Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Tidio na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej   
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla Tidio?

Przełącz się na nasze oprogramowanie do wielokanałowej komunikacji z klientami i pozwól swoim klientom wygodnie się z Tobą skontaktować za pośrednictwem ich ulubionych kanałów. Popraw interakcje z klientami dzięki e-mailowym biletom, czat na żywo, media społecznościowe, call center lub baza wiedzy.

Wszystko jest dostępne w jednym ujednoliconym systemie stworzonym z myślą o wygodzie użytkowania. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Tidio vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent Tydio
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
Tidio nie oferuje obsługi zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie zgłoszenie+czat za 29 USD/agenta/miesiąc.
Tidio oferuje czat na żywo w planie za 46 USD/miesiąc.
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Tidio nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Tidio nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
Tidio oferuje w planie integrację z Facebookiem za 46 USD/miesiąc.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Tidio nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Tidio nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najszybsze narzędzie do czatu na rynku

Chat service is a fast and reliable option for customer communication. LiveAgent’s live chat is the fastest on the market, with chat displayed speeds at 2.5 seconds. It’s also supported by great features that can improve customer engagement and agent productivity.

Real-time typing-view lets you see what your customers are typing before they hit send, while proactive chat invitations encourage customers to contact you. Have a look at the full list of features or try them out.

Prowadź rozmowy na czacie jak profesjonalista dzięki naszej platformie czatu

Rozwiązuj zapytania klientów za pośrednictwem większej liczby kanałów

Czat Tidio to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Jednak nie każdy dział pomocy może polegać tylko na czacie, aby zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Dlatego LiveAgent oferuje zgłoszenia e-mailowe, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościoweFacebook, Twitter i < a href="https://www.liveagent.com/features/instagram/">Instagram.

Buduj lepsze relacje z klientami i pozwól swoim klientom dotrzeć do Ciebie z każdego ważnego miejsca w Internecie. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak możesz ulepszyć swoje biuro pomocy dzięki wielokanałowym biletom.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Platforma pomocy technicznej z inteligentnym routingiem wiadomości

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Łatwiejsze zarządzanie doświadczeniami klientów

LiveAgent jest wspierany przez zaawansowane funkcje dla każdego narzędzia i kanału komunikacji dostępnego w Twoim planie. Zarządzaj kontaktami i korzystaj z zaawansowanego filtrowania, aby sortować wiadomości przychodzące od klientów. Utwórz niestandardowe drzewa IVR dla swojego call center.

Utwórz niestandardowy czat i przyciski wywołania lub dostosuj swoją markę i styl artykułu w swoim portal klienta. Zajrzyj do pełnej listy funkcji, aby zobaczyć, co możesz zrobić z LiveAgen.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

Alternatywa dla Tidio
30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi reakcjami.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Możemy pokazać Ci niesamowite wrażenia użytkownika

Rozumiemy, że zapewnienie obsługi klienta może być trudną pracą, gdy nie ma nikogo, kto mógłby Ci pomóc. Dlatego nasza obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto chce dowiedzieć się czegoś nowego lub potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu< /strong>.

LiveAgent ma wielu zadowolonych klientów i Ty też możesz nim zostać. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zobacz, jak to robimy, lub przejrzyj nasze recenzje i przeczytaj, dlaczego klienci przeszli na LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Gotowy do wypróbowania naszej platformy obsługi klienta?

Udoskonal swoje rozmowy z klientami już dziś i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Nie ma żadnych zobowiązań i nie są do tego wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Czy chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj na naszą stronę internetową i przejrzyj, aby uzyskać więcej informacji o LiveAgent. Koniecznie obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć LiveAgent w akcji.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Czym jest Tidio i jakie są jego najlepsze alternatywy?

Tidio to oprogramowanie do czatu dla klientów z wieloma wspaniałymi funkcjami. Jedną z jego najlepszych alternatyw jest LiveAgent, który zapewnia wielokanałowe bilety i szybki widżet czatu z niesamowitą szybkością.

Szukasz alternatywy dla Tidio?

Wypróbuj LiveAgent i zobacz, dlaczego sprzedaż biletów wielokanałowych świetnie sprawdza się w przypadku Twoich klientów. Obsługuj e-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, a nawet Viber, Facebook, Twitter i Instagram.

Jakie są zalety alternatywnego Tidio LiveAgenta?

LiveAgent oferuje uczciwe plany cenowe dla swojego wielokanałowego systemu sprzedaży biletów. Może również obsługiwać więcej kanałów komunikacji i zapewnia niesamowite wsparcie 24/7 dla swoich klientów

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo