Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie li>
Wykorzystywany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz porównania oprogramowania help desk?

Setki alternatywnych rozwiązań pozwalają wspierać klientów, ale niewiele z nich oferuje ponad 175 funkcji help desk. Przygotowaliśmy listę niezbędnych elementów oprogramowania help desk, w tym system zgłoszeń e-mail, czat na żywo, call center, obsługę mediów społecznościowych i dodatkowe funkcje. Zalecamy samodzielne przetestowanie LiveAgent, aby zobaczyć, jak nasze narzędzie pasuje do Twojej pracy. To nic nie kosztuje, a konfiguracja zajmuje zaledwie 5 minut.
  • SourceForge leader fall 2021

Porównaj 5 najlepszych programów pomocy technicznej

Zobacz, jak LiveAgent wypada na tle innych alternatywnych, wiodących rozwiązań na rynku. Bez kruczków.
Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla działu pomocy za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
Zendesk
Konkurent Zendesk.
Freshdesk
Konkurent Freshdesk.
LiveChat
Konkurent LiveChat.
Intercom
Konkurent Intercom.
Zgłoszenia
Łączy się z wieloma liniami komunikacji (takimi jak poczta e-mail, czat na żywo, call center lub media społecznościowe), aby usprawnić wszystkie wiadomości i umożliwić użytkownikom odpowiadanie na nie z oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Professional
59 USD/miesiąc/agent W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Rozrusznik
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
79 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Czat na żywo
Natywny widżet czatu na żywo, który można wdrożyć w witrynie i używać do komunikacji w czasie rzeczywistym z odwiedzającymi witrynę.
Ticket+czat
29 USD/miesiąc/agent W ramach planu Ticket + czat, który kosztuje 29 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on
15-59 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 15-59 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Garden
45 USD/miesiąc/agent W ramach planu Garden, który kosztuje 45 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Wbudowane Call Center
Wirtualne call center ze scentralizowanym pulpitem do wykonywania, odbierania i zarządzania połączeniami.
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on
45 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 45 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Estate
85 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Estate, który kosztuje 85 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Domofon nie oferuje tej funkcji
Facebook i Twitter
Integracja, która pobiera wszystkie tweety, komentarze, wzmianki i wiadomości z Facebooka i przekształca je w zgłoszenia, na które można odpowiedzieć bezpośrednio z oprogramowania.
Add-on
39 USD/miesiąc/konto Dostępna jako dodatkowa funkcja za 39 USD miesięcznie za konto lub w abonamencie All-inclusive za 49 USD/miesiąc/agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Reguły i automatyzacja
Reguły automatyzacji, które można wdrożyć w celu przyspieszenia procesów obsługi klienta.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie biletowzgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Add-on+garden
45 USD/miesiąc/agent Zawarte w abonamencie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie lub można go dodać. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Enterprise
Ceny na żądanie Ujęte w planach z cenami na żądanie.
Godziny pracy i umowy SLA
Afunkcja, która umożliwia zarządzanie i monitorowanie dzienników SLA, zgodność z SLA i ustawianie godzin pracy.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Professional
59 USD/miesiąc/agent W ramach planu Professional, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Intercom nie oferuje tej funkcji
Dzienniki kontroli
Dziennik aktywności, który rejestruje wszystkie działania wykonane w systemie pomocy technicznej.
All-inclusive
49 USD/miesiąc/agent W ramach planu all-inclusive, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Estate
65 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Estate, który kosztuje 65 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
LiveChat nie oferuje tej funkcji
Intercom nie oferuje tej funkcji
Nieograniczona historia
Nieograniczona historia oglądania biletów. (Po pewnym czasie nie tracisz dostępu do zgłoszeń.)
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
25 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Team
39 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zespołu, który kosztuje 39 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
79 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
Usuń znakowanie
Opcja użycia białej etykiety (bez brandingu).
Add-on
19 USD/miesiąc/agent Dostępna jako dodatkowa funkcja za 19 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Biznes
59 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie Biznes, który kosztuje 59 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Intercom nie oferuje tej funkcji
Spersonalizowany zespół ds. sukcesu 24/7
Dedykowany zespół ds. sukcesu klienta, który jest przydzielony do Ciebie i dostępny 24/7 365 we wszystkich kanałach komunikacji.
Ticket
15 USD/miesiąc/agent Ujęte w planie zgłoszeniowym, który kosztuje 15 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Zendesk nie oferuje tej funkcji
Blossom
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Blossom, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Starter
19 USD/miesiąc/agent W ramach planu Starter, który kosztuje 19 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
Intercom nie oferuje tej funkcji

Czy tracisz Zen?

Czy Twoje narzędzie help desk nie spełnia już swojego celu? Przywróć życie swojej firmie dzięki LiveAgent. Wypróbuj 14-dniowy bezpłatny okres próbny.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd opinie

Upset man-illustration

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Oblicz różnicę w cenie między LiveAgent a jego alternatywami i dowiedz się, które rozwiązanie zapewnia lepszą wartość dla Twojej firmy.

Porównaj nas z innymi

Ciekawe, jak dorównujemy innym popularnym rozwiązaniom pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywy
    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

    Alternatywa dla Help Scout

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące obsługę wielokanałową i tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom i Freshcaller.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x