Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie li>
Wykorzystywany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz porównania oprogramowania help desk?

Setki alternatywnych rozwiązań pozwalają wspierać klientów, ale niewiele z nich oferuje ponad 175 funkcji help desk. Przygotowaliśmy listę niezbędnych elementów oprogramowania help desk, w tym system zgłoszeń e-mail, czat na żywo, call center, obsługę mediów społecznościowych i dodatkowe funkcje. Zalecamy samodzielne przetestowanie LiveAgent, aby zobaczyć, jak nasze narzędzie pasuje do Twojej pracy. To nic nie kosztuje, a konfiguracja zajmuje zaledwie 5 minut.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Porównaj 5 najlepszych programów pomocy technicznej

Zobacz, jak LiveAgent wypada na tle innych alternatywnych, wiodących rozwiązań na rynku. Bez kruczków.
Funkcje LiveAgent Zendesk
Konkurent Zendesk.
Freshdesk
Konkurent Freshdesk.
LiveChat
Konkurent LiveChat.
Intercom
Konkurent Intercom.
Zgłoszenia
Łączy się z wieloma liniami komunikacji (takimi jak poczta e-mail, czat na żywo, call center lub media społecznościowe), aby usprawnić wszystkie wiadomości i umożliwić użytkownikom odpowiadanie na nie z oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Professional
59 USD/miesiąc/agent W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Rozrusznik
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
79 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Czat na żywo
Natywny widżet czatu na żywo, który można wdrożyć w witrynie i używać do komunikacji w czasie rzeczywistym z odwiedzającymi witrynę.
Ticket+czat
29 USD/miesiąc/agent W ramach planu Ticket + czat, który kosztuje 29 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on
15-59 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 15-59 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Garden
45 USD/miesiąc/agent W ramach planu Garden, który kosztuje 45 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Wbudowane Call Center
Wirtualne call center ze scentralizowanym pulpitem do wykonywania, odbierania i zarządzania połączeniami.
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on
45 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 45 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Estate
85 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Estate, który kosztuje 85 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Domofon nie oferuje tej funkcji
Facebook i Twitter
Integracja, która pobiera wszystkie tweety, komentarze, wzmianki i wiadomości z Facebooka i przekształca je w zgłoszenia, na które można odpowiedzieć bezpośrednio z oprogramowania.
Add-on
39 USD/miesiąc/konto Dostępna jako dodatkowa funkcja za 39 USD miesięcznie za konto lub w abonamencie All-inclusive za 49 USD/miesiąc/agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Reguły i automatyzacja
Reguły automatyzacji, które można wdrożyć w celu przyspieszenia procesów obsługi klienta.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie biletowzgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on+garden
45 USD/miesiąc/agent Zawarte w abonamencie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie lub można go dodać. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Godziny pracy i umowy SLA
Afunkcja, która umożliwia zarządzanie i monitorowanie dzienników SLA, zgodność z SLA i ustawianie godzin pracy.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Professional
59 USD/miesiąc/agent W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Intercom nie oferuje tej funkcji
Dzienniki kontroli
Dziennik aktywności, który rejestruje wszystkie działania wykonane w systemie pomocy technicznej.
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Estate
65 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Estate, który kosztuje 65 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Intercom nie oferuje tej funkcji
Nieograniczona historia
Nieograniczona historia oglądania biletów. (Po pewnym czasie nie tracisz dostępu do zgłoszeń.)
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
39 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 39 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
79 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Usuń znakowanie
Opcja użycia białej etykiety (bez brandingu).
Add-on
19 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 19 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Biznes
59 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Biznes, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Intercom nie oferuje tej funkcji
Spersonalizowany zespół ds. sukcesu 24/7
Dedykowany zespół ds. sukcesu klienta, który jest przydzielony do Ciebie i dostępny 24/7 365 we wszystkich kanałach komunikacji.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Intercom nie oferuje tej funkcji

Czy tracisz Zen?

Czy Twoje narzędzie help desk nie spełnia już swojego celu? Przywróć życie swojej firmie dzięki LiveAgent. Wypróbuj 14-dniowy bezpłatny okres próbny.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd opinie

Upset man-illustration

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Oblicz różnicę w cenie między LiveAgent a jego alternatywami i dowiedz się, które rozwiązanie zapewnia lepszą wartość dla Twojej firmy.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Co to są porównania oprogramowania pomocy technicznej?

Porównania programów pomocy technicznej to opcje oprogramowania o podobnych podstawowych funkcjach. Istnieją jednak różnice w cenie, projekcie, funkcjach i nie tylko. Ponieważ każda firma ma inne potrzeby, na rynku dostępnych jest obecnie wiele alternatywnych rozwiązań pomocy technicznej.

Jak wybrać oprogramowanie pomocy technicznej?

Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie pomocy technicznej, najpierw oceń potrzeby i preferencje swojej firmy. Następnie odwiedź naszą alternatywną stronę internetową, aby porównać różne programy. Naszą wskazówką jest rozważenie funkcji, ceny i projektu preferowanego przez Twoją firmę i kompatybilności z.

Related Articles to Alternatywy
Intercom Alternatywa

Intercom Alternatywa

LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcją czatu, kompleksowym call center oraz prostym systemem obsługi zgłoszeń poprzez e-mail. Oferuje ono segmentację klientów z tagami oraz grupami kontaktów oraz zwiększa produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom i odznakom. Dostępne są także funkcje grywalizacji. LiveAgent jest przystępnie w cenie i może być dostosowane do potrzeb różnych firm.

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla HubSpot Service Hub na rynku. To bogate w funkcje oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększy produktywność Twojego zespołu wsparcia, zwiększy zadowolenie klientów i jednocześnie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze. Nie wymagamy karty kredytowej, a użytkowanie jest łatwe i proste. Zarejestruj się na darmowe konto i dołącz do ponad 15 000 firm i 15 milionów użytkowników końcowych na całym świecie.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Helpshift?

LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo