Szukasz alternatywy dla Customerly?
LiveAgent oferuje wsparcie techniczne, zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję. Skraca czas pracy agentów i jest przystępny cenowo. Bogate w funkcje rozwiązanie pomocy technicznej.
Szukasz alternatywy dla Crisp?
Rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerzy VoIP, program lojalnościowy.
Szukasz alternatywy dla Olark?
Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność zespołu i popraw obsługę klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Najszybszy czat na żywo i kompleksowa alternatywa dla Vision.
Szukasz alternatywy dla Fronta?
54% konsumentów preferuje interakcję z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych. LiveAgent oferuje korzyści dla firm w obsłudze klienta. Przenosisz się z Zopim? Wypróbuj LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla ZenDesk Talk?
LiveAgent jest uważany za najlepsze narzędzie wsparcia, które oferuje doskonałą jakość w stosunku do ceny. Użytkownicy polecają go ze względu na łatwość obsługi, świetne wsparcie i liczne funkcje, które przewyższają konkurencję, taką jak Zendesk.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach