wtedy, gdy jest to dla nich najwygodniejsze.

help desk późne odpowiadanie klientom

Zmniejszone koszty wsparcia klienta

Inwestowanie w samoobsługowe rozwiązania pomaga obniżyć koszty operacyjne, ponieważ wspierasz swoich klientów nawet poza godzinami pracy, eliminując w ten sposób potrzebę zatrudniania dodatkowych agentów obsługi klienta.

Samoobsługowy portal klienta w LiveAgent

Zapewnij swoim klientom doskonałe doświadczenie obsługi klienta. Pozwól im odwoływać się do artykułów bazy wiedzy, angażować się na forach społeczności, wystawiać opinie, przesyłać i monitorować zgłoszenia do pomocy technicznej – wszystko w ramach jednego, samoobsługowego portalu.

odkryj miłośnik książek mkck

Baza wiedzy i FAQ

Skonfiguruj kompleksową bazę wiedzy w 4 prostych krokach. Zapewnij swoim klientom wszystkie przydatne informacje, których potrzebują – przewodniki dla początkujących, artykuły instruktażowe, wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów czy często zadawane pytania. Twoi klienci mogą z łatwością odwoływać się do tych materiałów, gdy Twoi agenci są offline lub poza godzinami pracy. Stwórz wiele baz wiedzy – każdą z unikalnym projektem, ustawieniami i zawartością. Jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów lub zarządzasz wieloma markami, Twoje wewnętrzne bazy wiedzy będą dostępne tylko dla Twoich agentów.

Społeczność forum dla klientów

Poszerz swoją ofertę samoobsługi dzięki forum, które sprzyja interakcji między klientami i zwiększa ich zaangażowanie. Zachęcaj klientów, aby pomagali sobie nawzajem, odpowiadając na pytania, dzieląc się wiedzą, spostrzeżeniami, wskazówkami i sprawdzonymi metodami. Każdy wpis na forum jest przekształcany w zgłoszenie, dzięki czemu agenci obsługi klienta mogą zawsze wkroczyć i zaoferować pomoc w razie potrzeby.

undraw dyskusja online
odkryj lista rzeczy do zrobienia a49b

Zbieraj feedback i sugestie

Czy wiesz, jakie funkcje cenią Twoi klienci i co chcieliby zobaczyć w Twoich produktach? Poinformuj swoich klientów, że ich opinie mają znaczenie – pozwól im dzielić się sugestiami, głosować na istniejące opinie i śledzić postępy wdrażania. Umieść przycisk opinii w dowolnym miejscu w swojej witrynie i dostosuj go według preferencji, aby zacząć otrzymywać cenny feedback.

Przesyłaj zgłoszenia i śledź ich postęp

Upewnij się, że klienci, którzy samodzielnie szukają pomocy, mogą bezproblemowo wysyłać zgłoszenia, jeśli nie byli w stanie znaleźć tego, czego szukali.

Zasoby takie jak portal klienta umożliwiają klientom zarządzanie własnymi zgłoszeniami oraz śledzenie ich postępów.

undraw podglad postepu 2dik

LiveAgent ma do zaoferowania znacznie więcej

LiveAgent ma do zaoferowania zdecydowanie więcej niż funkcje samoobsługowego wsparcia. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom, wykorzystując wszystkie możliwości i funkcje LiveAgent, zaprojektowane w celu zapewnienia wielokanałowej, bezproblemowej obsługi.

kampania email qa8y

Kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami

LiveAgent zapewnia zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń – w tym inteligentną dystrybucję zgłoszeń, automatyzację przepływu pracy, zarządzanie SLA, gotowe szablony odpowiedzi, dzielenie i łączenie zgłoszeń, narzędzia do współpracy zespołowej, raportowanie i analizy. Dzięki przechowywaniu całej komunikacji z klientami w jednym miejscu, możesz szybko i skutecznie rozwiązywać ich zgłoszenia.

Połączenia głosowe i wideo

Pomimo szybkiego rozwoju kanałów samoobsługowych i cyfrowych, ogromna liczba konsumentów nadal preferuje pomoc telefoniczną. LiveAgent zawiera wbudowane call center w chmurze, które pozwala scentralizować połączenia z Twojej strony internetowej lub infolinii stacjonarnej w jednym miejscu. Projektuj niestandardowe drzewa IVR, automatyzuj przekierowywanie połączeń, nagrywaj nieograniczoną liczbę połączeń i korzystaj z wielu innych funkcji LiveAgent. 

undraw polaczenie wideo kxyp
szybka obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo

Live chat w czasie rzeczywistym

Pozwól swoim klientom na szybki kontakt, zapewniając natychmiastowe wsparcie za pomocą czatu na żywo. Narzędzie czatu LiveAgent łączy w sobie zarówno typowe, jak i unikalne funkcje, w tym wiele opcji przekierowań i dystrybucji, proaktywne zaproszenia do czatu, monitorowanie odwiedzających online, widok pisania w czasie rzeczywistym i wiele innych.

Połącz swoje media społecznościowe

Zintegruj obsługę klienta z najpopularniejszymi platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Możesz łatwo monitorować i odpowiadać na wszystkie wiadomości w mediach społecznościowych, komentarze i wzmianki o marce, a następnie zapoznawać się z nimi w formie zgłoszeń. Zarządzaj wszystkim z jednego panelu i oszczędzaj swój cenny czas na przełączanie się między wieloma kontami.

undraw powiadomienia ro8o

Dlaczego narzędzie help desk i self-service od LiveAgent to odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu?

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Więcej niż samoobsługa

To kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo, centrum telefonicznego i obsługi mediów społecznościowych.

Zwiększ zadowolenie klienta

Najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie

LiveAgent było najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020.

Integracje cennik

Elastyczny i bogaty w funkcje

Narzędzie posiada ponad 179 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nieograniczone opcje dostosowywania, aby sprostać Twoim wymaganiom.

Uścisk dłoni

Ponad 21 tysięcy zadowolonych klientów

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych sektorów wybrało właśnie LiveAgent spośród setek innych dostawców. 

oszczędności dwkw

Narzędzie self-service w rozsądnej cenie

Bez długoterminowych umów i ukrytych opłat, LiveAgent zapewnia najlepszą wartość w stosunku do opłat dzięki w pełni przejrzystym i rozsądnym opcjom cenowym, rozliczanym co miesiąc, i to  wyłącznie za rzeczywiste użytkowanie. Funkcje samoobsługi są wbudowane w każdy (oprócz bezpłatnego) plan.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.