Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Ten tekst przedstawia opinie różnych osób na temat LiveAgent, narzędzia służącego do obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci oceniają je jako opłacalne, łatwe w zarządzaniu i użyteczne narzędzie do komunikacji z klientami. Wskazują również, że LiveAgent przyspiesza komunikację i ułatwia śledzenie potrzeb klientów. Opinie są pozytywne, a LiveAgent jest uważany za wartościową alternatywę.
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
Uzyskaj widżet czatu na żywo, który zapewnia płynną i szybką obsługę klienta. Dostosuj markę i zapewnij osobistą obsługę dla wszystkich.
Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?
Porównanie różnych alternatyw dla pomocy technicznej, czatu na żywo i sprzedaży biletów na rynku, wraz z rozwiązaniem dla call center.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.