Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zapewnij swoim klientom samoobsługę

Dzisiejsi konsumenci stali się bardziej wymagający, ale i samodzielni niż kiedykolwiek wcześniej. Właśnie dlatego samoobsługowe wsparcie klienta dla wielu firm jest już koniecznością.

W rzeczywistości 70% konsumentów woli szukać odpowiedzi online, zanim zwrócą się o pomoc do obsługi klienta.

Dzięki narzędziu LiveAgent, możesz rozszerzyć możliwości pomocy technicznej i umożliwić klientom samodzielne rozwiązywanie problemów – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu i czasie. Zapewniając swoim klientom efektywne, samoobsługowe wsparcie, wyświadczasz zarówno im, jak i swoim agentom obsługi klienta, wielką przysługę.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Świetna baza wiedzy dla Twoich odbiorców

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Czym jest narzędzie self-service?

Narzędzie self service umożliwia klientom dostęp do informacji o produktach i usługach, znajdowanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów bez interakcji z agentem obsługi klienta. Portale samoobsługowe mogą zawierać artykuły z bazy wiedzy, strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ), przewodniki rozwiązywania problemów, samouczki wideo, społeczności klientów, a także możliwości przesyłania i śledzenia zgłoszeń.

Aż 90% konsumentów na całym świecie oczekuje, że marki i organizacje będą oferować samoobsługowe rozwiązania. Przewidywania wskazują na to, że rynek oprogramowania samoobsługowego dla klientów osiągnie 18,12 mld USD do 2024 r.

Kluczowe korzyści biznesowe narzędzia self-service

Kiedy klienci mają możliwość pomocy sobie samym – sytuacja staje się lepsza dla wszystkich. Najbardziej innowacyjne firmy dostrzegły już liczne zalety oferowania klientom opcji samoobsługowego wsparcia.

help desk impossible collaboration across emails

Zmniejszona liczba zgłoszeń

Samoobsługa zmniejsza całkowitą liczbę przychodzących zgłoszeń, ponieważ klienci są w stanie znaleźć odpowiedzi na swoje pytania i samodzielnie rozwiązać proste problemy bez konieczności kontaktu się z Twoim zespołem.

The fastest live chat software on the market

Większa produktywność zespołu

Funkcje samolobsługi poprawiają wydajność i produktywność agentów. Zamiast poświęcać czas na obsługę drobnych, powtarzających się problemów, agenci mogą skupić się zapytaniach, które z perspektywy biznesowej są nieco bardziej istotne.

Improve customer happiness

Zwiększona satysfakcja klientów

Dzięki całodobowemu dostępowi do odpowiednich informacji portale samoobsługowe zwiększają satysfakcję, umożliwiając klientom łatwe znajdowanie rozwiązań wtedy, gdy jest to dla nich najwygodniejsze.

help desk late replies to your customers

Zmniejszone koszty wsparcia klienta

Inwestowanie w samoobsługowe rozwiązania pomaga obniżyć koszty operacyjne, ponieważ wspierasz swoich klientów nawet poza godzinami pracy, eliminując w ten sposób potrzebę zatrudniania dodatkowych agentów obsługi klienta.

Samoobsługowy portal klienta w LiveAgent

Zapewnij swoim klientom doskonałe doświadczenie obsługi klienta. Pozwól im odwoływać się do artykułów bazy wiedzy, angażować się na forach społeczności, wystawiać opinie, przesyłać i monitorować zgłoszenia do pomocy technicznej – wszystko w ramach jednego, samoobsługowego portalu.

undraw book lover mkck

Baza wiedzy i FAQ

Skonfiguruj kompleksową bazę wiedzy w 4 prostych krokach. Zapewnij swoim klientom wszystkie przydatne informacje, których potrzebują – przewodniki dla początkujących, artykuły instruktażowe, wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów czy często zadawane pytania. Twoi klienci mogą z łatwością odwoływać się do tych materiałów, gdy Twoi agenci są offline lub poza godzinami pracy. Stwórz wiele baz wiedzy – każdą z unikalnym projektem, ustawieniami i zawartością. Jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów lub zarządzasz wieloma markami, Twoje wewnętrzne bazy wiedzy będą dostępne tylko dla Twoich agentów.

Społeczność forum dla klientów

Poszerz swoją ofertę samoobsługi dzięki forum, które sprzyja interakcji między klientami i zwiększa ich zaangażowanie. Zachęcaj klientów, aby pomagali sobie nawzajem, odpowiadając na pytania, dzieląc się wiedzą, spostrzeżeniami, wskazówkami i sprawdzonymi metodami. Każdy wpis na forum jest przekształcany w zgłoszenie, dzięki czemu agenci obsługi klienta mogą zawsze wkroczyć i zaoferować pomoc w razie potrzeby.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Zbieraj feedback i sugestie

Czy wiesz, jakie funkcje cenią Twoi klienci i co chcieliby zobaczyć w Twoich produktach? Poinformuj swoich klientów, że ich opinie mają znaczenie – pozwól im dzielić się sugestiami, głosować na istniejące opinie i śledzić postępy wdrażania. Umieść przycisk opinii w dowolnym miejscu w swojej witrynie i dostosuj go według preferencji, aby zacząć otrzymywać cenny feedback.

Przesyłaj zgłoszenia i śledź ich postęp

Upewnij się, że klienci, którzy samodzielnie szukają pomocy, mogą bezproblemowo wysyłać zgłoszenia, jeśli nie byli w stanie znaleźć tego, czego szukali.

Zasoby takie jak portal klienta umożliwiają klientom zarządzanie własnymi zgłoszeniami oraz śledzenie ich postępów.

undraw progress overview 2dik

LiveAgent ma do zaoferowania znacznie więcej

LiveAgent ma do zaoferowania zdecydowanie więcej niż funkcje samoobsługowego wsparcia. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom, wykorzystując wszystkie możliwości i funkcje LiveAgent, zaprojektowane w celu zapewnienia wielokanałowej, bezproblemowej obsługi.

undraw email campaign qa8y

Kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami

LiveAgent zapewnia zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń – w tym inteligentną dystrybucję zgłoszeń, automatyzację przepływu pracy, zarządzanie SLA, gotowe szablony odpowiedzi, dzielenie i łączenie zgłoszeń, narzędzia do współpracy zespołowej, raportowanie i analizy. Dzięki przechowywaniu całej komunikacji z klientami w jednym miejscu, możesz szybko i skutecznie rozwiązywać ich zgłoszenia.

Połączenia głosowe i wideo

Pomimo szybkiego rozwoju kanałów samoobsługowych i cyfrowych, ogromna liczba konsumentów nadal preferuje pomoc telefoniczną. LiveAgent zawiera wbudowane call center w chmurze, które pozwala scentralizować połączenia z Twojej strony internetowej lub infolinii stacjonarnej w jednym miejscu. Projektuj niestandardowe drzewa IVR, automatyzuj przekierowywanie połączeń, nagrywaj nieograniczoną liczbę połączeń i korzystaj z wielu innych funkcji LiveAgent. 

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Live chat w czasie rzeczywistym

Pozwól swoim klientom na szybki kontakt, zapewniając natychmiastowe wsparcie za pomocą czatu na żywo. Narzędzie czatu LiveAgent łączy w sobie zarówno typowe, jak i unikalne funkcje, w tym wiele opcji przekierowań i dystrybucji, proaktywne zaproszenia do czatu, monitorowanie odwiedzających online, widok pisania w czasie rzeczywistym i wiele innych.

Połącz swoje media społecznościowe

Zintegruj obsługę klienta z najpopularniejszymi platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Możesz łatwo monitorować i odpowiadać na wszystkie wiadomości w mediach społecznościowych, komentarze i wzmianki o marce, a następnie zapoznawać się z nimi w formie zgłoszeń. Zarządzaj wszystkim z jednego panelu i oszczędzaj swój cenny czas na przełączanie się między wieloma kontami.

undraw social notifications ro8o

Dlaczego narzędzie help desk i self-service od LiveAgent to odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu?

Connect favourite VoIP provider and contacts

Więcej niż samoobsługa

To kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo, centrum telefonicznego i obsługi mediów społecznościowych.

Improve customer happiness

Najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie

LiveAgent było najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020.

Integrations pricing

Elastyczny i bogaty w funkcje

Narzędzie posiada ponad 179 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nieograniczone opcje dostosowywania, aby sprostać Twoim wymaganiom.

Handshake

Ponad 21 tysięcy zadowolonych klientów

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych sektorów wybrało właśnie LiveAgent spośród setek innych dostawców. 

undraw Savings dwkw

Narzędzie self-service w rozsądnej cenie

Bez długoterminowych umów i ukrytych opłat, LiveAgent zapewnia najlepszą wartość w stosunku do opłat dzięki w pełni przejrzystym i rozsądnym opcjom cenowym, rozliczanym co miesiąc, i to  wyłącznie za rzeczywiste użytkowanie. Funkcje samoobsługi są wbudowane w każdy (oprócz bezpłatnego) plan.

FAQ

How do you create self-service experiences for customers and employees?

Self-service is almost a must these days. If you are looking for self-service experiences for both customers and employees, you should consider self-service software or a help desk software with a customer portal. Customer portal enables you to create multiple Knowledgebases, both private and public.

What is a self-service portal?

A self-service portal or client portal is a portal for customers where they can find additional information without a need to contact a customer rep. This could be in a form of a Knowledgebase article or a Forum.

What are the benefits of self-service?

The benefits of self-service include fewer customer service costs, increased sales, improved customer experience, and customer retention.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo