Przełącz się na nasze oprogramowanie do wielokanałowej komunikacji z klientami i pozwól swoim klientom wygodnie się z Tobą skontaktować za pośrednictwem ich ulubionych kanałów. Popraw interakcje z klientami dzięki e-mailowym biletom, czat na żywo, media społecznościowe, call center a> lub baza wiedzy.
Wszystko jest dostępne w jednym ujednoliconym systemie stworzonym z myślą o wygodzie użytkowania. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Tydio
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Tidio nie oferuje obsługi zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie zgłoszenie+czat za 29 USD/agenta/miesiąc.
|
Tidio oferuje czat na żywo w planie za 46 USD/miesiąc.
|
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Tidio nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Tidio nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
|
Tidio oferuje w planie integrację z Facebookiem za 46 USD/miesiąc.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Tidio nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Tidio nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
Najszybsze narzędzie do czatu na rynkuChat service is a fast and reliable option for customer communication. LiveAgent’s live chat is the fastest on the market, with chat displayed speeds at 2.5 seconds. It’s also supported by great features that can improve customer engagement and agent productivity. Real-time typing-view lets you see what your customers are typing before they hit send, while proactive chat invitations encourage customers to contact you. Have a look at the full list of features or try them out. Prowadź rozmowy na czacie jak profesjonalista dzięki naszej platformie czatuRozwiązuj zapytania klientów za pośrednictwem większej liczby kanałówCzat Tidio to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Jednak nie każdy dział pomocy może polegać tylko na czacie, aby zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Dlatego LiveAgent oferuje zgłoszenia e-mailowe, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram. Buduj lepsze relacje z klientami i pozwól swoim klientom dotrzeć do Ciebie z każdego ważnego miejsca w Internecie. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak możesz ulepszyć swoje biuro pomocy dzięki wielokanałowym biletom. Platforma pomocy technicznej z inteligentnym routingiem wiadomościŁatwiejsze zarządzanie doświadczeniami klientówLiveAgent jest wspierany przez zaawansowane funkcje dla każdego narzędzia i kanału komunikacji dostępnego w Twoim planie. Zarządzaj kontaktami i korzystaj z zaawansowanego filtrowania, aby sortować wiadomości przychodzące od klientów. Utwórz niestandardowe drzewa IVR dla swojego call center. Utwórz niestandardowy czat i przyciski wywołania lub dostosuj swoją markę i styl artykułu w swoim portal klienta. Zajrzyj do pełnej listy funkcji, aby zobaczyć, co możesz zrobić z LiveAgen. Pionierskie oprogramowanie Czy wiesz, że...Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
30%
Zdobądź więcej przychodówTwórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
97%
Popraw satysfakcjęZachwyć swoich klientów błyskawicznymi reakcjami.
16&razy;
Zwiększ wartość klientaZwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki. Możemy pokazać Ci niesamowite wrażenia użytkownikaRozumiemy, że zapewnienie obsługi klienta może być trudną pracą, gdy nie ma nikogo, kto mógłby Ci pomóc. Dlatego nasza obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto chce dowiedzieć się czegoś nowego lub potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu. LiveAgent ma wielu zadowolonych klientów i Ty też możesz nim zostać. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zobacz, jak to robimy, lub przejrzyj nasze recenzje i przeczytaj, dlaczego klienci przeszli na LiveAgent.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25 Live Agent Gotowy do wypróbowania naszej platformy obsługi klienta?Udoskonal swoje rozmowy z klientami już dziś i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Nie ma żadnych zobowiązań i nie są do tego wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Czy chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj na naszą stronę internetową i przejrzyj, aby uzyskać więcej informacji o LiveAgent. Koniecznie obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć LiveAgent w akcji. Porównaj nas z innymi rozwiązaniami czatu i |
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Ten tekst przedstawia opinie różnych osób na temat LiveAgent, narzędzia służącego do obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci oceniają je jako opłacalne, łatwe w zarządzaniu i użyteczne narzędzie do komunikacji z klientami. Wskazują również, że LiveAgent przyspiesza komunikację i ułatwia śledzenie potrzeb klientów. Opinie są pozytywne, a LiveAgent jest uważany za wartościową alternatywę.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team