Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla działu pomocy za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Zendesk
Konkurent Zendesk.
|
Freshdesk
Konkurent Freshdesk.
|
LiveChat
Konkurent LiveChat.
|
Intercom
Konkurent Intercom.
|
---|---|---|---|---|---|
Zgłoszenia
Łączy się z wieloma liniami komunikacji (takimi jak poczta e-mail, czat na żywo, call center lub media społecznościowe), aby usprawnić wszystkie wiadomości i umożliwić użytkownikom odpowiadanie na nie z oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Professional
59 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Rozrusznik
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
79 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Czat na żywo
Natywny widżet czatu na żywo, który można wdrożyć w witrynie i używać do komunikacji w czasie rzeczywistym z odwiedzającymi witrynę.
|
Ticket+czat
29 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Ticket + czat, który kosztuje 29 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on
15-59 USD/miesiąc/agent
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 15-59 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Garden
45 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Garden, który kosztuje 45 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Ujęte w planach z cenami na żądanie.
|
Wbudowane Call Center
Wirtualne call center ze scentralizowanym pulpitem do wykonywania, odbierania i zarządzania połączeniami.
|
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent
W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on
45 USD/miesiąc/agent
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 45 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Estate
85 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie Estate, który kosztuje 85 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Domofon nie oferuje tej funkcji
|
Facebook i Twitter
Integracja, która pobiera wszystkie tweety, komentarze, wzmianki i wiadomości z Facebooka i przekształca je w zgłoszenia, na które można odpowiedzieć bezpośrednio z oprogramowania.
|
Add-on
39 USD/miesiąc/konto
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 39 USD miesięcznie za konto lub w abonamencie All-inclusive za 49 USD/miesiąc/agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
25 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Ujęte w planach z cenami na żądanie.
|
Reguły i automatyzacja
Reguły automatyzacji, które można wdrożyć w celu przyspieszenia procesów obsługi klienta.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie biletowzgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
25 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on+garden
45 USD/miesiąc/agent
Zawarte w abonamencie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie lub można go dodać. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Ujęte w planach z cenami na żądanie.
|
Godziny pracy i umowy SLA
Afunkcja, która umożliwia zarządzanie i monitorowanie dzienników SLA, zgodność z SLA i ustawianie godzin pracy.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Professional
59 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Dzienniki kontroli
Dziennik aktywności, który rejestruje wszystkie działania wykonane w systemie pomocy technicznej.
|
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent
W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Estate
65 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie Estate, który kosztuje 65 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Nieograniczona historia
Nieograniczona historia oglądania biletów. (Po pewnym czasie nie tracisz dostępu do zgłoszeń.)
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
25 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
39 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 39 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
79 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Usuń znakowanie
Opcja użycia białej etykiety (bez brandingu).
|
Add-on
19 USD/miesiąc/agent
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 19 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Biznes
59 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie Biznes, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Spersonalizowany zespół ds. sukcesu 24/7
Dedykowany zespół ds. sukcesu klienta, który jest przydzielony do Ciebie i dostępny 24/7 365 we wszystkich kanałach komunikacji.
|
Ticket
15 USD/miesiąc/agent
Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Blossom
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
19 USD/miesiąc/agent
W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd opinie
Oblicz różnicę w cenie między LiveAgent a jego alternatywami i dowiedz się, które rozwiązanie zapewnia lepszą wartość dla Twojej firmy.
Ciekawe, jak dorównujemy innym popularnym rozwiązaniom pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Porównania programów pomocy technicznej to opcje oprogramowania o podobnych podstawowych funkcjach. Istnieją jednak różnice w cenie, projekcie, funkcjach i nie tylko. Ponieważ każda firma ma inne potrzeby, na rynku dostępnych jest obecnie wiele alternatywnych rozwiązań pomocy technicznej.
Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie pomocy technicznej, najpierw oceń potrzeby i preferencje swojej firmy. Następnie odwiedź naszą alternatywną stronę internetową, aby porównać różne programy. Naszą wskazówką jest rozważenie funkcji, ceny i projektu preferowanego przez Twoją firmę i kompatybilności z.
LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.
Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcją czatu, kompleksowym call center oraz prostym systemem obsługi zgłoszeń poprzez e-mail. Oferuje ono segmentację klientów z tagami oraz grupami kontaktów oraz zwiększa produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom i odznakom. Dostępne są także funkcje grywalizacji. LiveAgent jest przystępnie w cenie i może być dostosowane do potrzeb różnych firm.
Hubspot Service Hub Alternatywa 2
LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla HubSpot Service Hub na rynku. To bogate w funkcje oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększy produktywność Twojego zespołu wsparcia, zwiększy zadowolenie klientów i jednocześnie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze. Nie wymagamy karty kredytowej, a użytkowanie jest łatwe i proste. Zarejestruj się na darmowe konto i dołącz do ponad 15 000 firm i 15 milionów użytkowników końcowych na całym świecie.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?
Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Helpshift?
LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach