Oprogramowanie inbound call center w twoim systemie obsługi klienta

Mimo gwałtownego wzrostu popularności kanałów online, wsparcie telefoniczne to dalej najpopularniejsza forma kontaktu, zarówno dla firm B2B i B2C. Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych kanałów komunikacji.

Z LiveAgent założysz wirtualne call center wewnątrz swojego oprogramowania obsługi klienta, żeby odbierać połączenia z linii telefonicznej lub ze swojej strony internetowej. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Czym jest oprogramowanie inbound call center?

Oprogramowanie inbound call canter pozwala firmom na sprawne zarządzanie dużą ilością połączeń od klientów. Oprogramowanie wykorzystuje IVR (menu głosowe) i system inteligentnego kolejkowania połączeń, które zmniejszają ilość przerwanych połączeń i czas oczekiwania. Dzięki temu twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi członkami zespołu. 

Dlaczego warto używać oprogramowania inbound call center?

Używanie oprogramowania inbound call center to świetny sposób na podniesienie poziomu telefonicznej obsługi klienta.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Niezawodne wsparcie klienta

Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.

Zwiększ zadowolenie klienta

Większa satysfakcja klientów

Z menu głosowym (IVR) możesz zarządzać połączeniami i przekazywać je do odpowiednich działów czy pracowników, tym samym zmniejszając czas oczekiwania i zwiększając satysfakcję klientów.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Większa produktywność zespołu

Zautomatyzowane przekazywanie połączeń to sposób na zarządzanie czasem pracowników i na równe rozdzielenie pracy. Dzięki temu możesz mieć pewność, że twój zespół zajmuje się pomaganiem klientów.

czat na żywo wzrost sprzedaży

Większa sprzedaż

Z dostępem do szczegółowej informacji na temat klienta twoi pracownicy mogą polecać odpowiednie produkty czy usługi i zwiększyć sprzedaż.

Kompleksowe oprogramowanie call center od LiveAgent

Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.

Płynna integracja połączeń

LiveAgent oferuje łatwą integrację i obsługuje 99+% krajowych, regionalnych i światowych partnerów VoIP — wybierz swojego dostawcę VoIP i połącz dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów. Możesz również zezwolić na połączenia PC do PC, żeby umożliwić klientom skontaktowanie się z tobą poprzez przycisk na twojej stronie.
Osoba trzymająca długopis w lewej ręce
Osoba trzymająca dwa urządzenia

Inteligentne kolejkowanie połączeń

W celu zapewnienia szybkiej i skutecznej komunikacji, oprogramowanie call center od LiveAgent automatycznie kolejkuje połączenia, według ustalonych preferencji lub losowo. W przypadku ustalania pierwszeństwa połączenia są przekazywane do dostępnego pracownika o najwyższym stopniu pierwszeństwa i najdłuższą przerwą między połączeniami. Losowe kolejkowanie przekazuje połączenia dostępnym pracownikom.

Inteligentne menu głosowe

Z rozbudowanym narzędziem do tworzenia menu głosowego (IVR) możesz stworzyć niezwykle złożone i spersonalizowane menu głosowe, zautomatyzować i przyspieszyć telefoniczną obsługę klienta, oszczędzić czas i pieniądze. Będziesz mieć pewność, że połączenia trafią do odpowiedniego działu czy pracownika.
Interaktywne wiadomości głosowe
Kobieta siedzi przed klepsydrą

Nieograniczone nagrania rozmów

Ciesz się nieograniczonym nagrywaniem bez dodatkowego oprogramowania i bezpiecznie przechowuj wszystkie rozmowy z klientami i wiadomości głosowe na swoim koncie LiveAgent w celach prawnych czy szkoleniowych. Odtwarzaj, ściągaj i wracaj do nagranych rozmów, kiedy tylko zechcesz i pomagaj swoim klientom jeszcze lepiej.

Zintegrowany wideo czat

Umieść przycisk wideo czatu w dowolnym miejscu na swojej stronie i zapewnij klientom bardziej zindywidualizowaną obsługę dzięki połączeniom online. Wideo rozmowy LiveAgent wymagają jedynie przeglądarki, nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych aplikacji. Wideo rozmowy są bezpiecznie przechowywane jako tickety.

Potężny edytor WYSIWYG
Dwójka ludzi analizuje raporty przed roślinami

Analiza call center

Miej pełny wgląd w wyniki twojego inbound call center dzięki szczegółowym raportom. Wygeneruj różne raporty i śledź najważniejsze metryki i KPI, w tym produktywność zespołu i ocenę wyników pracowników. Dowiesz się, którzy pracownicy zapewniają świetną obsługę klientom, a którzy mogą potrzebować nieco więcej szkolenia.

Skorzystaj z oprogramowania call center od LiveAgent, żeby zwiększyć sprzedaż przychodzącą

LiveAgent to oprogramowanie call center w chmurze, którego liczne funkcje pomogą twoim pracownikom zwiększyć sprzedaż przychodzącą przy jednoczesnym zapewnianiu świetnej obsługi klienta.

Pracująca kobieta idzie trzymając telefon

Hybrydowy system ticketowy

Komunikacja z klientami ze wszystkich kanałów jest przechowywana na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID ticketu i wszystkimi ważnymi informacjami na temat klienta i jego problemu.

Potężny edytor WYSIWYG

Lepsze zrozumienie klientów

Dzięki wbudowanemu CRM od LiveAgent twoi pracownicy uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o kliencie. Dodaj pola do każdego kontaktu i przechowuj dane klientów, twórz notatki i przeglądaj historię ticketów. Dzięki informacjom o klientach zapewnisz im lepszą obsługę i podniesiesz swoje wyniki up-selling i cross-selling.

Kobieta siedzi przy biurku i zastanawia się nad dobrym rozwiązaniem

Część wielokanałowego systemu komunikacji

Inbound call center to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania dla obsługi klienta. Dzięki LiveAgent twoi klienci skontaktują się z tobą, jak tylko chcą. Niezależnie od kanału — maila, telefonu, czatu na żywo czy mediów społecznościowych — twoi pracownicy mogą łatwo, wygodnie i efektywnie zarządzać interakcjami z klientami w jednym uniwersalnym panelu i zapewniać klientom skuteczną, wielokanałową obsługę. Oprogramowanie zawiera 180+ funkcji, 40+ integracji i niemal nieograniczone opcje personalizacji, dzięki którym dostosujesz oprogramowanie do potrzeb swojej firmy.

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie inbound call center

Jeśli szukasz darmowego oprogramowania inbound call center, najprawdopodobniej znajdziesz narzędzia o ograniczonej funkcjonalności. W swoich poszukiwaniach zwróć uwagę na najważniejsze funkcje, takie jak menu głosowe, opcje kolejkowania połączeń, nielimitowane nagrywanie rozmów, raportowanie itd. Oprogramowanie powinno być łatwe w instalacji, żeby twój zespół mógł w kilka minut zacząć korzystać z call center.

Kobieta wybiera i zamawia coś z menu

Stała miesięczna opłata, bez dodatkowych opłat

Uzyskaj dostęp do oprogramowania call center w chmurze dla przychodzących i wychodzących połączeń bez dodatkowych kosztów od minuty połączenia — jako część twojego oprogramowania obsługi klienta. LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny i stałą, przejrzystą cenę za miesięczne używanie. Bez długich umów, płać tylko za korzystanie.

Package Name

All-Inclusive

Idealny zarówno dla małych firm jak i dużych korporacji

39 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.