Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność call center dzięki oprogramowaniu inbound. Skorzystaj z funkcji takich jak menu głosowe, inteligentne kolejkowanie połączeń, nagrywanie rozmów i raportowanie. Łatwa instalacja i personalizacja. Rozpocznij 14 dni darmowego okresu próbnego bez opłat konfiguracyjnych. LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie call center w chmurze.
Mimo gwałtownego wzrostu popularności kanałów online, wsparcie telefoniczne to dalej najpopularniejsza forma kontaktu, zarówno dla firm B2B i B2C. Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych kanałów komunikacji.
Z LiveAgent założysz wirtualne call center wewnątrz swojego oprogramowania obsługi klienta, żeby odbierać połączenia z linii telefonicznej lub ze swojej strony internetowej. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.
Oprogramowanie inbound call canter pozwala firmom na sprawne zarządzanie dużą ilością połączeń od klientów. Oprogramowanie wykorzystuje IVR (menu głosowe) i system inteligentnego kolejkowania połączeń, które zmniejszają ilość przerwanych połączeń i czas oczekiwania. Dzięki temu twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi członkami zespołu.
Dowiedz się więcej
Używanie oprogramowania inbound call center to świetny sposób na podniesienie poziomu telefonicznej obsługi klienta.
Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.
Z menu głosowym (IVR) możesz zarządzać połączeniami i przekazywać je do odpowiednich działów czy pracowników, tym samym zmniejszając czas oczekiwania i zwiększając satysfakcję klientów.
Zautomatyzowane przekazywanie połączeń to sposób na zarządzanie czasem pracowników i na równe rozdzielenie pracy. Dzięki temu możesz mieć pewność, że twój zespół zajmuje się pomaganiem klientów.
Z dostępem do szczegółowej informacji na temat klienta twoi pracownicy mogą polecać odpowiednie produkty czy usługi i zwiększyć sprzedaż.
Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.
LiveAgent oferuje łatwą integrację i obsługuje 99+% krajowych, regionalnych i światowych partnerów VoIP — wybierz swojego dostawcę VoIP i połącz dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów. Możesz również zezwolić na połączenia PC do PC, żeby umożliwić klientom skontaktowanie się z tobą poprzez przycisk na twojej stronie.
Dowiedz się więcej
W celu zapewnienia szybkiej i skutecznej komunikacji, oprogramowanie call center od LiveAgent automatycznie kolejkuje połączenia, według ustalonych preferencji lub losowo. W przypadku ustalania pierwszeństwa połączenia są przekazywane do dostępnego pracownika o najwyższym stopniu pierwszeństwa i najdłuższą przerwą między połączeniami. Losowe kolejkowanie przekazuje połączenia dostępnym pracownikom.
Z rozbudowanym narzędziem do tworzenia menu głosowego (IVR) możesz stworzyć niezwykle złożone i spersonalizowane menu głosowe, zautomatyzować i przyspieszyć telefoniczną obsługę klienta, oszczędzić czas i pieniądze. Będziesz mieć pewność, że połączenia trafią do odpowiedniego działu czy pracownika.
Dowiedz się więcej
Ciesz się nieograniczonym nagrywaniem bez dodatkowego oprogramowania i bezpiecznie przechowuj wszystkie rozmowy z klientami i wiadomości głosowe na swoim koncie LiveAgent w celach prawnych czy szkoleniowych. Odtwarzaj, ściągaj i wracaj do nagranych rozmów, kiedy tylko zechcesz i pomagaj swoim klientom jeszcze lepiej.
Umieść przycisk wideo czatu w dowolnym miejscu na swojej stronie i zapewnij klientom bardziej zindywidualizowaną obsługę dzięki połączeniom online. Wideo rozmowy LiveAgent wymagają jedynie przeglądarki, nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych aplikacji. Wideo rozmowy są bezpiecznie przechowywane jako tickety.
Miej pełny wgląd w wyniki twojego inbound call center dzięki szczegółowym raportom. Wygeneruj różne raporty i śledź najważniejsze metryki i KPI, w tym produktywność zespołu i ocenę wyników pracowników. Dowiesz się, którzy pracownicy zapewniają świetną obsługę klientom, a którzy mogą potrzebować nieco więcej szkolenia.
LiveAgent to oprogramowanie call center w chmurze, którego liczne funkcje pomogą twoim pracownikom zwiększyć sprzedaż przychodzącą przy jednoczesnym zapewnianiu świetnej obsługi klienta.
Komunikacja z klientami ze wszystkich kanałów jest przechowywana na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID ticketu i wszystkimi ważnymi informacjami na temat klienta i jego problemu.
Dzięki wbudowanemu CRM od LiveAgent twoi pracownicy uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o kliencie. Dodaj pola do każdego kontaktu i przechowuj dane klientów, twórz notatki i przeglądaj historię ticketów. Dzięki informacjom o klientach zapewnisz im lepszą obsługę i podniesiesz swoje wyniki up-selling i cross-selling.
Inbound call center to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania dla obsługi klienta. Dzięki LiveAgent twoi klienci skontaktują się z tobą, jak tylko chcą. Niezależnie od kanału — maila, telefonu, czatu na żywo czy mediów społecznościowych — twoi pracownicy mogą łatwo, wygodnie i efektywnie zarządzać interakcjami z klientami w jednym uniwersalnym panelu i zapewniać klientom skuteczną, wielokanałową obsługę. Oprogramowanie zawiera 180+ funkcji, 40+ integracji i niemal nieograniczone opcje personalizacji, dzięki którym dostosujesz oprogramowanie do potrzeb swojej firmy.
Jeśli szukasz darmowego oprogramowania inbound call center, najprawdopodobniej znajdziesz narzędzia o ograniczonej funkcjonalności. W swoich poszukiwaniach zwróć uwagę na najważniejsze funkcje, takie jak menu głosowe, opcje kolejkowania połączeń, nielimitowane nagrywanie rozmów, raportowanie itd. Oprogramowanie powinno być łatwe w instalacji, żeby twój zespół mógł w kilka minut zacząć korzystać z call center.
Uzyskaj dostęp do oprogramowania call center w chmurze dla przychodzących i wychodzących połączeń bez dodatkowych kosztów od minuty połączenia — jako część twojego oprogramowania obsługi klienta. LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny i stałą, przejrzystą cenę za miesięczne używanie. Bez długich umów, płać tylko za korzystanie.
Idealny zarówno dla małych firm jak i dużych korporacji
€39
/m-c
Wypróbuj
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.