Szukasz alternatywy dla HappyFox?

HappyFox to dobre oprogramowanie do obsługi klienta, które posiada system ticketowy, zarządzanie wiedzą i intuicyjny interfejs. Jednak jeśli szukasz alternatywy dla HappyFox, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wymaga świetnej obsługi klienta. Dlatego stworzyliśmy kompleksowy system obsługi klienta, który zwiększy efektywność twojego zespołu, satysfakcję twoich klientów i pozwoli ci zaoszczędzić. Odkryj zalety uniwersalnej skrzynki odbiorczej, hybrydowego systemu ticketowego, funkcji zgłaszania i więcej.

LiveAgent obsłużył już 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom obsługę najwyższej klasy. Z nami to łatwe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla HappyFox

LiveAgent korzysta z uniwersalnej skrzynki odbiorczej, hybrydowego systemu ticketowego, automatyzacji oraz funkcji analitycznych, zgłaszania i grywalizacji. Jest też wielojęzyczny. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych językach częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom z LiveAgent już dziś.

Najszybszy widget z chatem

Jeśli szukasz alternatywy dla HappyFox i szybkość jest dla ciebie ważnym czynnikiem, LiveAgent może być opcją dla ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem chatu na rynku — jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Szybki widget chatu to doskonały sposób, żeby zamienić odwiedzających w klientów. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z chatu. Dzieje się tak dlatego, że klienci natychmiast otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące zakupu.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych systemów

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi satysfakcję klientów i współczynnik klikalności.

Growing trend of increased productivity

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich pracowników i odpowiedz na więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest tańszy od innych systemów obsługi klienta.

Feature rich solution

Bogactwo przydatnych funkcji

Z 179 funkcjami wsparcia obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

Do more customer support for less money

Więcej za mniej z LiveAgent

Przy wyborze dobrego oprogramowania do obsługi klienta na pewno zależy ci na tym, żeby mądrze zainwestować swoje pieniądze. Jeśli szukasz konkurencyjnej alternatywy dla HappyFox, weź pod uwagę LiveAgent. Dzięki naszemu oprogramowaniu zwiększysz produktywność swojego zespołu obsługi klienta, satysfakcję klientów i jednocześnie zaoszczędzisz pieniądze. Wypróbuj LiveAgent już dziś. Z LiveAgent dostajesz więcej na mniej.

Dlaczego nie spróbować czegoś lepszego?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Stanowi świetną alternatywę dla HappyFox. Z LiveAgent zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na tym, co najważniejsze — na budowaniu relacji ze swoimi klientami.

Ready to switch to LiveAgent

Porównanie LiveAgent vs. HappyFox

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do HappyFox według recenzji klientów na Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Dane z 01/23/2020

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla HappyFox

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywa dla HappyFox
Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

LiveAgent oferuje wsparcie techniczne, zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję. Skraca czas pracy agentów i jest przystępny cenowo. Bogate w funkcje rozwiązanie pomocy technicznej.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

Rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerzy VoIP, program lojalnościowy.

Szukasz alternatywnego rozwiązania dla Olark? Zapoznaj się z możliwościami LiveAgent, narzędzami i wielokanałowym wsparciem za świetną cenę.

Szukasz alternatywy dla Olark?

Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Zwiększ produktywność zespołu i popraw obsługę klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Najszybszy czat na żywo i kompleksowa alternatywa dla Vision.

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które pozwala na lepszą obsługę klienta. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i nie tylko).

Szukasz alternatywy dla Fronta?

54% konsumentów preferuje interakcję z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych. LiveAgent oferuje korzyści dla firm w obsłudze klienta. Przenosisz się z Zopim? Wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. LiveAgent oferuje email, czat na żywo, media społecznościowe, bazę wiedzy i call center w jednej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz poszczególne funkcje i dostosuj oprogramowanie do swoich potrzeb.

Szukasz alternatywy dla ZenDesk Talk?

LiveAgent jest uważany za najlepsze narzędzie wsparcia, które oferuje doskonałą jakość w stosunku do ceny. Użytkownicy polecają go ze względu na łatwość obsługi, świetne wsparcie i liczne funkcje, które przewyższają konkurencję, taką jak Zendesk.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo