Szukasz alternatywy dla Extend?

Szukasz alternatywy dla twojego oprogramowania wsparcia klienta? LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta.

Extend jest w porządku, ale może warto spróbować czegoś innego. Nasze oprogramowanie obsługi klienta jest bogate w funkcje, narzędzia i integracje. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Call center to tylko jeden z elementów układanki.
Dzięki LiveAgent stań się zorientowany na klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Extend

Podnieś poziom swojej obsługi klienta z odpowiednim oprogramowaniem.

LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, które obsługuje wiadomości z wielu źródeł, zawiera ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Zapewnij klientom wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe, call center oraz bazę wiedzy.

Lepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to ważna część każdego biznesu. LiveAgent ułatwi pracę twoim pracownikom, pozwoli na uzyskanie zwrotu z inwestycji i pozwoli ci lepiej pomagać swoim klientom.

Niezawodny system ticketowy zajmie się zarządzaniem wiadomościami, żebyś ty mógł/mogła skupić się na najważniejszych rzeczach.

Memorable customer experience

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Growing trend of increased productivity

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

Do more customer support for less money

Świetne narzędzia w dobrej cenie

Znakomita obsługa klienta nie musi być droga. LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta w przystępnej cenie. Oferujemy trzy płatne plany, bogate w narzędzia, funkcje i integracje.

Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Gotowy/a na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównujesz nas z innym oprogramowaniem?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Extend
    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    LiveAgent to oprogramowanie help desk dostosowujące się do potrzeb różnych modeli biznesowych. LiveAgent pomoże Twojej firmie we wsparciu klienta. Zacznij darmowy 14 dniowy okres próbny – nie wymagamy karty kredytowej.

    Jedno kompleksowe rozwiązanie dla różnych typów biznesu

    LiveAgent oferuje wsparcie biznesowe, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe. Posiada również program lojalnościowy i blog. Klienci chwalą funkcje i wsparcie, a także przystępną cenę w porównaniu do innych systemów, takich jak Zendesk czy Freshdesk. Integracje oraz wysoki poziom automatyzacji są również cenione przez użytkowników.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x