Przełącz się na nasze oprogramowanie do wielokanałowej komunikacji z klientami i pozwól swoim klientom wygodnie się z Tobą skontaktować za pośrednictwem ich ulubionych kanałów. Popraw interakcje z klientami dzięki e-mailowym biletom, czat na żywo, media społecznościowe, call center a> lub baza wiedzy.
Wszystko jest dostępne w jednym ujednoliconym systemie stworzonym z myślą o wygodzie użytkowania. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Tydio
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Tidio nie oferuje obsługi zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie zgłoszenie+czat za 29 USD/agenta/miesiąc.
|
Tidio oferuje czat na żywo w planie za 46 USD/miesiąc.
|
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Tidio nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Tidio nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
|
Tidio oferuje w planie integrację z Facebookiem za 46 USD/miesiąc.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Tidio nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Tidio nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
![]() Najszybsze narzędzie do czatu na rynkuChat service is a fast and reliable option for customer communication. LiveAgent’s live chat is the fastest on the market, with chat displayed speeds at 2.5 seconds. It’s also supported by great features that can improve customer engagement and agent productivity. Real-time typing-view lets you see what your customers are typing before they hit send, while proactive chat invitations encourage customers to contact you. Have a look at the full list of features or try them out. Prowadź rozmowy na czacie jak profesjonalista dzięki naszej platformie czatuRozwiązuj zapytania klientów za pośrednictwem większej liczby kanałówCzat Tidio to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Jednak nie każdy dział pomocy może polegać tylko na czacie, aby zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Dlatego LiveAgent oferuje zgłoszenia e-mailowe, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram. Buduj lepsze relacje z klientami i pozwól swoim klientom dotrzeć do Ciebie z każdego ważnego miejsca w Internecie. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak możesz ulepszyć swoje biuro pomocy dzięki wielokanałowym biletom. ![]() Platforma pomocy technicznej z inteligentnym routingiem wiadomości![]() ![]() Łatwiejsze zarządzanie doświadczeniami klientówLiveAgent jest wspierany przez zaawansowane funkcje dla każdego narzędzia i kanału komunikacji dostępnego w Twoim planie. Zarządzaj kontaktami i korzystaj z zaawansowanego filtrowania, aby sortować wiadomości przychodzące od klientów. Utwórz niestandardowe drzewa IVR dla swojego call center. Utwórz niestandardowy czat i przyciski wywołania lub dostosuj swoją markę i styl artykułu w swoim portal klienta. Zajrzyj do pełnej listy funkcji, aby zobaczyć, co możesz zrobić z LiveAgen. Pionierskie oprogramowanie Czy wiesz, że...Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
30%
Zdobądź więcej przychodówTwórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
97%
Popraw satysfakcjęZachwyć swoich klientów błyskawicznymi reakcjami.
16&razy;
Zwiększ wartość klientaZwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki. Możemy pokazać Ci niesamowite wrażenia użytkownikaRozumiemy, że zapewnienie obsługi klienta może być trudną pracą, gdy nie ma nikogo, kto mógłby Ci pomóc. Dlatego nasza obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto chce dowiedzieć się czegoś nowego lub potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu. LiveAgent ma wielu zadowolonych klientów i Ty też możesz nim zostać. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i zobacz, jak to robimy, lub przejrzyj nasze recenzje i przeczytaj, dlaczego klienci przeszli na LiveAgent. ![]()
![]()
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25 ![]() Live Agent Gotowy do wypróbowania naszej platformy obsługi klienta?Udoskonal swoje rozmowy z klientami już dziś i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Nie ma żadnych zobowiązań i nie są do tego wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Czy chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj na naszą stronę internetową i przejrzyj, aby uzyskać więcej informacji o LiveAgent. Koniecznie obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć LiveAgent w akcji. Będziesz w dobrych rękach!Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo! Porównaj nas z innymi rozwiązaniami czatu i
3CX
AirCall
BirdEye
Birdseed
Bitrix24
CallHub
CallPage
Channels
Chaport
Crisp
ConnectWise
Customerly
Dashly
Desk.com
Dixa
Drift
Extend
Freshdesk
Front
Genesys
Gist
Gmail
Gorgias
Groove
HappyFox
HelpShift
Helprace
HelpScout
HelpCrunch
Hesk
Hiver
HubSpot Service Hub
Intercom
Jira
Kayako
Kustomer
LeadDesk
LiveCall
LiveChat
LiveHelpNow
LivePerson
Lucep
Novocall
Olark
OneDesk
osTicket
OTRS
Outlook
PureChat
Qonvo
Rocket.Chat
Samanage
SmartsUpp
SolarWinds
SpiceWorks
SysAid
SupportBee
Tawk
TeamSupport
Teamwork Desk
Userlike
Verloop
Vision
Vocalcom
Zendesk
Zendesk Talk
Zoho Desk
Zopim
FAQCzym jest Tidio i jakie są jego najlepsze alternatywy?Tidio to oprogramowanie do czatu dla klientów z wieloma wspaniałymi funkcjami. Jedną z jego najlepszych alternatyw jest LiveAgent, który zapewnia wielokanałowe bilety i szybki widżet czatu z niesamowitą szybkością. Szukasz alternatywy dla Tidio?Wypróbuj LiveAgent i zobacz, dlaczego sprzedaż biletów wielokanałowych świetnie sprawdza się w przypadku Twoich klientów. Obsługuj e-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, a nawet Viber, Facebook, Twitter i Instagram. Jakie są zalety alternatywnego Tidio LiveAgenta?LiveAgent oferuje uczciwe plany cenowe dla swojego wielokanałowego systemu sprzedaży biletów. Może również obsługiwać więcej kanałów komunikacji i zapewnia niesamowite wsparcie 24/7 dla swoich klientów |
LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
LiveAgent offers paid plans and a free version with 43 language options for widgets. It is a worthy alternative to CallPage with benefits like satisfied customers, industry solutions, support center, and partnerships. The company also provides a blog, academy, webinars, and newsletter. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and offers a free trial. A new account email will be sent upon registration.
LiveAgent jest programem VoIP z wieloma funkcjami i alternatywami, który oferuje wsparcie i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Mają program lojalnościowy oraz centrum wsparcia i danych. LiveAgent oferuje wiele integracji i alternatyw, a firma posiada nagrody i certyfikaty. Istnieje możliwość umówienia się na demo i uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach za pośrednictwem newslettera. LiveAgent jest dostępny w wielu terminach i oferuje formularz kontaktowy oraz czat na żywo.
Raport kanału z API pozwala na wywoływanie wartości, LiveAgent oferuje funkcję Przeglądu czatów, a migracja danych z Bold360 jest prosta. Obsługa klienta jest możliwa na różnych kanałach, a LiveAgent oferuje wsparcie regionalne dla firm w USA. Demo jest dostępne w wielu terminach, a na stronie można skorzystać z czatu na żywo i formularza kontaktowego. Akceptacja plików cookies jest wymagana przed rozpoczęciem rozmowy na czacie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach