HelpCrunch jest w porządku, ale może warto spróbować czegoś innego. LiveAgent to coś więcej niż chat na żywo. Połącz swój email, media społecznościowe, bazę wiedzy i serwis telefoniczny, żeby zapewnić swoim klientom wyjątkową obsługę.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Twoi klienci chcą skontaktować się z tobą na wiele różnych sposobów. Podnieś satysfakcję swoich klientów i pomagaj im poprzez wiele kanałów, od chatu na żywo po Instagram czy telefon.
Chat na żywo to kluczowe narzędzie do obsługi klienta. Opiera się na natychmiastowej komunikacji, dlatego prędkość ma duże znaczenie.
LiveAgent posiada najszybszy widget z chatem na żywo, który jest aktualizowany co 2.5 sekundy. Nie znajdziesz niczego szybszego. Nie każ czekać ludziom, którzy odwiedzają twoją stronę i zamień ich w swoich klientów.
Wśród wielu funkcji LiveAgent znajdziesz integrację Call Center. Jest szybka i prosta w instalacji!
Nasz chat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2.5 sekundy.
Ponad 175 funkcji, dzięki którym twój przepływ pracy stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.
LiveAgent to wiele za niewiele. Zdecyduj się na jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz dodatkowe funkcje oprogramowania, dostosowane do twoich potrzeb.
Zgadza się. Poza e-mailem, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i chatem na żywo, możesz również obsługiwać rozmowy telefoniczne. To proste.
Instalacja zajmuje kilka minut i nie wymaga żadnego specjalistycznego sprzętu. Pozwoli ci na dzwonienie przez przeglądarkę, telefon i inne urządzenia. Zapomnij o zewnętrznych dostawcach, LiveAgent zajmie się wszystkim.
LiveAgent oferuje trzy płatne plany z różnymi funkcjami i najlepszymi narzędziami do obsługi klienta. Możesz też wzbogacić swój plan o dodatkowe funkcje, których potrzebujesz.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym systemem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Bądź w kontakcie z klientami i pomagaj im jeszcze szybciej z LiveAgent.
Sprawdź nasze płatne plany i dowiedz się więcej!
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach