Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?

HelpCrunch jest w porządku, ale może warto spróbować czegoś innego. LiveAgent to coś więcej niż chat na żywo. Połącz swój email, media społecznościowe, bazę wiedzy i serwis telefoniczny, żeby zapewnić swoim klientom wyjątkową obsługę.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla HelpCrunch

Twoi klienci chcą skontaktować się z tobą na wiele różnych sposobów. Podnieś satysfakcję swoich klientów i pomagaj im poprzez wiele kanałów, od chatu na żywo po Instagram czy telefon.

Chcesz, żeby twój chat na żywo był szybszy?

Chat na żywo to kluczowe narzędzie do obsługi klienta. Opiera się na natychmiastowej komunikacji, dlatego prędkość ma duże znaczenie.

LiveAgent posiada najszybszy widget z chatem na żywo, który jest aktualizowany co 2.5 sekundy. Nie znajdziesz niczego szybszego. Nie każ czekać ludziom, którzy odwiedzają twoją stronę i zamień ich w swoich klientów.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Call center

Wsparcie call center

Wśród wielu funkcji LiveAgent znajdziesz integrację Call Center. Jest szybka i prosta w instalacji!

Live chat bubbles

Najszybszy czat na żywo

Nasz chat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Feature rich solution

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, dzięki którym twój przepływ pracy stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Zdecyduj się na jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz dodatkowe funkcje oprogramowania, dostosowane do twoich potrzeb.

Professional built-in call center software

Wsparcie call center

Zgadza się. Poza e-mailem, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i chatem na żywo, możesz również obsługiwać rozmowy telefoniczne. To proste.

Instalacja zajmuje kilka minut i nie wymaga żadnego specjalistycznego sprzętu. Pozwoli ci na dzwonienie przez przeglądarkę, telefon i inne urządzenia. Zapomnij o zewnętrznych dostawcach, LiveAgent zajmie się wszystkim.

Zyskaj więcej i zaoszczędź więcej

LiveAgent oferuje trzy płatne plany z różnymi funkcjami i najlepszymi narzędziami do obsługi klienta. Możesz też wzbogacić swój plan o dodatkowe funkcje, których potrzebujesz.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym systemem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Bądź w kontakcie z klientami i pomagaj im jeszcze szybciej z LiveAgent.

Sprawdź nasze płatne plany i dowiedz się więcej!

Do more customer support for less money

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo