Oprogramowanie inbound call center

Zaskocz swoich klientów i zwiększ ich satysfakcję.
  • ✓ Brak opłat konfiguracyjnych   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Analuj w dowolnym momencie
Animacja Nagłówka
Oprogramowanie do obsługi klienta

Oprogramowanie inbound call center w twoim systemie obsługi klienta

Mimo gwałtownego wzrostu popularności kanałów online, wsparcie telefoniczne to dalej najpopularniejsza forma kontaktu, zarówno dla firm B2B i B2C. Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych kanałów komunikacji.

Z LiveAgent założysz wirtualne call center wewnątrz swojego oprogramowania obsługi klienta, żeby odbierać połączenia z linii telefonicznej lub ze swojej strony internetowej. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Czym jest oprogramowanie inbound call center?

Oprogramowanie inbound call canter pozwala firmom na sprawne zarządzanie dużą ilością połączeń od klientów. Oprogramowanie wykorzystuje IVR (menu głosowe) i system inteligentnego kolejkowania połączeń, które zmniejszają ilość przerwanych połączeń i czas oczekiwania. Dzięki temu twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi członkami zespołu. 

Dlaczego warto używać oprogramowania inbound call center?

Używanie oprogramowania inbound call center to świetny sposób na podniesienie poziomu telefonicznej obsługi klienta.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Niezawodne wsparcie klienta

Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.

Improve customer happiness - icon

Większa satysfakcja klientów

Z menu głosowym (IVR) możesz zarządzać połączeniami i przekazywać je do odpowiednich działów czy pracowników, tym samym zmniejszając czas oczekiwania i zwiększając satysfakcję klientów.

live chat improves satisfaction - icon

Większa produktywność zespołu

Zautomatyzowane przekazywanie połączeń to sposób na zarządzanie czasem pracowników i na równe rozdzielenie pracy. Dzięki temu możesz mieć pewność, że twój zespół zajmuje się pomaganiem klientów.

live chat increases sales

Większa sprzedaż

Z dostępem do szczegółowej informacji na temat klienta twoi pracownicy mogą polecać odpowiednie produkty czy usługi i zwiększyć sprzedaż.

Kompleksowe oprogramowanie call center od LiveAgent

Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.

Płynna integracja połączeń

LiveAgent oferuje łatwą integrację i obsługuje 99+% krajowych, regionalnych i światowych partnerów VoIP — wybierz swojego dostawcę VoIP i połącz dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów. Możesz również zezwolić na połączenia PC do PC, żeby umożliwić klientom skontaktowanie się z tobą poprzez przycisk na twojej stronie.
Osoba trzymająca długopis w lewej ręce
Osoba trzymająca dwa urządzenia

Inteligentne kolejkowanie połączeń

W celu zapewnienia szybkiej i skutecznej komunikacji, oprogramowanie call center od LiveAgent automatycznie kolejkuje połączenia, według ustalonych preferencji lub losowo. W przypadku ustalania pierwszeństwa połączenia są przekazywane do dostępnego pracownika o najwyższym stopniu pierwszeństwa i najdłuższą przerwą między połączeniami. Losowe kolejkowanie przekazuje połączenia dostępnym pracownikom.

Inteligentne menu głosowe

Z rozbudowanym narzędziem do tworzenia menu głosowego (IVR) możesz stworzyć niezwykle złożone i spersonalizowane menu głosowe, zautomatyzować i przyspieszyć telefoniczną obsługę klienta, oszczędzić czas i pieniądze. Będziesz mieć pewność, że połączenia trafią do odpowiedniego działu czy pracownika.
Interaktywna odpowiedź głosowa
Kobieta siedzi przed klepsydrą

Nieograniczone nagrania rozmów

Ciesz się nieograniczonym nagrywaniem bez dodatkowego oprogramowania i bezpiecznie przechowuj wszystkie rozmowy z klientami i wiadomości głosowe na swoim koncie LiveAgent w celach prawnych czy szkoleniowych. Odtwarzaj, ściągaj i wracaj do nagranych rozmów, kiedy tylko zechcesz i pomagaj swoim klientom jeszcze lepiej.

Zintegrowany wideo czat

Umieść przycisk wideo czatu w dowolnym miejscu na swojej stronie i zapewnij klientom bardziej zindywidualizowaną obsługę dzięki połączeniom online. Wideo rozmowy LiveAgent wymagają jedynie przeglądarki, nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych aplikacji. Wideo rozmowy są bezpiecznie przechowywane jako tickety.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Dwójka ludzi analizuje raporty przed roślinami

Analiza call center

Miej pełny wgląd w wyniki twojego inbound call center dzięki szczegółowym raportom. Wygeneruj różne raporty i śledź najważniejsze metryki i KPI, w tym produktywność zespołu i ocenę wyników pracowników. Dowiesz się, którzy pracownicy zapewniają świetną obsługę klientom, a którzy mogą potrzebować nieco więcej szkolenia.

Skorzystaj z oprogramowania call center od LiveAgent, żeby zwiększyć sprzedaż przychodzącą

LiveAgent to oprogramowanie call center w chmurze, którego liczne funkcje pomogą twoim pracownikom zwiększyć sprzedaż przychodzącą przy jednoczesnym zapewnianiu świetnej obsługi klienta.

Pracująca kobieta idzie trzymając telefon

Hybrydowy system ticketowy

Komunikacja z klientami ze wszystkich kanałów jest przechowywana na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID ticketu i wszystkimi ważnymi informacjami na temat klienta i jego problemu.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Lepsze zrozumienie klientów

Dzięki wbudowanemu CRM od LiveAgent twoi pracownicy uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o kliencie. Dodaj pola do każdego kontaktu i przechowuj dane klientów, twórz notatki i przeglądaj historię ticketów. Dzięki informacjom o klientach zapewnisz im lepszą obsługę i podniesiesz swoje wyniki up-selling i cross-selling.

Kobieta siedzi przy biurku i zastanawia się nad dobrym rozwiązaniem

Część wielokanałowego systemu komunikacji

Inbound call center to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania dla obsługi klienta. Dzięki LiveAgent twoi klienci skontaktują się z tobą, jak tylko chcą. Niezależnie od kanału — maila, telefonu, czatu na żywo czy mediów społecznościowych — twoi pracownicy mogą łatwo, wygodnie i efektywnie zarządzać interakcjami z klientami w jednym uniwersalnym panelu i zapewniać klientom skuteczną, wielokanałową obsługę. Oprogramowanie zawiera 180+ funkcji, 40+ integracji i niemal nieograniczone opcje personalizacji, dzięki którym dostosujesz oprogramowanie do potrzeb swojej firmy.

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie inbound call center

Jeśli szukasz darmowego oprogramowania inbound call center, najprawdopodobniej znajdziesz narzędzia o ograniczonej funkcjonalności. W swoich poszukiwaniach zwróć uwagę na najważniejsze funkcje, takie jak menu głosowe, opcje kolejkowania połączeń, nielimitowane nagrywanie rozmów, raportowanie itd. Oprogramowanie powinno być łatwe w instalacji, żeby twój zespół mógł w kilka minut zacząć korzystać z call center.

Kobieta wybiera i zamawia coś z menu

Stała miesięczna opłata, bez dodatkowych opłat

Uzyskaj dostęp do oprogramowania call center w chmurze dla przychodzących i wychodzących połączeń bez dodatkowych kosztów od minuty połączenia — jako część twojego oprogramowania obsługi klienta. LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny i stałą, przejrzystą cenę za miesięczne używanie. Bez długich umów, płać tylko za korzystanie.

Package Name

All-Inclusive

Idealny zarówno dla małych firm jak i dużych korporacji

39 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

LiveAgent to narzędzie help desk i self-service oferujące kompleksową obsługę klienta, w tym czat na żywo, centrum telefoniczne i obsługę mediów społecznościowych. Narzędzie posiada ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oraz niemal nieograniczone opcje dostosowania. LiveAgent był najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020, a ponad 21 tysięcy biznesów wybrało to narzędzie. Oferuje on elastyczne i bogate w funkcje narzędzie self-service w rozsądnej cenie, bez długoterminowych umów i ukrytych opłat.

Znakomita obsługa klienta zaczyna się od świetnego narzędzia helpdesk. Zobacz, jakie korzyści daje LiveAgent – potrzebujesz zaledwie 5 minut, by zacząć z nim pracować.

Zapewnij doskonałąobsługę klienta.

LiveAgent to popularne i skuteczne rozwiązanie do obsługi klienta, które zadowala użytkowników z różnych branż. Użytkownicy chwalą łatwość obsługi, funkcjonalność oraz niskie koszty. Narzędzie umożliwia szybką i efektywną komunikację z klientami przez różne kanały, a także oferuje przydatne funkcje raportowania i analizy satysfakcji klientów. LiveAgent przyczynia się do wzrostu sprzedaży i satysfakcji klientów.

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Zwiększ zadowolenie klientów poprzez system obsługi zgłoszeń i zapewnienie wygody przez różne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że 80% konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Warto też zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów.

Kreuj swoją obecność w Internecie i przekształć swoje kanały komunikacji w komunikator internetowy z czatem na żywo.

Czat na żywo dla instytucji edukacyjnych i pozarządowych

Czat na żywo może pomóc instytucjom edukacyjnym i pozarządowym utrzymać kontakt z klientami z całego świata, oferując wiele opcji, takich jak przypisanie zgłoszenia do odpowiedniego działu, dodawanie tagów oraz przeprowadzanie ankiet. Zarządzanie zespołem czatu wymaga umiejętności zarówno miękkich, jak i twardych, a outsourcing wsparcia technicznego może pomóc w lepszym zarządzaniu czasem i kosztami. Integrowanie przycisku czatu z witryną jest łatwe, a LiveAgent oferuje wiele funkcji bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie HTTPS i RODO.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo