Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Tidio na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej   
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla Tidio?

Przełącz się na nasze oprogramowanie do wielokanałowej komunikacji z klientami i pozwól swoim klientom wygodnie się z Tobą skontaktować za pośrednictwem ich ulubionych kanałów. Popraw interakcje z klientami dzięki e-mailowym biletom, czat na żywo, media społecznościowe, call center a> lub baza wiedzy.

Wszystko jest dostępne w jednym ujednoliconym systemie stworzonym z myślą o wygodzie użytkowania. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Tidio vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
Tydio
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
Tidio nie oferuje obsługi zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie zgłoszenie+czat za 29 USD/agenta/miesiąc.
Tidio oferuje czat na żywo w planie za 46 USD/miesiąc.
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Tidio nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Tidio nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
Tidio oferuje w planie integrację z Facebookiem za 46 USD/miesiąc.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Tidio nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Tidio nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najszybsze narzędzie do czatu na rynku

Chat service is a fast and reliable option for customer communication. LiveAgent’s live chat is the fastest on the market, with chat displayed speeds at 2.5 seconds. It’s also supported by great features that can improve customer engagement and agent productivity.

Real-time typing-view lets you see what your customers are typing before they hit send, while proactive chat invitations encourage customers to contact you. Have a look at the full list of features or try them out.

Prowadź rozmowy na czacie jak profesjonalista dzięki naszej platformie czatu

Rozwiązuj zapytania klientów za pośrednictwem większej liczby kanałów

Czat Tidio to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Jednak nie każdy dział pomocy może polegać tylko na czacie, aby zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Dlatego LiveAgent oferuje zgłoszenia e-mailowe, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościoweFacebook, Twitter i Instagram.

Buduj lepsze relacje z klientami i pozwól swoim klientom dotrzeć do Ciebie z każdego ważnego miejsca w Internecie. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak możesz ulepszyć swoje biuro pomocy dzięki wielokanałowym biletom.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Platforma pomocy technicznej z inteligentnym routingiem wiadomości

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Łatwiejsze zarządzanie doświadczeniami klientów

LiveAgent jest wspierany przez zaawansowane funkcje dla każdego narzędzia i kanału komunikacji dostępnego w Twoim planie. Zarządzaj kontaktami i korzystaj z zaawansowanego filtrowania, aby sortować wiadomości przychodzące od klientów. Utwórz niestandardowe drzewa IVR dla swojego call center.

Utwórz niestandardowy czat i przyciski wywołania lub dostosuj swoją markę i styl artykułu w swoim portal klienta. Zajrzyj do pełnej listy funkcji, aby zobaczyć, co możesz zrobić z LiveAgen.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi reakcjami.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Możemy pokazać Ci niesamowite wrażenia użytkownika

Rozumiemy, że zapewnienie obsługi klienta może być trudną pracą, gdy nie ma nikogo, kto mógłby Ci pomóc. Dlatego nasza obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto chce dowiedzieć się czegoś nowego lub potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu.

LiveAgent ma wielu zadowolonych klientów i Ty też możesz nim zostać. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zobacz, jak to robimy, lub przejrzyj nasze recenzje i przeczytaj, dlaczego klienci przeszli na LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy do wypróbowania naszej platformy obsługi klienta?

Udoskonal swoje rozmowy z klientami już dziś i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Nie ma żadnych zobowiązań i nie są do tego wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Czy chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj na naszą stronę internetową i przejrzyj, aby uzyskać więcej informacji o LiveAgent. Koniecznie obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć LiveAgent w akcji.

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami czatu i

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Tidio
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Ten tekst przedstawia opinie różnych osób na temat LiveAgent, narzędzia służącego do obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci oceniają je jako opłacalne, łatwe w zarządzaniu i użyteczne narzędzie do komunikacji z klientami. Wskazują również, że LiveAgent przyspiesza komunikację i ułatwia śledzenie potrzeb klientów. Opinie są pozytywne, a LiveAgent jest uważany za wartościową alternatywę.

Przeprowadź migrację z osTicket do LiveAgent przy wsparciu naszego zespołu i uzyskaj dostęp do wielokanałowego rozwiązania zgłoszeniowego.

Migracja osTicket - LiveAgent

Migracja systemu obsługi klienta do LiveAgent zapewnia lepsze doświadczenia klientów, obsługę wielokanałową i oszczędność czasu oraz pieniędzy. LiveAgent oferuje bogaty pakiet funkcji w przystępnej cenie, co przekłada się na zadowolenie klientów i wyższą konwersję.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x