Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Crisp?
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta dostępne w 43 językach. Rozpocznij darmowy okres próbny i wypróbuj alternatywę dla Crisp. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na budowaniu relacji ze swoimi klientami. LiveAgent to najczęściej recenzowane i wysoko oceniane oprogramowanie dla małych i średnich firm.
Szukasz alternatywy dla CallPage?
CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.
The text consists of multiple testimonials praising the benefits and effectiveness of LiveAgent, a service that offers unlimited agents and integration across multiple communication channels at a lower cost than previous providers. Users describe how LiveAgent has improved their communication with customers, increased response times, and led to higher customer satisfaction and sales.
Szukasz alternatywy dla CallHub?
LiveAgent to alternatywa dla Novocall i ZenDesk Talk w obsłudze klienta. Oferują oni wiele funkcji, w tym szybsze przydzielanie zgłoszeń, interaktywne widgety, personalizację subdomeny i natychmiastową opinię zwrotną. Darmowe wersje próbne są dostępne na 7 lub 30 dni bez potrzeby używania karty kredytowej. LiveAgent jest także uważany za najlepsze oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach